Jaa ik had ook zoiets gehoord, maar kan nergens iets vinden, partyflock niet q-dance niet. Word wel eens tijd dat die komt!!wrote:Afgelopen zaterdag zei roberttt, kijk maar op de q-dance site zal daar wel staan!wrote:wanneer komt de line-up?????
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
B
- 2 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
geen idee wanneer, nu nog niet iig
-
G
vorig jaar was 18 november 
Degene die mij nu binnen 10 minuten de line-up geeft krijgt 100.000 handje contantje!
Line Up:wrote:Degene die mij nu binnen 10 minuten de line-up geeft krijgt 100.000 handje contantje!
Blackbox:
Frontliner
Wildstylez
Brennan Heart
Donkey Rollers LIVE
Crypsis
Zatox
Toneshifterz vs Code Black
Coone vs Psyko Punkz
Stephanie
Bluebox:
Pavo
Wasted Penguinz
The Pitcher
Chris One
Korsakoff
wrote:Line Up:wrote:Degene die mij nu binnen 10 minuten de line-up geeft krijgt 100.000 handje contantje!
Blackbox:
Frontliner
Wildstylez
Brennan Heart
Donkey Rollers LIVE
Crypsis
Zatox
Toneshifterz vs Code Black
Coone vs Psyko Punkz
Stephanie
Bluebox:
Pavo
Wasted Penguinz
The Pitcher
Chris One
Korsakoff
K zou er wel voor tekenen hahaha. Natuurlijk met de gedachte in het achterhoofd dat het nooit helemaal naar mijn mening is, maar dat is niet wat telt deze avondl
Oke bedankt voor het vragen, echt lang kan het ook niet meer duren want dan is het al 31-12 
Of niet, dat zou ook wel spannend zijn.wrote:Idd. Verwacht eigenlijk wel dat we de line up voor dat december begint nog te zien krijgen.wrote:Oke bedankt voor het vragen, echt lang kan het ook niet meer duren want dan is het al 31-12
Zou in principe ook vet, dan weten mensen totaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik zou dat totaal niet erg vinden, dan komt het verrassings effect nog meer :-D
ze wachten tot het uirverkocht is ofzo? ik wil eerst lineup weten voor ik beslis of ik ga.
ga je dan wel drinken tot je neervalt?wrote:ze wachten tot het uirverkocht is ofzo? ik wil eerst lineup weten voor ik beslis of ik ga.
na ik doe pillen in ze drankje (a)wrote:ga je dan wel drinken tot je neervalt?wrote:ze wachten tot het uirverkocht is ofzo? ik wil eerst lineup weten voor ik beslis of ik ga.
wrote:na ik doe pillen in ze drankje (a)wrote:ga je dan wel drinken tot je neervalt?wrote:ze wachten tot het uirverkocht is ofzo? ik wil eerst lineup weten voor ik beslis of ik ga.
-
G
hele avond The Prophetwrote:Zou in principe ook vet, dan weten mensen totaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik zou dat totaal niet erg vinden, dan komt het verrassings effect nog meer :-D
Recession of Chubby wil ik bst wel horen hoor.. Alleen alle voorspelbare tracks niet..wrote:hele avond The Prophetwrote:Zou in principe ook vet, dan weten mensen totaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik zou dat totaal niet erg vinden, dan komt het verrassings effect nog meer :-D
-
G
haha ja de hele avond die 2 nrswrote:Recession of Chubby wil ik bst wel horen hoor.. Alleen alle voorspelbare tracks niet..wrote:hele avond The Prophetwrote:Zou in principe ook vet, dan weten mensen totaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik zou dat totaal niet erg vinden, dan komt het verrassings effect nog meer :-D
Als je The Prophet een hele avond neer zet krijg je Scantraxx (+sublabels) releases 1 tot de laatste van dat moment.. 
Bijna uitverkocht
En ik weet nog steeds niet of ik ga.. (http://twitter.com/#!/Q_dance/status/141553010705842177)
Edit: fuck it, gewoon een gehaald
Edit: fuck it, gewoon een gehaald
Als ze dat wel kunnen vertellen mag die line-up ook wel een keer komen.
Ik snap ook echt niet waarom ze zo lang moeten wachten, wat is het nut daarvan... Misschien zijn er problemen met de website ofzo
Zitten ons allemaal te trollen, komt helemaal geen Qountdown meer dit jaar.