Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

After the great first edition, The Bash returns... System:Overload, Profreaks, Inner Vision and Yu'R-Events are proud to present: The Bash - System:Overload vs Profreaks B-day: Round II!

Area 1
Noize Suppressor
Nosferatu
Kasparov
System:Overload
Amada
Profreaks
Black Dahlia
Carbex
D-Tune
Freeze
Invicta
Only
Raoul - D.K.C.
The Unnamed
Trypsin
MC: PFSquad MC
MC: Buddha

Area 2
Agonizer
Critical Damage
Dweazle
Human Resource
Hyperactive-D
Para Italia
Systematic Chaos
Taa
Quickswitch


The Bash - System:Overload vs Profreaks B-day: Round II
Dynamo Eindhoven
30/03/13. 21:00-05:00

PRESALE STARTS 15/12/12

Tickets: Presale €10,- / Doorsale €15,-

Combiticket:
Special price combitickets are available for €15,- and grant acces to OUTPUT: The Raw Society and The Bash: System:Overload vs Profreaks B-Day: Round II. Find more information about OUTPUT: The Raw Society here: http://www.facebook.com/events/272129849556235/

THE BASH is powered by Inner Vision, Yu'R Events and Dynamo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie after voor Rebirth! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

De flyer! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:17 
 

Dit kan wel eens heel vet worden! Tot 5 uur is wel nice. Vier uur is gewoon te vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Nerazzurro93 schreef:
Dit kan wel eens heel vet worden! Tot 5 uur is wel nice. Vier uur is gewoon te vroeg.

Dit is omdat de klok een uur verzet wordt die nacht, dus tot officiële tijd 5 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Dit kan wel eens heel vet worden! Tot 5 uur is wel nice. Vier uur is gewoon te vroeg.


Als het kon gingen we altijd tot later door, maar gemeente Eindhoven is het daar helaas niet mee eens. Dit is eenmalig en inderdaad officiele tijd 05 uur, omdat het uur tussen 02:00 en 03:00 niet bestaat (klok gaat uur vooruit deze datum).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:47 
 

Och ja tuurlijk, zomertijd.

Verder wel saai van de gemeente want Eindhoven is een studentenstad en en er zijn veel steden waar alles om zes uur sluit of zelfs niet sluit (Groningen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Och ja tuurlijk, zomertijd.

Verder wel saai van de gemeente want Eindhoven is een studentenstad en en er zijn veel steden waar alles om zes uur sluit of zelfs niet sluit (Groningen).


Daar zijn heel veel mensen het mee eens ;) Maar wat niet is kan nog komen, alleen zal dat nog heel lang duren ben ik bang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 22:39 
 

Ff comboticket gehaald :D Zin hierin! Fijn dat je gewoon een week van tevoren nog kaarten kan halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig Mickske!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:32 
 

stefan_helmond schreef:
Goed bezig Mickske!

Ja he xd

Zaal 1 Hardcore
Tijd Artiest
21:00-21:30 Invicta
21:30-22:15 Carbex vs Black Dahlia
22:15-23:00 Amada vs D-Tune
23:00-23:30 The Unnamed
23:30-00:15 Freeze vs Raoul DKC
00:15-01:00 Only vs Trypsin
01:00-02:00 System:Overload vs Profreaks
(summertime 2-3)
03:00-04:00 Kasparov vs Nosferatu
04:00-05:00 Noize Suppressor
MC Buddha

Zaal 2 Hardcore
Tijd Artiest
21:00-22:00 BPM Cursisten
22:00-22:45 Systematic Chaos
22:45-23:45 Taa vs Dweazle
23:45-00:30 Human Resource
00:30-01:15 Quickswitch vs Agonizer
01:15-02:00 Para Italia
(summertime 2-3)
03:00-03:50 Critical Damage vs Hyperactive-D
03:50-04:30 Lady Bex
04:30-05:00 Quickswitch vs Agonizer

Jammer van Kasparov bij Nosferatu. Had een dikke album set kunnen worden, maar nu gaat er steeds EA, Endymion spul doorheen :mad: En als ik dan toch bezig ben had zaal 2 wel andere subgenres van hardcore mogen vertegenwoordigen. Maar ik heb niks te klagen voor deze prijs :); wordt toch wel leuk feestje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had Kasparov en Nosferatu ook liever solo gezien ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:26 
 

Kut, heb een probleempje. Kan mn ticket niet printen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Kut, heb een probleempje. Kan mn ticket niet printen xd

Stuur naar mij dan! Ik print 'm wel uit je maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 06:30 
 

Echt super vet feestje er werd heerlijk gedraaid. Vooral Noize Suppressor, Nosferatu en die man ergens op t midden hadden topsets. En Kasparov mag liever zn shirt aanhouwe xd Stefan en zn vriendin nog gezien super chille mensen! Nu heerlijk slapen morgen weer opnieuw knallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was inderdaad een mooi feestje! Draidy had
mij herkend, nog bedankt voor je kaartje maat! Heel de avond met Mick gestaan, relaxte kerel. Zie je vanavond weer!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten