Erg leuke avond gehad hier! Was enorm gezellig met alle bekenden die er waren.

Jammer was dat de Champions League finale te lang door ging waardoor het pas later vol stond. Toen Reactiv begon was de zaal binnen een mum van tijd vol.

En dat geluid

Enige minpuntjes waren dat het warm was en het publiek enorm tam is wat hier op af komt.
Dit waren ongeveer de tracks die wij gedraaid hebben gisteren avond:
1. Headhunterz - Dragonborn
2. B-Front & Ran-D - Rebirth 2011 Anthem
3. Max Enforcer - Damned
4. Phuture Noize - Echo
5. Arkaine - Universe of Light
6. Alpha Twins - Let it Go
7. Authentic - The Last Hours
8. Headhunterz - Headshot
9. B-Front - Neophobia
10. Tat & Zat - Proud To Be Loud
11. Bioweapon ft. Toneshifterz - Dead of the Night
12. B-Front vs. Frontliner - Magic
Blijf je toch houden met zo'n lokaal feestje, ik vond voor zo'n feestje de sfeer er best lekker in zitten eigenlijk
al met al lekker gedraaid door iedereen, geluid klonk super lekker, en het stucwerk kwam van het plafond naar beneden