Nog andere die hierheen gaan? reden is dat ik vaak lees dat time out echt een no go is als je met het OV komt. In hoeverre is dit waar
Niet aanwezig denk ik, niet echt mijn muziek dit OV is een ramp. Trein tot eindhoven, bus en dan lopen. Vervolgens is het feest om 5 uur afgelopen en moet je tot half 8 ofzo op een trein wachten. Ik zou lekker met de auto gaan als ik jou was. Die Time-out bus is ook zeker een optie, mss moet je daar eens naar kijken
Nog andere die hierheen gaan? reden is dat ik vaak lees dat time out echt een no go is als je met het OV komt. In hoeverre is dit waar
Is inderdaad echt een ramp, mag van geluk spreken als je er nog komt met de bus. Terugreis wordt nog rampzaliger, gezien je uren in de kou op de bus mag wachten.
Magic bus rijd deze avond niet (domme bullshit regeling van Time Out)