Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 19:56 
 
Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
Bjornvanelst schreef:
wanneer komt de line-up?????


Afgelopen zaterdag zei roberttt, kijk maar op de q-dance site zal daar wel staan!


Jaa ik had ook zoiets gehoord, maar kan nergens iets vinden, partyflock niet q-dance niet. Word wel eens tijd dat die komt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
geen idee wanneer, nu nog niet iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:28 
 

vorig jaar was 18 november :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Degene die mij nu binnen 10 minuten de line-up geeft krijgt 100.000 handje contantje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 23:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Degene die mij nu binnen 10 minuten de line-up geeft krijgt 100.000 handje contantje!


Line Up:

Blackbox:
Frontliner
Wildstylez
Brennan Heart
Donkey Rollers LIVE
Crypsis
Zatox
Toneshifterz vs Code Black
Coone vs Psyko Punkz
Stephanie

Bluebox:
Pavo
Wasted Penguinz
The Pitcher
Chris One
Korsakoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop echt zo erg dat The Prophet mag afsluiten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mike-O schreef:
Degene die mij nu binnen 10 minuten de line-up geeft krijgt 100.000 handje contantje!


Line Up:

Blackbox:
Frontliner
Wildstylez
Brennan Heart
Donkey Rollers LIVE
Crypsis
Zatox
Toneshifterz vs Code Black
Coone vs Psyko Punkz
Stephanie

Bluebox:
Pavo
Wasted Penguinz
The Pitcher
Chris One
Korsakoff



K zou er wel voor tekenen hahaha. Natuurlijk met de gedachte in het achterhoofd dat het nooit helemaal naar mijn mening is, maar dat is niet wat telt deze avondl
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 00:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke bedankt voor het vragen, echt lang kan het ook niet meer duren want dan is het al 31-12 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Pommer schreef:
Oke bedankt voor het vragen, echt lang kan het ook niet meer duren want dan is het al 31-12 :P

Idd. Verwacht eigenlijk wel dat we de line up voor dat december begint nog te zien krijgen.

Of niet, dat zou ook wel spannend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou in principe ook vet, dan weten mensen totaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik zou dat totaal niet erg vinden, dan komt het verrassings effect nog meer :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze wachten tot het uirverkocht is ofzo? ik wil eerst lineup weten voor ik beslis of ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
ze wachten tot het uirverkocht is ofzo? ik wil eerst lineup weten voor ik beslis of ik ga.


ga je dan wel drinken tot je neervalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
ze wachten tot het uirverkocht is ofzo? ik wil eerst lineup weten voor ik beslis of ik ga.


ga je dan wel drinken tot je neervalt?

na ik doe pillen in ze drankje (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
ze wachten tot het uirverkocht is ofzo? ik wil eerst lineup weten voor ik beslis of ik ga.


ga je dan wel drinken tot je neervalt?

na ik doe pillen in ze drankje (a)


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:53 
 

Sunrise8 schreef:
Zou in principe ook vet, dan weten mensen totaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik zou dat totaal niet erg vinden, dan komt het verrassings effect nog meer :-D

hele avond The Prophet Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Sunrise8 schreef:
Zou in principe ook vet, dan weten mensen totaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik zou dat totaal niet erg vinden, dan komt het verrassings effect nog meer :-D

hele avond The Prophet Afbeelding

Recession of Chubby wil ik bst wel horen hoor.. Alleen alle voorspelbare tracks niet.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:20 
 

Mike-O schreef:
KSwoosh schreef:
Sunrise8 schreef:
Zou in principe ook vet, dan weten mensen totaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik zou dat totaal niet erg vinden, dan komt het verrassings effect nog meer :-D

hele avond The Prophet Afbeelding

Recession of Chubby wil ik bst wel horen hoor.. Alleen alle voorspelbare tracks niet.. :P

haha ja de hele avond die 2 nrs :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je The Prophet een hele avond neer zet krijg je Scantraxx (+sublabels) releases 1 tot de laatste van dat moment.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijna uitverkocht :( En ik weet nog steeds niet of ik ga.. (http://twitter.com/#!/Q_dance/status/141553010705842177)

Edit: fuck it, gewoon een gehaald :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.q-dance.nl/q/events/Qountdow ... ages/13749
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze dat wel kunnen vertellen mag die line-up ook wel een keer komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik snap ook echt niet waarom ze zo lang moeten wachten, wat is het nut daarvan... Misschien zijn er problemen met de website ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het nu ook vrij vervelend worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zitten ons allemaal te trollen, komt helemaal geen Qountdown meer dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is al gezegd. The prophet staat er 6 uur.. Het schijnt dat hij in het geheim bezig is met een aantal speciale Remuxxen.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten