Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig was ik op fusion, had dat voor geen goud willen missen.

Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik volgende maand weer in takens sta. (Titan & Zany (L))
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik wou ook wel naar Fusion maar was beetje laat met kaartjes bestellen :$ .
Hoop dat volgende editie in Takens niet zo kneiter druk is..
En weg met die irritante ventjes :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Gelukkig was ik op fusion, had dat voor geen goud willen missen.

Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik volgende maand weer in takens sta. (Titan & Zany (L))


M2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rik schreef:
Gelukkig was ik op fusion, had dat voor geen goud willen missen.

Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik volgende maand weer in takens sta. (Titan & Zany (L))


M2 :D


@ Gill

Jij hoort toch ook al bij het meubilair van night of the DJ's
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rik schreef:
Gelukkig was ik op fusion, had dat voor geen goud willen missen.

Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik volgende maand weer in takens sta. (Titan & Zany (L))


M2 :D


@ beiden

Zijn jullie vergeten wat voor heldenfeest er in Nijmegen is? :P

NotDJ was altijd wel vet, maar ben er al lang niet meer geweest en aangezien het heel lang mijn enige hardstyle discotheekfeestjes waren geweest, vond ik het wel vet. Maar het volk wat er komt en het gedrag van heel veel mensen daar, besluiten mij toch ook wel vaak om naar de benedenzaal te gaan om daar te chillen (nee, nog niet eens op te dansen!). En als ik NotDJ vergelijk met andere discotheekfeesten dan is NotDJ wel dichter bij, maar zijn de meeste anderen toch vetter. En al helemaal als ik dan naar XXlerator kan, heb ik liever dat ik BoB en verder moet rijden, dan dat ik de kans heb om lekker door te zuipen en misschien het geluk ga krijgen dat ik 1 of andere lompe kutboer op z'n bek moet slaan. (no offense to anyone)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:

NotDJ was altijd wel vet, maar ben er al lang niet meer geweest en aangezien het heel lang mijn enige hardstyle discotheekfeestjes waren geweest, vond ik het wel vet. Maar het volk wat er komt en het gedrag van heel veel mensen daar, besluiten mij toch ook wel vaak om naar de benedenzaal te gaan om daar te chillen (nee, nog niet eens op te dansen!). En als ik NotDJ vergelijk met andere discotheekfeesten dan is NotDJ wel dichter bij, maar zijn de meeste anderen toch vetter. En al helemaal als ik dan naar XXlerator kan, heb ik liever dat ik BoB en verder moet rijden, dan dat ik de kans heb om lekker door te zuipen en misschien het geluk ga krijgen dat ik 1 of andere lompe kutboer op z'n bek moet slaan. (no offense to anyone)


Dit heb ik denk ik ook. Ging eerder bijna elke maand naar notd, maar de laatste tijd nooit meer. Komt inderaad vaak genoeg volk dat de boel behoorlijk verziekt. Ook mis ik de sfeer van vroeger daar een beetje, weet niet precies hoe dit komt maar op de één of andere manier vond ik het vroeger veel leuker in takens. Het is bij mij echter nog nooit zo erg geweest dat ik naar beneden ben gegaan :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Chukkels schreef:

NotDJ was altijd wel vet, maar ben er al lang niet meer geweest en aangezien het heel lang mijn enige hardstyle discotheekfeestjes waren geweest, vond ik het wel vet. Maar het volk wat er komt en het gedrag van heel veel mensen daar, besluiten mij toch ook wel vaak om naar de benedenzaal te gaan om daar te chillen (nee, nog niet eens op te dansen!). En als ik NotDJ vergelijk met andere discotheekfeesten dan is NotDJ wel dichter bij, maar zijn de meeste anderen toch vetter. En al helemaal als ik dan naar XXlerator kan, heb ik liever dat ik BoB en verder moet rijden, dan dat ik de kans heb om lekker door te zuipen en misschien het geluk ga krijgen dat ik 1 of andere lompe kutboer op z'n bek moet slaan. (no offense to anyone)


Dit heb ik denk ik ook. Ging eerder bijna elke maand naar notd, maar de laatste tijd nooit meer. Komt inderaad vaak genoeg volk dat de boel behoorlijk verziekt. Ook mis ik de sfeer van vroeger daar een beetje, weet niet precies hoe dit komt maar op de één of andere manier vond ik het vroeger veel leuker in takens. Het is bij mij echter nog nooit zo erg geweest dat ik naar beneden ben gegaan :P .


Toen ik 7 augustus heen gegaan was toen was het tenminste niet zo vol, en geen irritante mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 23:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker



Sta er nog vol in @1:39 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
G1LL schreef:
Rik schreef:
Gelukkig was ik op fusion, had dat voor geen goud willen missen.

Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik volgende maand weer in takens sta. (Titan & Zany (L))


M2 :D


@ Gill

Jij hoort toch ook al bij het meubilair van night of the DJ's


Het is alweer even geleden..
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten