Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:43 

Olijfboompje schreef:
Kan je niet met mensen afspreken dan ergens @ een station? :P
Ik laat bijvoorbeeld mensen die alleen zijn naar mijn huis toe komen om met zijn allen naar de HMH te gaan vanuit een centrale plek.

ook met Loudness weer? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik laat bijvoorbeeld mensen die alleen zijn naar mijn huis toe komen om met zijn allen naar de HMH te gaan vanuit een centrale plek.

Dat 0:00 moment kom ik ook niet alleen door voor mijn gevoel :P
Tienduizenden om je heen waarmee je kan slobberen als het echt nodig is :P

*proest* nou wat een goed idee! Lekker slobberen voor de camera lijkt me een goed plan :love: Maar meeten op een station.. Misschien kan ik dat wel doen ja! Maar de mensen hier uit de buurt gaan allemaal met de bus geloof ik. Naja ach, het komt wel goed met me hoor :cool: zolang ik niet word gepakt door een vreemd figuur op station Bijlmer denk ik dat het wel gaat lukken :D

Haha, ja toch :P
Moet voor jou geen probleem zijn hoor ;)

Haha, :P
Ik geloof echt niet dat jij alleen naar dit feest toe moet. Ik ben ook enkele keren alleen naar feesten toe gegaan vanuit mijn woonplaats, maar ik meette dan gewoon @ stations en zo heb ik mijn huidige vriendengroep opgebouwd.

Ik weet ook zeker dat het je gaat lukken :D
Waarschijnlijk overkomt je dat vast niet :P
Dan laat je gewoon wat stampmoves zien en dan stuiter je zo hard dat dat vreemde figuur niet weet waar die het zoeken moet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:

ook met Loudness weer? :whistle:

Je mag van tevoren van mij best mee komen eten hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

Ik zou dus echt nooit alleen naar een feest toegaan. Weet zeker dat ik me binnen wel zou vermaken en een super feest zou hebben maar de heen en terugreis zijn dan toch ubersaai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Ik zou dus echt nooit alleen naar een feest toegaan. Weet zeker dat ik me binnen wel zou vermaken en een super feest zou hebben maar de heen en terugreis zijn dan toch ubersaai...

Vrienden maken dan :P
Mooi man, hoef je nooit alleen te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:58 

Henk-Jan schreef:

ik ben op de terugreis toch zo gaar als een maddafokker dus dat boeit me niet echt
heenreis is wel rot, maar gewoon meeten met anderen dan komt het wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Henk-Jan schreef:

ik ben op de terugreis toch zo gaar als een maddafokker dus dat boeit me niet echt

Ik wil op de terugreis wel wat te zeuren hebben :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:08 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Ik geloof echt niet dat jij alleen naar dit feest toe moet. Ik ben ook enkele keren alleen naar feesten toe gegaan vanuit mijn woonplaats, maar ik meette dan gewoon @ stations en zo heb ik mijn huidige vriendengroep opgebouwd.

Dan laat je gewoon wat stampmoves zien en dan stuiter je zo hard dat dat vreemde figuur niet weet waar die het zoeken moet! :P

Wat moet geen probleem zijn? Dat slobberen of camera's?! HAHA :lol: maar wie weet komt het wel goed, en anders lekker niet en dan ga ik wel alleen. Gezien het feit dat er lekker 5000 man naar de HMH gaan rond dat tijdstip denk ik dat ik enge figuren wel kan ontwijken :D

Henk-Jan schreef:

Heenreis muziek op, terugreis doodmoe op een stoeltje zitten en naar buiten kijken. Treinreis gaat hartstikke snel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:09 

Henk-Jan schreef:
KSwoosh schreef:
Henk-Jan schreef:

Ik wil op de terugreis wel wat te zeuren hebben :P.

ik weet nog dat PNXRMX op de terugreis van QD vorig jaar tegen me hele verhalen begon te lullen over releases en tracks enzo :P en als ik ergens niks van af weet ... :P niet dat ik het erg vond dat ie daar over begon fzo, maar beetje lastig meepraten xd

@J9: op het station meeten dan? dan ben je neit alleen, en dr zijn ook nog zat andere HT'ers die vast ook op et station willen meeten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:

Wat moet geen probleem zijn? Dat slobberen of camera's?! HAHA :lol: maar wie weet komt het wel goed, en anders lekker niet en dan ga ik wel alleen. Gezien het feit dat er lekker 5000 man naar de HMH gaan rond dat tijdstip denk ik dat ik enge figuren wel kan ontwijken :D

Haha, scherpe vrouw :P
Beide niet :P

Komt heus wel goed!
Je mag van mij ook best met mij mee komen huppelen, haha!
Of zoals Kswoosh al voorsteld :)
Meet met wat HT'ers.
Het gros is oversekst en geilt op vrouwen die HT bezoeken, maar er zitten ook aardige gasten tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:22 

Olijfboompje schreef:
Meet met wat HT'ers.
Het gros is oversekst en geilt op vrouwen die HT bezoeken, maar er zitten ook aardige gasten tussen :)

precies ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:25 

Hardtraxxer

Iemand enig idee wanneer de line-up bekend wordt gemaakt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:29 

suikerklontje schreef:
Iemand enig idee wanneer de line-up bekend wordt gemaakt??

roberttt schreef:
sjobie schreef:
roberttt schreef:
a.s zaterdag

Bron? ^^

Ibo Orgut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:52 

Donateur

Henk-Jan schreef:

Kom je ergens vandaan waar geen andere feestgangers vandaan komen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:54 

Hardtraxx Elite

Ik wil dit jaar ook gaan :( Het beslissen duurde in het verleden altijd te lang, was iedereen eruit: uitverkocht :/ Of er kwam iets tussen blablabla. Zit je wat thuis :sleep:
Hier 'leeft' hardstyle sowieso minder, dus ik ga regelmatig alleen naar feestjes en zie de rest daar wel, maar bij oud&nieuw is het toch anders :oh:

J9_ schreef:
Heenreis muziek op, terugreis doodmoe op een stoeltje zitten en naar buiten kijken. Treinreis gaat hartstikke snel :P

Bij de terugreis luister ik ook altijd muziek. Mis anders echt mijn aansluiting hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ik weet nog dat PNXRMX op de terugreis van QD vorig jaar tegen me hele verhalen begon te lullen over releases en tracks enzo :P en als ik ergens niks van af weet ... :P niet dat ik het erg vond dat ie daar over begon fzo, maar beetje lastig meepraten xd

Er kan niemand zoveel lullen op de terugweg als ik. Maakt niet uit waar ik net vandaan kom, hoe lang ik er ben geweest, wat ik heb gedaan die avond of wie er allemaal bij zit. Ik ZAL gvd enorm veel praten. Anders verveel ik me nogal namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:

Kom je ergens vandaan waar geen andere feestgangers vandaan komen? :D

Nee hoor totaal niet. Ging me gewoon om het idee ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:25 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Komt heus wel goed!
Meet met wat HT'ers.

Haha..

Daniël, gaan wij weer meeten en daar een exclusieve vuurwerkshow geven, just like last year? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Olijfboompje schreef:

Komt heus wel goed!
Meet met wat HT'ers.

Haha..

Daniël, gaan wij weer meeten en daar een exclusieve vuurwerkshow geven, just like last year? :D

Yes, we do!
Got €130 aan vuurwerk...
Kom je van tevoren bij mij chillen?
Ik heb een honderdschots pot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:33 

Hardtraxx Elite

Haha, nice! Ik heb ehh.. €155 euro aan vuurwerk besteld.. 10 potjes en 1 pijl. Ben er vroeg bij haha, had blijkbaar niets te doen..

Of we bij jou komen chillen moet ik ff aankijken. Ga samen met een maatje en wil op oudjaarsdag ook nog ff bij m'n pa langs dus moet ff zien hoe we het doen. Sowieso dat we wel op Rotterdam CS kunnen meeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:
En Janine, jij kent zo'n shitload aan mensen dat je heus wel bekenden/vrienden tegen komt :P

Ja dat is het probleem ook niet. Maar dat je er alleen heen moet, alleen naar binnen moet, alleen mensen moet gaan zoeken, en het ergste... Alleen dat 00:00 moment doorkomen :cry: dat is toch sneuuuu! En dan nog weer alleen naar huis ook. Nee, ik vind het toch niet echt gezellig haha :(

KSwoosh schreef:
robert en ik gaan gewoon samen

Zie! Toch niet alleen dus :P

Dat 0:00 moment kom ik ook niet alleen door voor mijn gevoel :P
Tienduizenden om je heen waarmee je kan slobberen als het echt nodig is :P

Jij denkt dat Zwijndrecht een centraal punt is? Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Haha, nice! Ik heb ehh.. €155 euro aan vuurwerk besteld.. 10 potjes en 1 pijl. Ben er vroeg bij haha, had blijkbaar niets te doen..

Of we bij jou komen chillen moet ik ff aankijken. Ga samen met een maatje en wil op oudjaarsdag ook nog ff bij m'n pa langs dus moet ff zien hoe we het doen. Sowieso dat we wel op Rotterdam CS kunnen meeten!

Ahhhh nice! :D
Doe je goed :P

Hmmsss, is goed! Dat zien we dan vanzelf, spreken we nog af!
Dat sowieso!
Chukkels schreef:
Jij denkt dat Zwijndrecht een centraal punt is? Afbeelding
Nee, maar we vertrekken wel met de meeste mensen vanuit hier. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:01 

Bierkoning

Ik neem aan dat er ook een meetinkje komt nog voor 12 uur? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:07 

Donateur

Pommer schreef:
Ik neem aan dat er ook een meetinkje komt nog voor 12 uur? ^^

na 12 net zoals vorig jaar xd of voor mag ook ben toch alleen ben vriendloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 23:10 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef: