gvd, prachtig ditwrote:Ik zie in dat filmpje wel meer dat ik op een 'normale' fissa niet tegenkom, behalve dat pingponbatje. Ik zie iemand linksachter horizontaal kickrolls 'mee trommelen'.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Scherpwrote:Was mij nog niet opgevallen, maar wauwwrote:Ik zie iemand linksachter horizontaal kickrolls 'mee trommelen'.
Ik ben er doorheen geskipt maar dit moet toch wel het absolute dieptepunt zijn qua muzikaliteit dat ik ooit in hardstyle heb gehoord.
Dat filmpje
In b4 Malice een plaat gaan maken waar de kickrolls de melodie zijn over de gewone kicks heen.
In b4 Malice een plaat gaan maken waar de kickrolls de melodie zijn over de gewone kicks heen.
Dan was iemand ze al voorwrote:Dat filmpje![]()
View on YouTube
Ohja die verschrikking 
Maar dat kan natuurlijk met veel meer lasers.
Maar dat kan natuurlijk met veel meer lasers.
View on SoundCloudwrote:Dat filmpje![]()
Één hele grote W T F inderdaadwrote:Dat filmpje![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Niet haten jongens, worden ze sterker van
Ach, alsof iedereen er hier zo charmant bijstaat tijdens het klaplongen.
Beiden even onzinnig onder het mom "kijk mij"wrote:Ach, alsof iedereen er hier zo charmant bijstaat tijdens het klaplongen.
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
D-Sturb - Apocalyptic Darkness (Malice Remix) plswrote:Dan was iemand ze al voorwrote:Dat filmpje![]()
View on YouTube
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ik zet 2-1 Thera op Qontinent nog wel een keer op. Echt waanzinnig hoe erg de scene veranderd is als je dat terugkijkt.wrote:Ik ben er doorheen geskipt maar dit moet toch wel het absolute dieptepunt zijn qua muzikaliteit dat ik ooit in hardstyle heb gehoord.
Zo, tering. Klik even heel snel door dat filmpje heen en toevallig op ~44:30 een seconde of 10 gekeken. Wordt helemaal leip van dat beeld joh. En dan kijk ik het nog zonder geluid ook. Denk dat je me af kan voeren aan een overload aan kutprikkels als dat er ook nog eens bij komt.
Haha kijk het filmpje hierboven op 31:20, het is die gast van Malice zelfwrote:Ik zie in dat filmpje wel meer dat ik op een 'normale' fissa niet tegenkom, behalve dat pingponbatje. Ik zie iemand linksachter horizontaal kickrolls 'mee trommelen'.
wrote:Haha kijk het filmpje hierboven op 31:20, het is die gast van Malice zelfwrote:Ik zie in dat filmpje wel meer dat ik op een 'normale' fissa niet tegenkom, behalve dat pingponbatje. Ik zie iemand linksachter horizontaal kickrolls 'mee trommelen'.
Dat horizontaal kickrollen is toch niet nieuw. Gebeurt al wel langer hoor 
Ben ik blij dat ik dat, tot nu toe, gemist heb.wrote:Dat horizontaal kickrollen is toch niet nieuw. Gebeurt al wel langer hoor
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Tuurlijk maat. Ik zie ook elk feest wel weer iemand crowdsurfen die druk bezig is met kickrolls...wrote:Dat horizontaal kickrollen is toch niet nieuw. Gebeurt al wel langer hoor
Man man man.
-
BHardtraxxer
- 300 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Even RSU gaan bekijken. Daar zag ik ze al anderhalf jaar geleden midden op de dansvloer op de grond liggen kickrollen. Zeiden niks over crowdsurfen he.wrote:Tuurlijk maat. Ik zie ook elk feest wel weer iemand crowdsurfen die druk bezig is met kickrolls...wrote:Dat horizontaal kickrollen is toch niet nieuw. Gebeurt al wel langer hoor![]()
Man man man.
Dat het verschrikkelijke muziek is, klopt.
Wat ik helemaal raar vind aan mensen die dit goed vinden is, wanneer weet je eigenlijk dat er een nieuwe track bezig is?
Echt dat uur is allemaal hetzelfde, constant kicks die naar alle kanten vliegen, niks melodie, ik snap het echt niet.
Wat ik helemaal raar vind aan mensen die dit goed vinden is, wanneer weet je eigenlijk dat er een nieuwe track bezig is?