Jaa, die zijn nog te gebruikenwrote:Heb trouwens van fusion the next level nog een paar muntjes. Zijn die nog te gebruiken? Zijn zilverkleurige.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jazeker, heb tijdens Elbow een hele berg gehaald omdat ze met concerten goedkoper zijn dan met feestenwrote:Heb trouwens van fusion the next level nog een paar muntjes. Zijn die nog te gebruiken? Zijn zilverkleurige.
Hoe duur?wrote:Jazeker, heb tijdens Elbow een hele berg gehaald omdat ze met concerten goedkoper zijn dan met feestenwrote:Heb trouwens van fusion the next level nog een paar muntjes. Zijn die nog te gebruiken? Zijn zilverkleurige.
1,25 dacht ik. Op feesten zijn ze 1,40 ofzo volgens mij. Scheelt niet heel veel, maar moest er toch munten halen dus heb meteen maar voor 50 euro gehaald. Scheelt me weer 5 euro oid, daar doe ik het voor.wrote:Hoe duur?wrote:Jazeker, heb tijdens Elbow een hele berg gehaald omdat ze met concerten goedkoper zijn dan met feestenwrote:Heb trouwens van fusion the next level nog een paar muntjes. Zijn die nog te gebruiken? Zijn zilverkleurige.
Inderdaad, doe dat 5x en je kan gratis naar Loudness 
Deed ik ook toen de wedstrijden van Ajax vóór de Feestfabriek:
"Pap, ik ben de drankkaart vergeten, zal ik een nieuwe halen voor 20 euro?"
En toen had ik op Feestfabriek 4 kaarten waar nog voor 60+ euro opstond
Deed ik ook toen de wedstrijden van Ajax vóór de Feestfabriek:
"Pap, ik ben de drankkaart vergeten, zal ik een nieuwe halen voor 20 euro?"
En toen had ik op Feestfabriek 4 kaarten waar nog voor 60+ euro opstond
Heb hier wel gruwelijk veel zin in al.. Pfff
-
G
ik had op Thunderdome ook gewoon muntjes van Qbase gebruikt 
Lol? Ik heb nog 50 muntjes hier liggenwrote:ik had op Thunderdome ook gewoon muntjes van Qbase gebruikt
-
G
vooral bij die ijsjeskraampjes gaat het makkelijk :p
als ze niet accepteren gewoon zeggen dat ze evenveel kosten
en anders kan je bij bar ook proberen, ze kijken vaak niet eens
als ze niet accepteren gewoon zeggen dat ze evenveel kosten
en anders kan je bij bar ook proberen, ze kijken vaak niet eens
Uiteraard, maar de vraag was: kapstok IPV kluisjes.wrote:Ja, maar ze hebben ook een garderobe, en die is gratis voor jassen enzo. Alleen tassen moet je voor betalen (wel meteen 2,50 ofzo)wrote:Links, achterin, de hoofdzaal staat een deur open naar de gang, daar hebben ze tegenwoordig kluisjes staan.wrote:bij hmh hebben ze toch kapstok in plaats kluisjes ?
Tijdens Qore 3.0 en X-Qlusive Italy in ieder geval wel dus ik ga ervanuit dat dat deze keer dan ook zo zal zijn.
Ze hebben allebei.
Hoe was het geluid de laatste keren in de HMH? Zelfde als bij Fusion & Qountdown vorig jaar of hebben ze inmiddels alweer een nieuw geluidssysteem? Zit te twijfelen of ik mn oordoppen in doe
Tering zooi. Enkel is verneukt door zaalvoetbal. Hoop dat het snel weggaat. 
Op Qore 3.0 had je ze iig best hard nodigwrote:Hoe was het geluid de laatste keren in de HMH? Zelfde als bij Fusion & Qountdown vorig jaar of hebben ze inmiddels alweer een nieuw geluidssysteem? Zit te twijfelen of ik mn oordoppen in doe
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Gevaarlijke sport.. hoor zo vaak verhalen van enkels die naar de tyfus zijn door zaalvoetbal! Bterschapwrote:Tering zooi. Enkel is verneukt door zaalvoetbal. Hoop dat het snel weggaat.
Ja echt kut. Hoop echt dat het morgen minder is, anders voor niks straks al die moeite voor kaartjes gedaan.wrote:Gevaarlijke sport.. hoor zo vaak verhalen van enkels die naar de tyfus zijn door zaalvoetbal! Bterschapwrote:Tering zooi. Enkel is verneukt door zaalvoetbal. Hoop dat het snel weggaat.
wij zijn rond 3 uur half 4 in amsterdam ! eerst wat drinken en eten
-
G
voor wie wilt: een wallpaper voor je iphone:

iPhone resized hem automatisch. Op m'n iPad is hij nog mooier.
-
G
Neehoor, gewoo retina afmetingenwrote:wel erg groot voor je IPhone
Ik wil die 2 Defqon.1 2012 Extended tickets!! 
ik oooooooooooooook!wrote:Ik wil die 2 Defqon.1 2012 Extended tickets!!
Ik begin hier met de minuut meer zin in te krijgen 
+1wrote:Ik begin hier met de minuut meer zin in te krijgen
Komt hier ook een timetable van morgen?