Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Prijs
Voorverkoop: € 12 ,50

20:00 - 21:00: High Society
21:00 - 22:00: Goatbusters
22:00 - 23:00: Noisecult
23:00 - 00:00: Gremios & Tono
00:00 - 01:00: Chain Reaction
01:00 - 02:00: Frequencerz

Het feest is al geweest, i know.. maar ben benieuwd of er nog hardtraxxers aanwezig waren? HGeb echt flink los kunnen gaan met een hele hoop relaxte gasten.. ben benieuwd of die hier ook rondhangen :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten