Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 1e keer Funky Cat voor mij, locatie is in ieder geval goed bereikbaar dus dat is al een pluspunt. Ook qua muziek een heel fijne avond gehad. Vooral vanaf een uurtje of 1 bijna alleen maar fijne nummers gehoord. Daarvoor was me soms toch iets te vaag.

Wel jammer dat zelfs zo een kleine zaal niet echt vol stond. Geen idee hoe dit was op vorige edities maar Geck-O verdient naar mijn idee wel meer mensen voor zich op zo een avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
De 1e keer Funky Cat voor mij, locatie is in ieder geval goed bereikbaar dus dat is al een pluspunt. Ook qua muziek een heel fijne avond gehad. Vooral vanaf een uurtje of 1 bijna alleen maar fijne nummers gehoord. Daarvoor was me soms toch iets te vaag.

Wel jammer dat zelfs zo een kleine zaal niet echt vol stond. Geen idee hoe dit was op vorige edities maar Geck-O verdient naar mijn idee wel meer mensen voor zich op zo een avond.


Edities dat ik er ben geweest (Editie 5 en 6), was het qua drukte beetje hetzelfde. Nu vanwege Geck-o's allnighter wel iets drukker. Ik hoop inderdaad dat er wat meer mensen komen, want dat verdiend dit concept zeker! Ook als je kijkt naar hoeveel mensen er bij een Geck-o funky cat set zijn op defqon / geck-o vs wavolizer / geck-o's QULT set, dan zou je verwachten dat er op de funky cat avonden wel meer mensen zouden zijn. Zeker als je kijkt naar hoe goedkoop het feest is en wat je daar qua beleving voor terug krijgt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ook als je kijkt naar hoeveel mensen er bij een Geck-o funky cat set zijn op defqon / geck-o vs wavolizer / geck-o's QULT set, dan zou je verwachten dat er op de funky cat avonden wel meer mensen zouden zijn. Zeker als je kijkt naar hoe goedkoop het feest is en wat je daar qua beleving voor terug krijgt :D

Wat je natuurlijk wel hebt op die festivals zijn mensen die een beetje rondbanjeren tussen de stages en het wel lachen vinden en daarom even blijven hangen, of mensen die het wel leuk vinden maar een uurtje genoeg vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hekzitter schreef:
Ook als je kijkt naar hoeveel mensen er bij een Geck-o funky cat set zijn op defqon / geck-o vs wavolizer / geck-o's QULT set, dan zou je verwachten dat er op de funky cat avonden wel meer mensen zouden zijn. Zeker als je kijkt naar hoe goedkoop het feest is en wat je daar qua beleving voor terug krijgt :D

Wat je natuurlijk wel hebt op die festivals zijn mensen die een beetje rondbanjeren tussen de stages en het wel lachen vinden en daarom even blijven hangen, of mensen die het wel leuk vinden maar een uurtje genoeg vinden.


Ow ja dat is zeker waar, maar je zou dan verwachten dat wellicht mensen er door aangestoken worden en onderzoek doen en zich via die weg naar the funky cat begeven. Bij de QULT set vraag ik dat mij overigens wel af, want de white was toen echt afladen vol toen met geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

In september was het een stuk drukker maar daar kon ik mij deze avond absoluut niet aan storen.

Wat een muzikaal hoogtepunt was dit zeg :worship: Geck-O leek met het aantal uur draaien echt 0 problemen te hebben, mogelijk dat ik wat gemist heb maar was echt vlekkeloos :thumbsup:

Sfeer was top, geluid goed zuiver, barpersoneel onwijs aardig!

Mogelijk dat het kleuren alleen een te grote aantrekkingskracht had bij vele, was soms echt druk daar en daardoor een heel stuk minder in de zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk kunnen dansen van ongeveer half 1 tot half 5, daarna helaas af moeten haken. Doordat Geck-o ook gewoon de tijd had kon hij alle kanten op, maar voelde de avond als een geheel. Mag van mij betreft vaker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nog even probs voor James trouwens voor zijn Geck-O Megamix :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nog even probs voor James trouwens voor zijn Geck-O Megamix :woot:


Ja dit was echt heel ziek! Al die vocal teases, mashups en overgangen waren echt heel ziek! het was dan niet live, maar je hoorde gewoon dat hier veel tijd en moeite in zat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
ErikZ schreef:
Nog even probs voor James trouwens voor zijn Geck-O Megamix :woot:


Ja dit was echt heel ziek! Al die vocal teases, mashups en overgangen waren echt heel ziek! het was dan niet live, maar je hoorde gewoon dat hier veel tijd en moeite in zat!

Ohw, dacht dat die paspop aan het mixen was, stond daar dus gewoon voor de sier. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje laat, maar wat is The Funky Cat vet zeg. Vanaf nu sowieso iedere editie aanwezig. Helling ook een erg fijne locatie inderdaad!

Wavolizer - Filthy Fifties, wat een plaat is dat :love:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten