Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:40 

Hardtraxx Newbie

The Recruitment is het nieuwe concept van Moon Star Events en Hardest Dreams in samenwerking met The Resistance

Dit dj talent heeft in het verleden onder zijn oude dj naam genaamd Audacious al meerdere keren op 1 van de evenementen van Moon Star Events en Hardest Dreams gestaan.

Inmiddels is hij met zijn nieuwe naam al flink aan de weg aan het timmeren. En heeft hij dit jaar op Decibel, ,C.R.A.F.T. en Dreamvillage en op Loudness gestaan.

Ook heeft hij zijn eerste officiƫle release te pakken met zijn track Hypnose dat is uitgebracht op het WE R Music Tomorrow label!

The Resistance zal voor The Recruitment verschillende dj `s rekruteren voor de line-up van deze eerste editie. Hij zal ervoor zorgen dat er een line-up staat waarbij talent en kwaliteit hoog in het vaandel zal staan.

Zet daarom 23 januari dik gemarkeerd in je agenda. Want wij kunnen je beloven dat er naast de dj talenten ook een grote artiest als Mystery guest zal staan die je gewoon niet wil missen!

Line-up

* The Resistance
* Mystery Guest
* MC Shizzler
* Bassnoize
* Nemesis
* Sick Sense

Evenement op facebook te vinden via:
https://www.facebook.com/events/715658551845189/?source=1

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:52 

Hardtraxx Veteran

Ik snap het idee van een 'Mystery Guest' niet zo bij dit soort kleine evenementen. Als de mystery guest een headliner is lijkt me dat je deze juist wil promoten en dus de naam op de poster zet, en als de mystery guest geen A-artiest is dan boeit het niemand eigenlijk, dus dan kun je ook net zo goed deze naam op de poster zetten. Zeker als de topnaam op de poster 'The Resistance' is, zullen de meesten toch wel veronderstellen dat de mystery guest geen hele grote artiest is, ongeacht wat jullie berichtgeving zegt. Dat grote festivals dit doen vind ik eigenlijk ook al vrij onnodig maar die verkopen in de meeste gevallen toch al gegarandeerd uit, dus dan is het nog wel leuk, puur en alleen voor het verrassingselement. Dat gaat hier niet echt op.
Of zijn er nou echt daadwerkelijk mensen die zo benieuwd zijn naar de mystery guest dat dat de doorslag geeft om een kaartje te halen? Lijkt me sterk. De 'grote artiest' op de poster zetten in plaats van dit in het midden laten helpt wel met het feest goed promoten in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 22:07 

Dit is niet echt interessant ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 22:11 

Hardtraxx Newbie

Beste Pim,
Ik snap je gedachte. Maar de reden dat wij The Mystery Guest niet bekend mogen maken via naam op posters of in de line-up.
Is omdat als wij dit zullen doen wij hem officieel via het boekingsbureau moeten boeken en dit voor deze locatie niet haalbaar is.

Wel zullen wij in de aankomende weken stille hints geven. En mondeling verkondiggen. Maar het mag niet op een poster of in een line-up bekend gemaakt worden.

Dus dat is de reden waarom er mystery guest staat. En omdat wij dit samen met The Resistance doen staat hij ook in het midden.

Hoop hierbij je duidelijkheid te hebben gegeven over waarom wij mystery guest neerzetten i.p.v. De echte naam .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 22:27 

Hardtraxx Veteran

Ah oke, bedankt voor de verduidelijking. :) Hoe hebben jullie die artiest dan geboekt als dit niet via het boekingskantoor gaat, of is dat gewoon een onderlinge afspraak met de artiest zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 09:33 

Hardtraxx Newbie

Het betreft idd een onderlinge afspraak/overeenkomst met deze artiest zelf.
Maar wel dus onder de voorwaarde dat zijn naam niet op de poster of in de line-up mag staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 05:35 

Hardtraxx Newbie

Enigste wat ik verder kan zeggen is :Close your eyes and count to seven! :cool: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 12:27 

Hardtraxx Veteran

de maker van 'Hypnose'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:33 

Hardtraxx Veteran

E-force dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

Sublieme hint hoor ;)
Maar dat was ook wel te verwachten aangezien The Resistance 'host' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:03 

moonstarevents schreef:
Enigste wat ik verder kan zeggen is :Close your eyes and count to seven! :cool: :P

Is maar goed dat z'n naam niet op de poster staat xd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 05:23 

Kraak... Piep...

Christus wat een lelijke poster.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten