Wtfwrote:Ga weg, echt? Totaal gemist.wrote:Bij de Koperen Hond werd er verse kippensoep geserveerd.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zoals een wijs man ooit zei: "Het rode koperkleurige gevaar nemen wij letterlijk. Bijna altijd figuurlijk. Aan de lijn met die teringzooi. Want de hond is alles en alles is de hond!".wrote:Wtfwrote:Ga weg, echt? Totaal gemist.wrote:Bij de Koperen Hond werd er verse kippensoep geserveerd.Koperen Hond blijft je verbazen. Had ook gezien dat een of andere vage Vlaming met een lege krat bier aan het rondrennen was op een of ander vaag frenchcore nummer.
wrote:een of andere vage Vlaming met een lege krat bier aan het rondrennen was op een of ander vaag frenchcore nummer.
Ondertussen een kaartje gekocht. Na het feest wat rondstruinen in Tilburg met ome Job en de vloamingen.
Thera, komt er nog een timetable of iets dergelijks, zodat we weten hoelaat we de wekker moeten zetten?
Thera, komt er nog een timetable of iets dergelijks, zodat we weten hoelaat we de wekker moeten zetten?
Toevallig net online aan t zetten! :-)
08.00 - 09.00 Nowaxx
09.00 - 10.15 Geck-o
10.15 - 11.45 Dj Thera vs Geck-o
11.45 - 13.00 Dj Thera
13.00 - 14.00 Genius
08.00 - 09.00 Nowaxx
09.00 - 10.15 Geck-o
10.15 - 11.45 Dj Thera vs Geck-o
11.45 - 13.00 Dj Thera
13.00 - 14.00 Genius
Te gek! Ik schaar met onder de vloamingen. De wekker zal vroeg staan. 
Achteraf biertje in Tilburg met ons?wrote:Te gek! Ik schaar met onder de vloamingen. De wekker zal vroeg staan.
Graag, en meteen een recovery shake erachteraanwrote:Achteraf biertje in Tilburg met ons?
Kan ik ook aansluiten na het feest? Heb zaterdag avond al eigen verjaardag en kan dan mooi de kater wegdrinkenwrote:Gaan we mooi deze opzoeken na een goede bodem gelegd te hebben![]()
http://www.biercafe-kandinsky.nl/
Dat kan zeker! Gaan we eerst even ergens bikken en dan mooi zware japen naar binnen kletsen. Stationaire ZoMiBo.wrote:Kan ik ook aansluiten na het feest? Heb zaterdag avond al eigen verjaardag en kan dan mooi de kater wegdrinkenwrote:Gaan we mooi deze opzoeken na een goede bodem gelegd te hebben![]()
http://www.biercafe-kandinsky.nl/
De wekker gaat hier om 05:30. Even een ochtendkransje en dan om half 8 richting Tilburg.
Zal waarschijnlijk de eerste en laatste keer zijn, maar goed
Zal waarschijnlijk de eerste en laatste keer zijn, maar goed
Helaas besloten om niet te gaan door een te late avond op de Gentse Zesdaagse.
Veel plezier aan ieder die wel gaat.
Zunt!wrote:Helaas besloten om niet te gaan door een te late avond op de Gentse Zesdaagse.Veel plezier aan ieder die wel gaat.
We zijn gearriveerd, nog nuchtere mensen hier?

Samenvatting van dit feest:
- Ik zou de volgende keer weer gaan als er een feest op dit tijdstip wordt gegeven.
- Ik zou nooit meer naar een feest gaan wat op dit tijdstip wordt gegeven.
- X2X blijft een mokerharde plaat!
- Ik zou de volgende keer weer gaan als er een feest op dit tijdstip wordt gegeven.
- Ik zou nooit meer naar een feest gaan wat op dit tijdstip wordt gegeven.
- X2X blijft een mokerharde plaat!
Prima invulling van de zondag ochtend. Was erg gezellig met de mensen die er waren!
Dit was echt goud op de zondag ochtend. Daarna is het wel gruwelijk uit de klauwen gelopen

Not disappointed.wrote:Ik wacht de foto's wel af