Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up
Dr. Peacock
Icha
Partyraiser
The Sickest Squad
MC: No-iD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, kaartje is maar een tientje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog andere die hierheen gaan? reden is dat ik vaak lees dat time out echt een no go is als je met het OV komt. In hoeverre is dit waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 23:33 
 

Frenchkicks schreef:
Nog andere die hierheen gaan? reden is dat ik vaak lees dat time out echt een no go is als je met het OV komt. In hoeverre is dit waar

Niet aanwezig denk ik, niet echt mijn muziek dit xd
OV is een ramp. Trein tot eindhoven, bus en dan lopen. Vervolgens is het feest om 5 uur afgelopen en moet je tot half 8 ofzo op een trein wachten. Ik zou lekker met de auto gaan als ik jou was. Die Time-out bus is ook zeker een optie, mss moet je daar eens naar kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 17:15 
 
Hardtraxx Newbie

Frenchkicks schreef:
Nog andere die hierheen gaan? reden is dat ik vaak lees dat time out echt een no go is als je met het OV komt. In hoeverre is dit waar


Is inderdaad echt een ramp, mag van geluk spreken als je er nog komt met de bus. Terugreis wordt nog rampzaliger, gezien je uren in de kou op de bus mag wachten.

Magic bus rijd deze avond niet (domme bullshit regeling van Time Out)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten