Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict

The Magic Show Tour

Afbeelding

Line-Up

Juized
Tartaros
The Geminizers
The Machine
_______________________________________

15 juni staat op de planning:

E-Force
Prefix & Density
Devo-K
_______________________________________


Entree meestal 5,=

De Radstake
Twente-Route 8
7055 BE Heelweg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga hier zeker aanwezig zijn! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ze zijn opeens goed bezig daar, waarschijnlijk zijn we er weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Line-up:
Goatbusters
Juized
Tartaros
The Geminizers
The Machine
MC: DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxers hier aanwezig? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas ben ik al op Last World, anders had ik hier bij kunnen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Heb verjaardag morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the Machine in de radstake :oh:

het was soms echt ZOEKEN naar deze man, en nu staat hij op een paar KM afstand.

helaas niet aanwezig, verjaardag en zondag naar Nijmegen :P

edit: wel heel benieuwd hoe het Radstake publiek op een plaat als Awesome Frequency reageert haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ben er niet, heb mijn portie hardstyle na Wish wel weer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Helaassh :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Word rustig naar wat ik gehoord heb. Jammer dat ze het jonge volk hier niet meer naar toe krijgen. Beter boeken ze weer een aantal commerciƫle Hardstyle DJ's(Brennan Heart, Wildstylez, DBSTF, Noisecontrollers) met wat minder commerciele dj's daar achter.

Lijkt een beetje een liefhebbers paradijsje te worden. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Het was inderdaad een liefhebbers paradijsje, maar dat heb ik liever dan dat er allemaal dagjesmensen staan die je zitten te vertellen dat je normaal moet doen.. Het ging allemaal goed los ondanks dat het lang niet vol stond en tartaros die zette me toch een set neer :drool:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten