Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 11:22 
 

Wat een kutposter om het nog netjes te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als mijn vrienden meegaan ben ik hier wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:18 
 

kaboem schreef:
Wat een kutposter om het nog netjes te houden


Pussylounge, anywone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt een gezellig feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nu ook op Partyflock https://partyflock.nl/party/222355:Candyland.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als zij snoep uitdeelt kom ik wel hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag Hilvarenbeek op zijn kop! Hardstyle City gaat weer los! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in! Enkele kneiters van wat jaartjes terug gaan voorbij komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er misschien toch bij.
Hoef niet tot sluit te werken en ben dan toch in de buurt dusss :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Wij gaan lekker knalleng. :D


Ik niet! xd

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Vik schreef:
Wij gaan lekker knalleng. :D


Ik niet! xd

:woot:

wij gaan beuken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Heb wat leuks gefixt om mee af te sluiten, teminste ik vind het zelf leuk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet godverdomme werken morgen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Moet godverdomme werken morgen :cry:


Ziekmelden? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Erg leuke avond gehad hier! Was enorm gezellig met alle bekenden die er waren. ^^ Jammer was dat de Champions League finale te lang door ging waardoor het pas later vol stond. Toen Reactiv begon was de zaal binnen een mum van tijd vol. :P En dat geluid :drool: :worship: Enige minpuntjes waren dat het warm was en het publiek enorm tam is wat hier op af komt.

Dit waren ongeveer de tracks die wij gedraaid hebben gisteren avond:
1. Headhunterz - Dragonborn
2. B-Front & Ran-D - Rebirth 2011 Anthem
3. Max Enforcer - Damned
4. Phuture Noize - Echo
5. Arkaine - Universe of Light
6. Alpha Twins - Let it Go
7. Authentic - The Last Hours
8. Headhunterz - Headshot
9. B-Front - Neophobia
10. Tat & Zat - Proud To Be Loud
11. Bioweapon ft. Toneshifterz - Dead of the Night
12. B-Front vs. Frontliner - Magic

Blijf je toch houden met zo'n lokaal feestje, ik vond voor zo'n feestje de sfeer er best lekker in zitten eigenlijk :P
en zaal stond continu vol vanaf 2 min na champions league :bomb:

al met al lekker gedraaid door iedereen, geluid klonk super lekker, en het stucwerk kwam van het plafond naar beneden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Toen Reactiv begon was de zaal binnen een mum van tijd vol. :P


Gehehe :P haha, nee dat lag aan dat klote Chelsea. Maar ik was erg blij dat de mensen naar voor kwamen, ik heb me prima vermaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Jullie bootleg trouwens ook Sander! Kreeg nog een vraag van iemand uit het publiek van wie die plaat was. ^^


Nice te horen! kunnen we hem nog vaker draaien ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten