Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 12:15 
 
Artiest

Afbeelding

Feest: The Funky Cat #13 DAYTIME RAVE
Datum: 30-10-2021
Tijd: 15:00-23:00
Locatie: De Helling, Utrecht
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://eventix.shop/4ru2zm6c
Facebook event: https://www.facebook.com/events/1493632877468033/

Line-up:
Geck-o
STOIK
Elodin LIVE
D00d
bitface
+ specials

Citaat:
The Funky Cat is back with its cross-genre DAYTIME RAVE in Utrecht (L)

We're doing something new with our tickets for The Funky Cat #13. Everyone has different means, and we want to offer everyone entry at a fitting price!

Do you have a low income, or not much to spend at the moment? Go for a low income ticket! Do you have more cash than you need, and want to give us some extra support to invest in even better future events? Go for an extra support ticket! We guess most people will fall in between these two options, and for them there's the good old regular ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verplaatst naar 30 oktober 2021. Tijd en locatie blijven hetzelfde.

Kaarverkoop is gestart

3 soorten tickets: low income (15 euro), normal (22.5 euro), support (30 euro).

Aanwezig met 4 vrienden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 12:28 
 
Artiest

Topper :D ik ga de openingspost even bijwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf deze week worden meer namen aangekondigd, zojuist ook STOIK :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik! Wat een belevenis is de muziek van Stoik altijd live :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 14:39 
 
Artiest

Inderdaad! Gaat mooi worden ^^

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 17:29 
 
Artiest

Citaat:
A brand new act at our party! We're super excited to welcome:

Elodin LIVE

They might be a new name on the scene, but Luuk - former dubstep artist Lifecycle - and Uri - former keyboard player in metal band Textures - have plenty of musical experience and vision to bring about something really special. Their style? They call it ADVENTURE BASS.

As the third act of the day, they'll cater a beautiful experience with serious feels and serious beats. To get an impression of their epic and fierce sound, go go check their recent trilogy of EPs! Did we already say they'll perform their music LIVE? We're not talking DJs here, we're talking synthesizers, drum pads and two shiny macbooks.

Go invite your peers to come along to our Daytime Rave, we're in for a ride and you might need to hold on to them...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 19:37 
 
Artiest

Citaat:
Our favorite Danish trickster is returning to The Funky Cat #13:

D00d :cool:

The man who follows his taste is back to give us a taste of his unique taste. Tasty! He promises us a true cross-genre performance, hinting at some noir tones and blissful party vibes, plus loads of new productions and d00dlegs... Tasty, indeed :drool:

It's remarkable how the D00d - a.k.a. Wavolizer or simply Kedde - has evolved since his first performance at our party. With his creativity unlocked, there really seems to be no limit to his exploration within the realms of musical possibilities. We fondly remember his album showcase at our last event, putting on an immersive show with many iconic moments :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 12:47 
 
Artiest

Citaat:
Our favorite selector is ready for some daytime raving: bitface!

As one of our founding fathers, he has always been one of the pillars of our party. With his enourmous and carefully created music library, he brings something different and exciting to The Funky Cat every time. In true cross-genre fashion, he fuses the most unexpected styles together and somehow always manages such an intensely satisfying outcome.

Whether it's RaveTranceBreaks, DeepDubTechnoHouse or heart-piercing lovesongs - you'll always hear his unique taste shine through and we can't get enough of it. He has recently converted big chunks of his library into Spotify playlists for us to enjoy, so go check out his profile!

This fifth act concludes our lineup announcement - but we'll announce some special features later. Never a dull moment at The Funky Cat ;) See you at edition number 13, daytime in Utrecht!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket ook maar eens aangeschaft. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:19 
 
Artiest

Blij dat ons mooie feestje door kan gaan :D op moment van schrijven is er nog maar 1 low income ticket over

Citaat:
Our Daytime Rave is ON :love:

It were uncertain times for our crew, preparing for The Funky Cat #13 while not being sure our beloved party would even take place. But after all those setbacks the past year, the government announced that events can take place again after the 25th of September during daytime.

This means we can fully prepare without holding back for our cat-together on the 30th of October at De Helling in Utrecht. With only 75% capacity and that mandatory QR code, we're still not where we'd want to be, but it at least allows us to come together - and we can't wait to see all your happy scary faces again (hey it's Halloween, remember).

Be aware that tickets sales could go really fast at this point, as we can only use 75% of the capacity of De Helling. Low income tickets are almost sold out already, regular and extra support tickets limited. So go gather your friends and secure your tickets via https://eventix.shop/4ru2zm6c :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 14:57 
 
Artiest

De posterrrrrrrrrrrrrrrr :evil:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Low income tickets zijn uitverkocht momenteel.

Groep waarmee ik ga groeit momenteel al tot 8 vrienden, dus dat wordt gezellig. Ben benieuwd hoe iets als Elodin live gaat klinken. Ik heb 1 optreden gezien op youtube waar ze bij hun eigen muziek ook veel andere bekende vocals gebruikten.


Kijk voornamelijk uit naar STOIK en 2x Geck-o momenteel, ben benieuwd met wat voor verrassingen ze deze keer komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super veel zin hierin! Altijd top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 12:43 
 
Artiest

TFC12 aftermovie is er eindelijk :D
We hebben trouwens ons eigen voorverkooprecord verbroken, gaat een geweldige editie worden (L)

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aankomende zaterdag, zin in!

Momenteel 82% van de kaarten verkocht zie ik nu op een post op Facebook, met een mogelijkheid dat ze uit gaan verkopen. Super tof voor het hele team!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

90% van de kaarten nu verkocht! 2 dagen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw. WAUW! Wat een editie was dit zeg :love: Helaas na de set van D00d moeten vertrekken (nog naar Bicep gegaan in Tivoli, ook geen straf) maar dit was sowieso een van mijn favoriete edities. Heerlijk om alle bekende koppies ook weer ff te zien. Sfeer zat er ook vanaf minuut 1 in hey. Wat goed. Gewoon uitverkopen ook. :worship:

Geck-o Zijn openingsset is precies wat ik wil horen als ik er ergens binnenkom. Lekker zweven, beetje chillen en af en toe subtiel danspasje (als Alan Fitzpatrick - Skesis ingemixed wordt bijvoorbeeld)
Stoik, JA. Altijd een feestje om zijn muziek live mee te maken. Zijn nieuwe tracks staan ook echt als een huis. Dromerig doch stevig.
Elodin, Was misschien ff een paar versnellingen terug na de set van Stoik maar dit was me ook een toffe ervaring. Super unieke sound. Heb het idee dat ze nog wel eens heel groot kunnen worden. Ook lekker verfrissend om zo'n liveact tussendoor te hebben. Gaf een fijne pacing aan de dag en past ook wel bij het Funky Cat concept vind ik. Super tof!
Bitface. Wat de teringfuck james openen met born slippy, inmixen naar Alligment - Future Dancefloor, door naar Push - Strange world. Man man man wat een mooie dingen. Nero - Guilt en Cracks (Flux Pavilion remix) waren ook heeel heel heel nice. OH EN DE MODDERVOKKING MARCELL DETTMAN REMIX DRAAIEN van Bad Kingdom die zag ik ook niet aankomen. :cry: Hoogtepunt was in ieder geval die It's what we are/Born Slippy bitface mashup die nog voorbij kwam. Wat een euforie in de zaal! Heerlijk.
D00d, deed lekker zijn d00d dingen. Helaas moeten vertrekken.

NU ALWEER ZIN IN VOLGENDE KEER DOEI :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de beste edities tot nu toe! Gezellig druk zo uitverkocht, maar nog steeds heerlijk de ruimte. Veel mensen voor het eerst weer eens gezien, goede sets gehoord, goed geluid en alleen maar blije mensen gezien. Eentje voor in de boeken!

Volgende keer is 19 maart 2022, ga er vrijwel zeker heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2021 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook de beste editie tot nu toe! Ouderwets gezellig en muzikaal gezien echt onwijs sterk. Openingsset van Geck-o was heerlijk inkomen. Stoik was zoals vanouds een fijne vibe en enorm dansbaar. Elodin vond ik heel bijzonder, was vooral genieten en bracht je met vlagen flink aan het dansen (misschien iets minder dan ik gewild had, maar soit). Bitface was echt top, wat een heerlijke mix van van alles en nog wat. Het ene moment leek het of je op A State of Trance stond, het volgende moment stond je opeens voor je gevoel in de Gashouder op Awakenings. D00d was lekker funky, blijf dat stijltje echt vet vinden. En natuurlijk ons aller Geck-o weer met een twee uur durende aaneenschakeling van genietmomentjes. Vooral die plaat die je zelf aankondigde als nieuwe track (volgens mij zei je erbij dat je er enorm trots op was? weet het niet precies meer) was echt geweldig. Kippenvel stond overal op m'n lichaam, mijn god zeg. Laat die alsjeblieft snel uitkomen. :loving: Laatste halfuurtje was één grote chaos, helaas was al m'n energie helemaal op toen, maar toch wel van staan genieten.

Het geluid was goed afgesteld en er was ondanks dat het uitverkocht was inderdaad nog prima de ruimte. En heel top dat ze dat afschuwelijke Becks 0.0 bier vervangen hebben door Jupiler 0.0. Dat is tenminste wél goed te drinken.

Als ik dan toch een minpunt moet noemen: ik vind de vernieuwing van de toiletten nou niet echt een succes. Waar je bij vorige edities amper hoefde te wachten duurde het nu vaak toch wel een tijdje. Al begrijp ik natuurlijk wel dat dit locatiegebonden is en niet aan de organisatie ligt.

Volgende keer natuurlijk ook weer aanwezig!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten