Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@teup Supremacy draait letterlijk om liveacts lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
@teup Supremacy draait letterlijk om liveacts lol


Kijk ff naar dat nieuwe eupho in de ototron. En daarnaast, in hoeverre is t anders dan normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat laatste is een andere discussie, ik bedoel dat Supremacy altijd al in het teken van liveacts en power ranger pakjes heeft gestaan, dus die tracktitels achter elke artiestennaam op de lineup is niks nieuws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

OK M8 TY
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OK BRO NP??

OT: helemaal kut trouwens dat dit de week na titanium is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2025 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ej kan iemand mij vertellen wat de nak dat is tegenwoordig dat elke artiest een tracknaam of album achter zn boeking heeft staan. Echt tering origineel en onnodig zeg

Tja, doen alsof elk optreden bijzonder is ofzo... "Dit Is GeEn DJ sEt MaaR eEn EXperIeNCe!"

Maar zo valt het wel erg op ja. Ondanks dat wel een toffe line-up. Radical weer terug is toch ook wel nieuwswaardig? Of heb ik wat gemist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2025 12:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
pim__ schreef:
Ej kan iemand mij vertellen wat de nak dat is tegenwoordig dat elke artiest een tracknaam of album achter zn boeking heeft staan. Echt tering origineel en onnodig zeg

Tja, doen alsof elk optreden bijzonder is ofzo... "Dit Is GeEn DJ sEt MaaR eEn EXperIeNCe!"

Maar zo valt het wel erg op ja. Ondanks dat wel een toffe line-up. Radical weer terug is toch ook wel nieuwswaardig? Of heb ik wat gemist xd


Je hebt wat gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar iemand van hier die hier heengaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
:yes:


Ik niet helaas :cry: veel plezier daar. Gaarne een puntje op je omgekeerde forumnaam broeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 08:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook niet, voorgaande 3 edities geweest, maar is wel x best zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 14:54 
 
Hardtraxx Newbie

Zaagkick schreef:
Kickzaag schreef:
:yes:


Ik niet helaas :cry: veel plezier daar. Gaarne een puntje op je omgekeerde forumnaam broeder.


Komt zaagkickje ook nog reageren. je verkleinde forumnaam broertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erikk schreef:
je verkleinde forumnaam broertje


Gaan wij dan ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Kickzaag schreef:
:yes:


Ik niet helaas :cry: veel plezier daar. Gaarne een puntje op je omgekeerde forumnaam broeder.


Dat gaat zeker goed komen. ;)

billieb15 schreef:
Ook niet, voorgaande 3 edities geweest, maar is wel x best zo.


Vorig jaar was zeer ruk maar wil qua sets maar ik heb hoop dat het dit jaar beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ff opnieuw maat, ik begrijp je niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gwn vaag genoeg worden, dan klinkt elke kick mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 20:55 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Erikk schreef:
je verkleinde forumnaam broertje


Gaan wij dan ook?


Ja goed :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2025 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Avond van tevoren een kaartje gehaald na lange twijfel, maar uiteindelijk toch positief verrast over deze editie. Jammer dat de hype rond Supremacy in korte tijd zo sterk is afgenomen, dat moet voor de organisatie wel lastig zijn. Het was duidelijk niet uitverkocht, maar gelukkig werd de zaal niet kleiner gemaakt. Wel hadden ze achteraan wat steigers met LED-schermen geplaatst die wat ruimte wegnamen. De iets legere zaal deed gelukkig niets af aan de sfeer. Geluid en show waren dik in orde, en het was ook een stuk makkelijker om mensen terug te vinden in de Brabanthallen vergeleken met de vorige editie in het Gelredome.

Wat me opviel was dat veel artiesten ervoor kozen de fans te pleasen door terug te grijpen naar hun oude sound. Warface begon met een knipoog naar hun eigen recente stijl die niet in de smaak viel. Het zaaggehalte en de fake drops waren dit keer niet overdreven aanwezig. Ook waren er verrassend veel melodieuze drops, wat de laatste jaren eigenlijk een no-go was op Supremacy.

Ben benieuwd welke richting ze in de toekomst opgaan om dit feest weer te laten uitverkopen. Binnen de raw is nu toch wel veel verdeeldheid en verschillende smaken. Ik vond de afwisseling wel leuk maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.

Even een speciale vermelding voor de set die Crypsis in elkaar had gezet :worship: Zie die graag zo snel mogelijk online komen
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten