Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 18:24 
 
Artiest

Afbeelding

Feest: The Funky Cat - Daytime Pyjama Rave
Datum: 25-03-2023
Tijd: 15:00 - 23:00
Locatie: De Helling, Utrecht
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://eventix.shop/4ru2zm6c
Facebook event: https://www.facebook.com/events/819251619343013

Line-up:
Geck-o
D00d
Wavolizer
Twiena
Koarse
Faestos
+ theme show
+ listening hour
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega vette poster dit zeg! Even gekeken wat ik van Twiena en Faestos kan verwachten, zal muzikaal weer dik in orde zijn lijkt me deze editie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line up :). Waarschijnlijk wel weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Faestos

Dikke (hard)trance hoppaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb dus nu het plan om hier heen te gaan na Trashbash de nacht ervoor, slechte ideeën bestaan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:
1500 Listening Hour
1600 D00d
1700 Faestos
1800 Twiena
1930 Show
1940 Geck-o
2130 Koarse
2230 Koarse & Wavolizer
2300 End

Prima timetable, aanwezig zaterdag. Kijk uit naar de bijna 2 uurs solo van Geck-o :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 10:42 
 
Artiest

Vandaag :D tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2023 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vriendin van me gaf een verjaardag in utrecht en met dat gezelschap gegaan. Was leuk om met mensen te gaan die er helemaal blind ingingen. Uiteindelijk iedereen een super leuke dag gehad :D

Faestos was echt een heerlijke binnenkomer. Psychedelic maar wel toegankelijk en lekker dansbaar. Klonk alsof hij al jaren resident was haha. Echt perfect in de style van het feest maar toch ook eigenzinnig iets brengen wat ik nog niet eerder gehoord heb.

Twina kende ik niet, maar was tof! Voor tfc begrippen vrij ‘statisch’ omdat het voornamelijk techno was, maar op zo’n dag waar de rest van de lineup wel enorm divers draaide paste het prima! Binnen het genre ging het dan wel weer van hot naar her. Kan flink mixen ook!
Dan mijn favoriet set van de avond, Geck-o. Had al op de socials gezet flink wat nieuw werk mee te nemen, nou de tering zeg. Echt de ene euforische banger naar de ander. Jaren ‘90 trance deed me het aan denken soms. Zelden ook zo’n sfeer in de zaal gezien ook. Ongelofelijk. Plaat die het meest bijbleef was een of andere bootleg van Christina Aguilera en geloof me als ik zeg, jullie zijn niet ready. Ongekend goed (hoe raar dit ook op papier klinkt :P).
Koarse deed lekker zijn ding op z’n Koarses, laatste deel van de set nog met wavo gedraaid voor wat hoepie hakken moves.

Al met al weer bijzonder gezellig gehad weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was heerlijk, wat een fantastische set van Geck-o, heerlijk divers, vrolijk, uplifting en meeslepend. Met 8 vrienden geweest en iedereen gaat zo nog een keer. Twiena was tof, Faestos vond ik iets te psychedelisch voor mijn smaak. D00d prettige opener, Koarse en later ook Wavolizer was leuk en divers. Ja, overall gewoon een prima editie.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten