Avond van tevoren een kaartje gehaald na lange twijfel, maar uiteindelijk toch positief verrast over deze editie. Jammer dat de hype rond Supremacy in korte tijd zo sterk is afgenomen, dat moet voor de organisatie wel lastig zijn. Het was duidelijk niet uitverkocht, maar gelukkig werd de zaal niet kleiner gemaakt. Wel hadden ze achteraan wat steigers met LED-schermen geplaatst die wat ruimte wegnamen. De iets legere zaal deed gelukkig niets af aan de sfeer. Geluid en show waren dik in orde, en het was ook een stuk makkelijker om mensen terug te vinden in de Brabanthallen vergeleken met de vorige editie in het Gelredome.
Wat me opviel was dat veel artiesten ervoor kozen de fans te pleasen door terug te grijpen naar hun oude sound. Warface begon met een knipoog naar hun eigen recente stijl die niet in de smaak viel. Het zaaggehalte en de fake drops waren dit keer niet overdreven aanwezig. Ook waren er verrassend veel melodieuze drops, wat de laatste jaren eigenlijk een no-go was op Supremacy.
Ben benieuwd welke richting ze in de toekomst opgaan om dit feest weer te laten uitverkopen. Binnen de raw is nu toch wel veel verdeeldheid en verschillende smaken. Ik vond de afwisseling wel leuk maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Even een speciale vermelding voor de set die Crypsis in elkaar had gezet

Zie die graag zo snel mogelijk online komen