Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee op het floorplan staat het wel duidelijk geschetst. Raw in fe tent, Hardcore helemaal op het einde van het terrein open air.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah oei, had ik helemaal nog niet bekeken.
Spijtig... ik heb deze zomer, met het lekkere weer, al veelste vaak in een tent gestaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Ah oei, had ik helemaal nog niet bekeken.
Spijtig... ik heb deze zomer, met het lekkere weer, al veelste vaak in een tent gestaan :/


Dan gaat ge buiten de tent staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Woutr schreef:
Ah oei, had ik helemaal nog niet bekeken.
Spijtig... ik heb deze zomer, met het lekkere weer, al veelste vaak in een tent gestaan :/


Dan gaat ge buiten de tent staan.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, de broertjes gaan hier samenspannen tegen mij? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Woutr schreef:
Ah oei, had ik helemaal nog niet bekeken.
Spijtig... ik heb deze zomer, met het lekkere weer, al veelste vaak in een tent gestaan :/


Dan gaat ge buiten de tent staan.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Godverdomme, de broertjes gaan hier samenspannen tegen mij? :x


Wij zijn juist mét jou :kiss2: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grim schreef:
Woutr schreef:
Ah oei, had ik helemaal nog niet bekeken.
Spijtig... ik heb deze zomer, met het lekkere weer, al veelste vaak in een tent gestaan :/


Dan gaat ge buiten de tent staan.

wizard plaatje

Haha, deze had ik eerst uitgekozen. we are connected
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Grim schreef:
Dan gaat ge buiten de tent staan.

wizard plaatje

Haha, deze had ik eerst uitgekozen. we are connected


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 11:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben ook weer van de partij! 10de keer al voor mij dus ja traditie.. xd

Wel stom dat de Raw nu opeens in een tent is.. Had ook liever het zomers sfeertje meegekregen. Maar goed, we gaan weer een weekendje knallen! Zie jullie daar bij GPF jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 12:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dan gaat ge buiten de tent staan.[/quote]
wizard plaatje
[/quote]
Haha, deze had ik eerst uitgekozen. we are connected[/quote]

You have a weakness (they all have)! TU TU TU, TU TU TU, TU TU TU TUTUTUTUTUTUTU ! ! !

Edit: dit quoten gaat niet goed maar ok.. Ik ben nog bezig aan m'n eerste IT-lessen voor beginners samen met mijn 92-jarige opa. Hopelijk pik ik het snel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 12:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is hier nou weer aan de hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grim schreef:
Godverdomme, de broertjes gaan hier samenspannen tegen mij? :x


Wij zijn juist mét jou :kiss2: .


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN!!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 10:26 
 
Hardtraxxer

Was van plan om lekker weekendje rustig aan te doen, zit je op de bank om 18:30 uur, kan je opeens gratis naar de Qontinent door een maat die niet meer ging. Snel met t vrouwtje in de auto gesprongen en om 19:30 uur waren we binnen.

Kort rondje gedaan op het terrein en bij Malice gekeken. Vervolgens liep de tent behoorlijk leeg tijdens Jason Payne. Redelijk zonde om dat te zien, want hij knalde er een paar lekkere platen op (Embrace it, Rap Saga, the Aftershock).
Vriendin wilde daarna even bij de mainstage kijken, waar Zatox draaide. Best een kut set vond ik zelf. Die is er qua muziek niet echt op vooruit gegaan. Vervolgens half uurtje Warface en half uurtje Mind Dimension gepakt. Indy en Bastiaan nog tegen het lijf gelopen ;)

Feest zelf vind ik wel top. Lekker dichtbij, alles is makkelijk aan te lopen, leuke stages met prima geluid.
Alleen het volk wat er loopt is vrij kut. Maakte het nuchter bewuster mee en richting het einde gingen er naast ons twee gasten op de vuist :thumbdown: Na Mind Dimension nog een broodje beenham gescoord, 8 bonnen gekregen van twee dames die naar huis gingen dus toen ook nog een heerlijke turkse pizza kebab op. ^^

Op naar Decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vermaakt gisteren! The Qontinent is zowat het enige festival dat minder dan een uur rijden is voor ons, dus is eigenlijk wel een zekerheidje elk jaar. :D Leukste sets waren die van Mind Dimension (oa Do The Math remix en The Chief gehoord :drool: ) en Satan.

Die ‘vechtpartij’ was inderdaad wel heel matig, zelden zoiets op een festival meegemaakt eigenlijk. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad gister! Heerlijk weertje en fijn sfeertje op het festival. Rejecta en Adaro achter elkaar was wel even lekker zeg :yay: Heel de dag lekker door gedronken dus behoorlijk brak :beer:

Waarschijnlijk volgend jaar weer aanwezig als het mee zit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow.... wat een geweldig, maar slopend weekend achter de rug.

Eerste keer the Qontinent (aangezien we dit jaar niet naar Decibel kunnen ivm. een bruiloft) gekozen om Belgie eens aan te doen. Zonder echte verwachtingen heengereden (ging redelijk soepel die 300 km) en mooi op tijd; 15.00 uur op de parkeerplaats. Het omzetten van je papierticket naar een bandje duurde een eeuwigheid (waarom niet het Nederlandse systeem? Waarbij je soepeltjes door kan lopen.. anyway... vooraf veel gehoord over de beveiliging, maar die stelde helemaal niets voor.. wij konden gewoon doorlopen zonder dat er ook maar 1 vinger de tassen en koffers raakte :huh:
Vervolgens vlot en soepeltjes de tenten op kunnen zetten, prima systeem dat ze steeds een stuk vrijgaven.
Lekker wat halve liters weggetikt en pas om 23.00 uur de pre party ingegaan, Frequencerz draaide volgens verwachting en de sfeer zat er ondanks de regen prima in. Endymion zorgde er vervolgens voor dat ik bezweet terugging naar onze tent, kwam ook nog een jeugdig belgje tegen die voor het eerst op een festival was (geweldig hoe hij zich amuseerde).

De zaterdag begon prima, stevig ontbijt gehad en na alle plichtplegingen snel naar Ecstatic live gerend, heerlijk het mooie weer icm. de muziek van de heren. Ik vind Rise On echt een geweldige plaat zeg :$ Aangezien de rest van de vriendengroep een dagje ging (300 km heen en weer voor een dag, die zijn echt gek :lol:) sloten die zich bij ons aan en zo ging een gedeelte van onze stoet naar Rejecta. Geluid vond ik overigens overal het gehele weekend behoorlijk matig, je kon achter elkaar makkelijk verstaan en er zaten vaker golfbewegingen in het volume. Rejecta ramde er weer een paar dikke platen op en de sfeer zat er toen behoorlijk in. Het hele weekend heb ik geweldige benen gehad dus heb echt de zolen onder m'n nikes weg kunnen roken. Adaro is de laatste tijd goed bezig dus lekker blijven hangen, wat gooit die man er toch altijd zijn ziel en zaligheid in zijn sets!! Rebelion hou ik totaal niet van, echter kon het me dit keer goed bekoren, een heerlijke drive zat er in deze set.

Ik moest echt op adem komen daarna en even pas op de plaats gemaakt bij onze tent. Ideaal dat alles zo op loopafstand was, daardoor was het makkelijker om even gas terug te nemen en tussendoor even wat te eten o.i.d.
Laatste gedeelte op de main vertoefd bij Warface en Angerfist. Genoeg ruimte (wat ik overigens het hele weekend vond) om even de benen te pijnigen. Het geluid werd overigens toen wel wat tandjes bijgeschroefd. Wel of geen vuurwerk stond er vooraf op internet te lezen dus het was even afwachten, was wel blij dat er ondanks de maatregelen toch nog wat pijlen de lucht in geschoten werden. Heb me het kwartiertje wel vermaakt met o.a. mijn track van het jaar; Children of Drums, ik vind die plaat echt een meesterwerk :loving:

S'nachts nog even een paar rondjes over de camping, maar die was snel uitgestorven.. totaal geen last gehad van vervelende Fransen of Walen. Er hing een gemoedelijk sfeertje, daardoor kon ik de slaap ook wat makkelijker pakken.

De laatste dag voelde ik me fris, energie bijgetankt en pas rond een uur of 16.00u het terrein opgestapt. De set van het weekend meegepakt, Phuture Noize, waarbij de hele tent zo ongeveer losging en bijna alle platen wel voorbij kwamen van zijn laatste album (helaas United States of Amnesia). Overigens draaide PN nog de nieuwe plaat van HHZ; Leap of Faith in het beginfase van zijn set (reacties op de hard with style hebben resultaat blijkbaar :lol:)
Vriendin wilde heel graag Brennan Heart zien en Da Tweekaz, totaal niet mijn favorieten maar oké.. vooral bij Brennan Heart totaal niet kunnen vermaken, wat een zaadset :sleep: :sick:. Het hele weekend hoor je geen HEE HOO en plots twee sets meerdere keren achter elkaar, ik ga daar slecht op zal ik je zeggen. Da Tweekaz begon ik al mooi wat te ouwehoeren, de ketatrein nog voorbij zien gaan (polonaise) en met m'n vrouw naar achter gerend toen die stappen links en rechts gemaakt werden xd .. eerlijk gezegd zat zondag sfeer er behoorlijk goed in, ik heb me er serieus over verbaasd, aangezien ik 31 ben en behoorlijk wat feestjes op m'n lijst heb staan.. Vervolgens snel even wat andere kleren aangetrokken, heb over het hele weekend 8 shirtjes bezweet zo ongeveer en helaas Subzero gemist. Ran-d sloot het in stijl af, kan erg genieten van z'n werk. overal waar ik op dat moment keek ging het ook gewoon ramlos. Eindshow was goed te pruimen met o.a. One van Soundrush, Dark Sun van Keltek en het anthem!!

Ik was behoorlijk verrot dus lag mooi vroeg in m'n mandje, echter ook niets meer vernomen van de actieve camping.
Vlot en soepel waren we vanochtend weg.

Overal heb ik echt een fantastisch weekend gehad, met vooral de mensen om me heen en mijn hele weekend gevoel.

+++ Top gezelschap
+++ Locatie, prachtig daar zo aan het water, alles op loopafstand
+++ Phuture Noize, Ecstatic, Rejecta, Warface, Adaro, Freqz en Ran-d
++ Heerlijke patat
++ Ketatrein
+ Aankleding
+ Vdk gehalte vond ik echt oprecht meevallen
+ Die oma en opa tijdens de zondagavond!!

- Geluid
--- Papieren ticket inruilen voor een bandje
1000x min de toiletten en douchemogelijkheden op de camping, hoe kan je in godsnaam voor 8000 man op bepaalde tijden zo weinig douches beschikbaar maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een mooi weekendje Qontinent met veel bekenden. Vanaf zaterdag kwam Pino bij de groep en zondag kwam Grim even buurten. Ook leuk dat er zondag nog wat goede maten onverwacht aanwezig waren. Ik heb dit weekend een paar keer gehuild van het lachen. Van het bier spuiten in Pino zijn gezicht tot Hondje-aan-leiband (Master & Slave stijl) met Grim bij de Main. :lol:

Schitterend weer gehad (vrijdag wel even wat regen) en de stages waren echt mooi. Vooral de Mainstage vond ik heel vet dit jaar! Verder geen zin om nog een heel verslag te typen, want ik ben helemaal kapot.

+++ Aankleding festival terrein
+++ Squatsessies/meester en slaaf spelen/vuilbakfoto's en Bier facial momenten
++ Muzikaal gezien tevreden
++ Snelle tassencontrole en doorgang festival <-> camping
+ Sfeer met de groep/bekenden
+ Mooi weer
+ "Wazaaaa" ingezet door ons en onze buren op de camping die een uur later tot de andere kant was geraakt
- Veel te veel wespen (gestoken in mijn oksel, dikke pech)
-- Bizar hard gestoord aan sommige buitenlanders dit jaar. Vooral vrijdag in die bunker. Tijdens Primeshock stonden een 15-tal idioten in een kring iedereen aan de kant te rammen...
--- 9 FUCKING EURO VOOR EEN HAMBURGER. Mooi dat ik daarna 6 munten vond op de grond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 09:28 
 
Hardtraxx Elite

Die voedselprijzen op festivals slaan echt de pan uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oja, ik sla voortaan Zatox over.. Als iemand die Dave Revan af zou kunnen schieten ga je gang. Opeens random sit down en van links naar rechts man man man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima zondag gehad! Op de camping ernaast (Puyenbroeck) geslapen. Lekker naast allemaal ouders met kinderen op het terrein, heerlijk rustig. Bizar wel dat de afterparty op de mainstage voor de crew (?) tot een uurtje of 4/5 doorging, dat hoorde je nog over de hele camping.

Uitschieters waren PN, D-Sturb & Partyraiser. Prima sfeer op het festival maar had het wel groter verwacht om eerlijk te zijn. Minpunt waren die miljoenmiljard pleuris wespen die je om de havenklap ff een kusje wouden geven. Ook nog laatste uur gelachen bij de main met een mede hardtraxxer (naam vergeten :x ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
Prima zondag gehad! Op de camping ernaast (Puyenbroeck) geslapen. Lekker naast allemaal ouders met kinderen op het terrein, heerlijk rustig. Bizar wel dat de afterparty op de mainstage voor de crew (?) tot een uurtje of 4/5 doorging, dat hoorde je nog over de hele camping.

Uitschieters waren PN, D-Sturb & Partyraiser. Prima sfeer op het festival maar had het wel groter verwacht om eerlijk te zijn. Minpunt waren die miljoenmiljard pleuris wespen die je om de havenklap ff een kusje wouden geven. Ook nog laatste uur gelachen bij de main met een mede hardtraxxer (naam vergeten :x ).


Haha die mede hardtraxxer was ik :clap: tot op Decibel hé ;)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten