Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 17:13 
 
Hardtraxx Newbie

The Experiment is op zoek naar een VJ-talent!

De eerste editie van The Experiment heeft plaatsgevonden op 22 februari 2014 in het W2 in Den Bosch. Een experiment, dat was het zeker; een nieuw feest lanceren met een voor bossche begrippen nieuw genre ‘subground Electro’.

Voor de tweede editie, die 14 juni 2014 plaats zal gaan vinden, willen we het experiment verder uitbouwen. We willen dat The Experiment een podium wordt voor mensen met een talent; dj’s, vj’s, fotografen, aftermovie- makers en ga zo verder. Een feest waarbij getalenteerde ‘nog niet gevestigde’ namen samenwerken met reeds gevestigde namen.

Op dit moment zijn wij actief op zoek naar een VJ-talent;
Vereisten
- Beschikbaar op 14 juni 2014 van 22:00 - 03:30 uur
- Creatief, enthousiast en bereid om vj-materaal te maken passend bij het concept
- passie voor harddance/ electro/ subground

Wij bieden
- een kans om jouw talent te laten zien aan een publiek (grote zaal W2)
- een kans om onderdeel te zijn van een nieuw opkomend feest in Den Bosch
- Mocht de samenwerking goed verlopen dan kom je in onze VJ portefeuille, zodat we je in de toekomst, tegen betaling, in kunnen huren.
- je naam op de poster :)

Geïnteresseerd? Stuur dan een berichtje met je motivatie en portfolio naar [email protected] t.a.v. Joyce van Vugt
Uiterlijk 10 april 2014 zullen we de binnengekomen reacties beoordelen en de uitnodigingen versturen voor een kennismakingsgesprek.
Meer informatie over The Experiment: http://www.facebook.com/Experiment.byTTX
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten