Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die set van de vorige editie en de playlist voor de set van Bitface ga ik eens checken. Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 19:49 
 
Artiest

:cool:


https://www.facebook.com/thefunkycat/vi ... 334777750/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:43 
 
Artiest

Yes! De aftermovie van afgelopen editie is er :woot:
Dit laat mooi zien hoe het er bij ons aan toe gaat ;) Kijken!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij geregeld, aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch helaas niet aanwezig, ben in het buitenland voor werk. Zonde, want het is om de hoek voor mij. Volgende editie meer geluk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Toch helaas niet aanwezig.


te druk met de studie atm :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 13:47 
 
Artiest

De setjes van STOIK en Wavolizer presents D00d van editie #7 staan online :bomb: :bomb:
STOIK hardtrance/stoik-the-funky-cat-7-16-03-2018-t64991.html
D00d hardtrance/wavolizer-presents-d00d-the-funky-cat-7-16-03-2018-t64992.html

En check onze insta story voor wat outfit inspiratie voor komende vrijdag ;) https://www.instagram.com/the_funky_cat/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

D00d & Geck-O - Two Deeper :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 20:41 
 
Artiest

Le timetable!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

2 uur Geck-O + een uur met D00d :drool:

Dit wordt echt heel gaaf!!

Voldoet een Raving Unicorn shirt als dresscode Rik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 21:17 
 
Artiest

ErikZ schreef:
2 uur Geck-O + een uur met D00d :drool:

Dit wordt echt heel gaaf!!

Voldoet een Raving Unicorn shirt als dresscode Rik?

Absoluut. Geen broek aan neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 19:31 
 
Artiest

Citaat:
I have so much new music to play for you. Come and experience the trips I will provide <3

Here's a little teaser, a manifesto for our party...

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in ! vanaf het begin aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Absoluut. Geen broek aan neem ik aan?


Voor jou een vraag, mij een weet!

Zin in! Moet eerlijk zijn dat ik een beetje op zie tegen Broken Note, vind wat ik heb gehoord van hem echt helemaal niks :$ Laatste half uurtje wordt tof, kan niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen! Hoop op een mooi feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een mooie editie! Moest in het begin wel even inkomen voot de wat meer psychedelische muziek, zorgde Bitface goed voor! Misschien iets te hoog tempo uiteindelijk want was wel even wat terugschakelen toen de band begon. Hele gave toevoeging wel, live muziek! Zeker voor herhaling vatbaar. Set van Geck-o was weer een hele intense reis, enorm veel drive, lekker dansbaar. B2b met d00d was ook heel tof - heerlijk divers en opbouwend gedraaid, tof dat je zo in een paar uur van 'rustige' psychedelische muziek naar industrial kunt en het prima aansluit. Broken Note was echt heel tof. Eerste half uur iets te veel trap imo, maar zat wel hele stevige DnB tussen wat zeker de tweede helft van de set enorm veel drive en sfeer creƫerde. Afsluiter deed daar nog een schepje bovenop. Breakbeats en The Funky Cat voelt sowieso aan als een gouden combinatie.

Locatie vond ik wel prettig, zaal was breed ipv diep zoals in P60 wat zorgde voor een wat intiemere sfeer. Warmte was tijdens de afsluiter wel echt extreem en het geluid mocht tijdens de laatste anderhalf uur wel iets beter afgesteld zijn, maar was niet heel storend gelukkig. Wel een dik minpunt dat ze in deze locatie geen eten mochten aanbieden, een pizza laten bezorgen via Thuisbezorgd en die dan buiten opeten voelde een beetje vreemd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een geweldige avond heb ik gehad! Moest erg wennen aan Bitface zijn set, zijn laastste half uur was onwijs vet :thumbsup:

Nevaya, erg positief verrast :D Ben heel traag en eigenlijk iets te sloom voor ons waardoor we ging tekenen. Was heel gezellig, vooral het moment Welke Type Kat ben jij door middel van de poezenboeken:lol: ? Laatste 10 minuten nog mee gepakt om op tijd te zijn voor Geck-O. Wat een applaus kregen ze zeg

Geck-O zelf..ja wat moet ik daar nou over zeggen :woot: Noem een muziekstijl wat je verwacht bij The Funky Cat en het zat wel in deze set, hele toffe achtbaanrit. Soul Train (Hard Techno Edit), persoonlijk hoogtepuntje :drool:

D00d Lekker energieke set met een rauw randje, beviel heel goed op dat tijdstip.

Broken Note was inderdaad waar ik bang voor was, gewoon niks voor mij. Mensen er zo van zien genieten was dan wel heel tof. Helaas niet tof genoeg om het tot het einde vol te houden dus zat om 05:00 op mijn fiets.

De locatie past wel echt perfect bij dit feest, het is knus met goed geluid en genoeg ruimte. Het Funky Cat publiek is toch wel mijn favoriet van alle soorten, echt van alles liep door elkaar en zonder enig probleem maar met volle glimlachen bij iedereen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

En nu is het wachten op de setjes... :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 22:31 
 
Artiest

ErikZ schreef:
En nu is het wachten op de setjes... :slow:

De bitface set zal snel online komen (denk volgende week), de andere sets zaten aardig wat nieuwe dingen in dus zal nog wel even duren waarschijnlijk.
Broken Note hebben we geen toestemming van om te publiceren (allemaal nieuw album spul) dus die komt helemaal niet. Maar daar zal jij niet al te rouwig om zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
De bitface set zal snel online komen (denk volgende week), de andere sets zaten aardig wat nieuwe dingen in dus zal nog wel even duren waarschijnlijk.
Broken Note hebben we geen toestemming van om te publiceren (allemaal nieuw album spul) dus die komt helemaal niet. Maar daar zal jij niet al te rouwig om zijn ;)


Helaas bleek ik iets minder open minded qua muziek dan ik zelf had verwacht :$

Logsich als er veel nieuw spul is gedraaid dat we moeten wachten, dat zullen we dan maar netjes doen :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten