Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME HAD GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Matt Restless - It'll Get No Realer Than This lijkt me ook wel een keer heel vet om live te horen. Helemaal :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potjandorie wat een zin erin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand op de terugreis langs Utrecht komt zou ik graag een stukje meeliften :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Als iemand op de terugreis langs Utrecht komt zou ik graag een stukje meeliften :).


Met het OV is het super goed te doen, was vorige keer om half 7 thuis (half uur fietsen vanaf Centraal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 12:14 
 
Artiest

Laatste info's :woot:

Citaat:
▹ Time
22:00 - 05:00, the entrance is open till 02:00.

▹ Timetable
22:00 - 23:00 bitface
23:00 - 00:30 DILLIGAS (IT)
00:30 - 01:30 S1ngular
01:30 - 03:30 Geck-o
03:30 - 05:00 Dj Thera vs Geck-o (Theracords & Therabyte classics)

▹ Age restriction
18+
In case of doubt, you may be asked to show your identification. Be sure to always bring a valid ID, passport or driver’s license with you.

▹ Tickets
Online presale: €15,-
Doorsale: €17,50
http://bit.ly/TheFunkyCat2Tickets

▹ Location
P60
Stadsplein 100a
1181 ZM Amstelveen

▹ Cloakroom
You can store your jackets, bags and other belongings in the cloakroom at the first floor, for €1,- per item.

▹ Tokens and pin
The bar at P60 works with a token system. You can buy your tokens at the first floor, with either cash or pin transaction.
The merchandise stand will work with cash only, so be sure to bring enough if you want some of them goods ;)

▹ Merchandise / t-shirts
The Funky Cat merchandise will be available at a stand in the back of the main floor. T-shirts (organic & Fair Trade, male fit + female fit) will be sold for €18, stickers can be grabbed for free. Posters will be available for free at the exit when you leave.

▹ Chill
Listen to your body. If you need a break from all the action, just take some chill time at the suite on the first floor. There will be a bar with some snacks. Reload and get ready for more!

▹ Glow in the dark paint
We have invited CONFETTICLUB to the party! They will bring their fluorescent glow in the dark bodypaint, to turn you into a neon chameleon. You’ll find them in the chill area. Take a seat and let’s see what happens ;)

▹ What’s that card ??????????????
At the entrance, you will get a unique collectable card. What can you do with it...?

▹ Public transport
The location is well reachable with public transport. Enter “Busstation, Amstelveen” in your planner, and you will arrive next to P60. Buses to Schiphol, Amsterdam Centraal and Amsterdam Bijlmer ArenA will leave right after the party.

▹ Parking
There is a parking garage (Q-park Schouwburggarage) right next to P60, with enough space for everybody coming by car.

▹ Bring some friends
Share The Funky Cat experience with your friends! Need some ammo to convince them? http://thefunkycat.com/intro

If you have any questions, don’t hesitate to ask them!


https://www.facebook.com/events/1903100 ... 556669616/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Khadber schreef:
Als iemand op de terugreis langs Utrecht komt zou ik graag een stukje meeliften :).


Met het OV is het super goed te doen, was vorige keer om half 7 thuis (half uur fietsen vanaf Centraal)

Als ik om 5 uur vertrek ben ik om 7 uur op Utrecht (via 9292). Hoe ben jij gereisd dan? Ik ben benieuwd of dat dan afwijkt van wat er dan online staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Na afloop direct de aansluiting qua bus (300 dacht ik) naar Schiphol, vanaf daar 10 minuten moeten wachten op de trein naar UC :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm. Volgens 9292 en NS moet ik toch over A'dam centraal en ben ik pas 7 uur op Utrecht. Komt door werkzaamheden :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 13:50 
 
Artiest

Partij zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S1ngular schreef:
Partij zin in :woot:

Zeer zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen dat ik hier niet bij ben :( Eerste editie was top, met Thera vs Geck-O classic set beloofd deze nog beter te worden. Volgende editie maar weer proberen erbij te zijn als 'ie iets gunstiger valt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel plezier vanavond allemaal ^^
De vorige keer zei ik het ook, maar de volgende editie ben ik er echt echt bij :cool:
Geck-o & Thera set gaat ongetwijfeld legendarisch worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Geck-o & Thera set gaat ongetwijfeld legendarisch worden. :D


Dat was het opzeker! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 10:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
The Funky Cat #3 (07-10-2016, P60, Amstelveen)


Vrijdag in plaats van zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belachelijk. Heerlijk geopend door ons aller James, lekker dynamisch. Rough 2 :loving: Dilligas was echt super leuk, heel vrolijk, fijn, funky, maar wel met heel erg lekkere diepe basslines. S1ingular pakte me niet zo, maar ik denk dat dat aan mij lag, had honger en een dipje qua energie :P
Geck-O solo deed precies wat ik verwachtte. Lekker styles blenden en vooral veel Afbeelding

Tja, en dan Thera vs. Geck-O. Ik waande me weer even als oude Theracords Fanboy op feesten als Loudness 2012, Alcatrazz met een eigen TC podium, wat heerlijk om al dat oude geweld weer eens te horen. Iemand (ik geloof James of Tom) zei "deze set is 3x zo vet omdat ze gewoon lang de tijd hebben" en daar sluit ik me volledig bij aan. Leuk ook om te zien dat het voor Thera & Geck-O volgens mij helemaal geen werken is, maar gewoon 1.5 uur spelen. De chemie tussen die twee is schitterend om te zien.

Op naar de volgende :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
S1ingular pakte me niet zo, maar ik denk dat dat aan mij lag


Niet alleen aan jou, tijdens Dilligas was de zaal van voor tot achter druk, bij de start van S1ngular leek het net of de helft van het publiek was vertrokken.

Pas na 45 minuten S1ngular kwam het weer op gang in de zaal. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een tracklist van Thera vs Geck-O? Jammer dat de volgende editie nog zo lang duurt, had gehoopt dat dit om de 2 maanden of zo zou blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Was gewoon 100% geweldig! :loving: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Iemand een tracklist van Thera vs Geck-O?


Graag! De plaat voor Soul Train kan ik de titel even niet van bedenken.

Fuzzylogic schreef:
Jammer dat de volgende editie nog zo lang duurt, had gehoopt dat dit om de 2 maanden of zo zou blijven.


Dat was met Qult toch ook zo? Heeft dat niet iets te maken met het festivalseizoen?

Maximumraver schreef:
Was gewoon 100% geweldig! :loving: :clap:


Dat was aan je te zien! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Fuzzylogic schreef:
Jammer dat de volgende editie nog zo lang duurt, had gehoopt dat dit om de 2 maanden of zo zou blijven.


Dat was met Qult toch ook zo? Heeft dat niet iets te maken met het festivalseizoen?

Dunno, heb alleen de laatste Qult bezocht, maar klinkt wel logisch eigenlijk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 20:09 
 
Hardtraxx Addict

TheJoker schreef:
Fuzzylogic schreef:
Iemand een tracklist van Thera vs Geck-O?


Graag! De plaat voor Soul Train kan ik de titel even niet van bedenken.


Kun je beschrijven hoe die ging? Vocals, kicks, iets waar ik hem aan kan herkennen, dan weet ik vast wel welke het is :P Weet nog vrijwel alle tracks die gedraaid zijn, maar niet specifiek welke er voor Soul Train kwam :P

(het was niet die Co2 track, en ook niet And It Goes toch?)

TheJoker schreef:
Maximumraver schreef:
Was gewoon 100% geweldig! :loving: :clap:


Dat was aan je te zien! :P


Bij zo'n set moet je gewoon compleet uit je dak gaan :loving: iig ik wel altijd :P

Edit: veel gezellig mensen trouwens ook :thumbsup: Dat maakt zo'n feest ook wel extra leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
(het was niet die Co2 track, en ook niet And It Goes toch?)

And it goes was wel heel erg laat... maar volgens mij net niet de voorlaatste...

Ik hoop dat hiervan de setjes ook online komen :$ :loving: Vooral die van Dilligas en Thera vs Geck-O zou ik nog wel eens in de trein aan willen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou hier even mee wachten totdat ik er goed voor kon zitten en de juiste woorden te vinden, maar hier komt hij dan. Ik doe dit eigenlijk nooit meer maar ik ga de avond toch uitgebreid beschrijven aangezien de organisatie hier op HT ook aanwezig is misschien wat kan van mijn complete ervaring als bezoeker. Heb express de opmerkingen nog niet gelezen hierboven dus mocht ik dingen opmerken die al gezegd zijn lees hier maar overeen. :$

Als allereerst, Lieve mensen van de organisatie, hulde voor de schitterende productie die jullie hebben neergezet. (L)

Het hele feest klopte gewoon in mijn ogen. Purrrrrfecte locatie gevonden voor The Funky Cat. Bijzonder goed geluid, vriendelijk personeel (inclusief security) en vriendelijke bar prijzen. Ook echt petje af voor al die kleine kat details overal. Smakelijk gelachen om sommige dingen. :lol:
Waar ik in de eerste instantie niet vanuit was gegaan is dat dat echt impact had op de sfeer.. Vanaf de kleurtafel tot aan het rokershok hoorde ik mensen met elkaar praten hoe ze dit konden waarderen en dat zag je ook terug op de dansvloer. Sinds erg lange tijd voelde ik echt een eenheid in het publiek. Iedereen kwam er gewoon voor een leuke avond muziek en gaf zich compleet over aan de dj's en wat die voorschotelde.
James merkte al op dat hij dezelfde mensen die hij zag dansen op zijn arsenaal aan out-of-the-box muziek ook zag losgaan tijdens Do The Happy Face. Hoe veelzijdig kan je het hebben hey :P

Nou wist ik aardig goed wat ik kon verwachten muzikaal gezien, maar mijn zusje was voor het eerst mee naar "een van die rare feesten van haar broer" en ook die heeft zich echt bijzonder goed vermaakt. Een keer wat anders dan de hele avond reggeaton wat ze normaal hoort :D Ik ben van mening als je maar open staat voor nieuwe ervaringen kan ik iedereen aanraden bij #3 aanwezig te zijn (mocht je dit lezen en nog twijfelen).

Zo. Nu wat dieper in over de muziek zelf.

Dilligas was echt boven verwachtingen vet. Wat een geniale muziek om live te horen, en in mijn ogen de ideale opener voor wat erna kwam. (Set van Bitface helaas gemist :( ) Bijzondere muziek wel. Het contrast tussen de diepe basslines met de funky samples en percussie endergelijk maakte het eigenlijk heel luchtig. Ik kon niet stil blijven staan. Ik ga deze jongens sowieso volgen vanaf nu. Uniek in hun soort! (toch? anders PB maar soortgelijke shit mega mooi)

S1ngular vond ik mwoah. Zette een andere set neer dan dat ik van hem verwacht had. Nam behoorlijk wat gas terug en probeerde een beetje voor te borduren op waar Dilligas geëindigd was. Lekker out of the box, dat wel, maar vond het allemaal een beetje te rommelig. Het was niet één geheel. Ben misschien ook wel verwend met hoe Geck-o dat kan.

Geck-O Was weer eens fenomenaal aan het draaien hoor. Heerlijk divers. Kreeg tijdens TFC #1 berichtje van Stan: "yo wavolizer draait Dead Limit. U jelly". Ja ik was Jelly. Super mooi dat Geck-O dit goedmaakte en hem zaterdag draaide :P Ook snap nu ook waarom er een clip word gemaakt van Tripper. Ik voelde hem in het begin niet zo, maar hij is de laatste tijd echt gaan groeien voor me. Na afgelopen zaterdag verkocht. Geniale plaat. Ook kudo's voor de mooie reis richting de B2B set met Thera. Voelde heel natuurlijk allemaal. ^^

Geck-O vs thera Was absurd goed. Echt absurd goed. Anderhalf uur alleen maar lopen genieten. Was gezien het contrast tussen de muziek een beetje bang of het publiek het wel zal kunnen dealen allemaal maar mozes kriebel wat een sfeer in de zaal. Massaal juichen om die ene tease van een halve seconde, tot snoeihard beuken op 2,5 kings. De brede lach van Thera om het meebleren van iedereen op de synth van Acid Impressions was ook mooi. Ondanks dat de twee heren toch vandaag de dag hun eigen weg zijn ingeslagen stonden ze gewoon op het podium alsof ze op Ground Zero 2012 stonden. Ik stond niet naar twee dj's te kijken maar gewoon naar twee vrienden. Heerlijke chemie tussen die twee. Man wat heb ik intens genoten.
En natuurlijk gaat de muziek stil 5 minuten voor 5. Natuurlijk vraagt MC Geck-o of ze nog eentje moeten doen. NATUURLIJK WAS DAT SOUL TRAIN. Misschien wel een van de vetste feestmomenten die ik ooit heb beleefd. Jezus kippenvel giert me gewoon weer over de rug. Iedereen wist dat hij nog zou komen, maar niemand had zich voor kunnen bereiden wat er toen gebeurde. Geck-O die zich even in de break realiseert wat Thera(cords) voor hem betekend heeft en Thera van extase hem in de armen springt. Werkelijk elke hand die nog aanwezig was in de P60 ging omhoog. Wat schitterend. Onvergetelijk. Stiekem wel ontroerend.

Zodan. Mijn zegje gedaan. Jaaaaaaaa we moeten het met z'n allen loslaten. Jaaaaaa dit is toch anders, maar dit was toch echt zoveel vetter dan elke Qult die ik bezocht heb.

Vrienden tot de volgende keer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
(Set van Bitface helaas gemist :( )


Meneer moest zonodig naar de KFC
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten