Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 10:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

qqqq
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 10:08 
 

Zet even je locatie en datum in de titel, is wat prettiger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 10:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De Datum de plek word zaterdag bekend gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker knip- en plakwerk in die openingspost zeg, zinnen van 3 woorden, spelfouten overal, waardeloze opmaak..

Ohja en het is bekend met een D op t eind.

Over het feest: niet aanwezig, tegelijk met Qlimax. Weten we wel meteen weer dat we daar geen Crypsis en Endymion hoeven te verwachten dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 10:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Lekker knip- en plakwerk in die openingspost zeg, zinnen van 3 woorden, spelfouten overal, waardeloze opmaak..

Ohja en het is bekend met een D op t eind.

Over het feest: niet aanwezig, tegelijk met Qlimax. Weten we wel meteen weer dat we daar geen Crypsis en Endymion hoeven te verwachten dit jaar.



Bijgewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

In Hengelo. Dus aanwezig. Ik gok op Dux. Vios lijkt me te klein en als het deze twee niet zijn hoop ik toch niet een van de cafés.
Metropool kan natuurlijk ook nog. Daar is al tijden geen hardstyle meer geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
In Hengelo. Dus aanwezig. Ik gok op Dux. Vios lijkt me te klein en als het deze twee niet zijn hoop ik toch niet een van de cafés.
Metropool kan natuurlijk ook nog. Daar is al tijden geen hardstyle meer geweest..


De grote zaal van Metropool is op dat moment al een of ander hiphop feest. Die tweede zaal lijkt me voor zo'n line-up wel wat aan de kleine kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet niet of je nu hint naar Warface, maar dan mis je nog een puntje in je hint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik weet niet of je nu hint naar Warface, maar dan mis je nog een puntje in je hint.

En Luna
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 12:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

UPDATE LOCATIE : LOFTXL
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Radical zou er ook staan of zo?


Er moet nog een naam bijkomen uit de minus is more stal, dus wie weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 12:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Misschien wel meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is echt een spannende aangelegenheid. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit serieus? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Nouja, hopen dat RR niet op dit event staat. Zie 'm graag op Qlimax dit jaar.


En ik dus helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mandy dus niet op Qlimax? ok dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Over het feest: niet aanwezig, tegelijk met Qlimax. Weten we wel meteen weer dat we daar geen Crypsis en Endymion hoeven te verwachten dit jaar.


Niet meer dan logisch lijkt me sinds ze er beiden in 2014 ook stonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net weg op stage, krijg je een keer wat leuks in de buurt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Niet meer dan logisch lijkt me sinds ze er beiden in 2014 ook stonden?

Zo logisch hoeft dat niet te zijn, al meerdere malen gebeurd dat artiesten opeenvolgende jaren op Qlimax stonden?

Noisecontrollers: 2014, 2013, 2011
Zatox: 2013, 2012, 2011, 2010
Wildstylez: 2013, 2012, 2010

(Overigens zou het ook niet terecht zijn, Crypsis heeft afgelopen jaar niks boeiends uitgebracht vind ik, en Endymion..mwoah, daar zeg ik ook niks over)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je vergeet NC 2x in 2010 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 17:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou je een Wildstylez, Zatox en Noisecontrollers vergelijken met die twee? :/ Zit toch een behoorlijke populariteitskloof in.

Er buiten gelaten dat Zatox dat niet verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

LOFTXL , is dat niet boven Vios ? of bedoel je de Vios hoofdzaal.
Mag alleen hopen dat het niet de kelder wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
LOFTXL , is dat niet boven Vios ? of bedoel je de Vios hoofdzaal.
Mag alleen hopen dat het niet de kelder wordt.

Zou de bovenste zaal moeten zijn ja in dat gebouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Nouja, hopen dat RR niet op dit event staat. Zie 'm graag op Qlimax dit jaar.

Als ie tijdens Qlimax geen andere boeking mag hebben dan verzeker ik je dat die niet op Qlimax staat net als de rest van MiM . Warface ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Crypsis na? Die staat hier juist dus die dan toch ook niet? :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten