Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: The Qontinent
Datum: 30-01-2021
Tijd: 20:00 - 00:00
Locatie: Online
Prijs: Free


It’s time to step out of the darkness of the past and look towards the light of the future!

On Saturday the 30th of January, from 20:00 - 00:00 CET, we will bring the best of The Qontinent into your home with an online show, stacked with DJ-sets, interviews and the Zoom Room. Mark the date and stay tuned for the line-up!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is kort dag. Ik associeer The Qontinent toch echt met de zomer.., beetje raar is het wel.

Lijkt mij ook een lastig festival om 'het gevoel' thuis te krijgen. Voor het echte gevoel moet je toch echt in Puyenbroeck zijn. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben allang blij dat er weer een livestream is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Dat is kort dag. Ik associeer The Qontinent toch echt met de zomer.., beetje raar is het wel


Spelen gewoon slim in op de avondklok. Iedereen netjes voor de buis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
simon10pont schreef:
Dat is kort dag. Ik associeer The Qontinent toch echt met de zomer.., beetje raar is het wel


Spelen gewoon slim in op de avondklok. Iedereen netjes voor de buis


Ze zullen dit wel al wat langer aan het organiseren zijn dan 1-2 weken. Of.... speelt Q-Dance/Bass Events ook onder één hoedje met de Nederlandse overheid en was de avondklok dus een onderdeel om zoveel mogelijk Nederlanders naar de stream te laten kijken?

Heel interessant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Martin Waus schreef:
simon10pont schreef:
Dat is kort dag. Ik associeer The Qontinent toch echt met de zomer.., beetje raar is het wel


Spelen gewoon slim in op de avondklok. Iedereen netjes voor de buis


Ze zullen dit wel al wat langer aan het organiseren zijn dan 1-2 weken. Of.... speelt Q-Dance/Bass Events ook onder één hoedje met de Nederlandse overheid en was de avondklok dus een onderdeel om zoveel mogelijk Nederlanders naar de stream te laten kijken?

Heel interessant...


Ik sta helemaal nergens meer van te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas. Op the Qontinent wil ik kunnen genieten van hee hoo's, gekke fransen en de wappie West-Vlaming met zijn riem-vis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 07:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
de wappie West-Vlaming met zijn riem-vis.


Legend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pas. Op the Qontinent wil ik kunnen genieten van hee hoo's, gekke fransen en de wappie West-Vlaming met zijn riem-vis.


VERGEET MANDY NIET! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat wordt m'n tent maar in de huiskamer zetten dan! Benieuwd hoe deze livestream er uit gaan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Pas. Op the Qontinent wil ik kunnen genieten van hee hoo's, gekke fransen en de wappie West-Vlaming met zijn riem-vis.


VERGEET MANDY NIET! (L)


https://twitter.com/DJMANDYOFFICIAL/sta ... 2943939584
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohgodwhy. Kapt er eens mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
ohgodwhy. Kapt er eens mee.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik ben allang blij dat er weer een livestream is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt mij tegen deze lineup

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit voor mij ook echt niets spannends tussen waardoor ik de stream zou bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag toch aannemen dat dit niet echt The Qontinent live stream gaat worden? Meer een soort Pre-Party achtig iets? Als dit alles is dan is het echt veel te karig haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Mag toch aannemen dat dit niet echt The Qontinent live stream gaat worden? Meer een soort Pre-Party achtig iets? Als dit alles is dan is het echt veel te karig haha.


Dit is toch juist wat je op Qontinent kan verwachten en een groot deel van de Belgen tof vinden, mis alleen Coone eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
The Ace of Bass schreef:
Mag toch aannemen dat dit niet echt The Qontinent live stream gaat worden? Meer een soort Pre-Party achtig iets? Als dit alles is dan is het echt veel te karig haha.


Dit is toch juist wat je op Qontinent kan verwachten en een groot deel van de Belgen tof vinden, mis alleen Coone eigenlijk


Helaas heb je daar gelijk in. 1 van de redenen waarom de Belgen hier met alle plezier iedere keer weer naar NL komen voor feestjes.

Coone is momenteel in Azië aan het touren, logisch dus dat hij er niet bij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 11:49 
 
Hardtraxx Newbie

Hmm ik schakel enkel in bij Mandy, Mark With a K en Pat B, met de rest heb ik niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bambambam schreef:
Hmm ik schakel enkel in bij Mandy, Mark With a K en Pat B, met de rest heb ik niet zoveel.


Ik precies andersom. Denk tussendoor zelf ff draaien, ook altijd leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat op deze livestream gewoon de line up voor het festival in de zomer zou bekend gemaakt worden? Of heb ik het mis...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat op deze livestream gewoon de line up voor het festival in de zomer zou bekend gemaakt worden? Of heb ik het mis...


Geen idee. Wat ik wel weet is dat midden maart, ten laatste, een uitspraak komt van de Belgische overheid over de festivals deze zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja vergeet het maar als het in maart al beslist moet worden... Vergunningen gewoon alvast verlenen. En pas in de zomer evalueren lijkt mij beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ja vergeet het maar als het in maart al beslist moet worden... Vergunningen gewoon alvast verlenen. En pas in de zomer evalueren lijkt mij beter.


En alle organisatoren onnodige kosten laten maken bovenop de kosten die ze al hebben? Om nog niet te spreken van de valse hoop die gegeven wordt. Beter de korte pijn dan het lang uitrekken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten