Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2024 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Deels door het weer maar op een of andere manier is de hype nog ver te zoeken.

Wel besloten om station best te parkeren en dat stukje met de pendelbus te nemen. Aanwezig vanaf het begin.

Als iemand nog een biertje wil doen app mij effe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 06:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand welke areas binnen/overdekt zijn? Als ik uitga van de plattegrond verwacht ik alleen de hs,hc en uptempo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op basis van vorige jaren. De hs en hc zijn echt in indoor. De uptempo is een half open tent. De raw en hc classics zijn helemaal open. De hs classics en dutch style hebben nog wel losse doeken als overkapping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Op basis van vorige jaren. De hs en hc zijn echt in indoor. De uptempo is een half open tent. De raw en hc classics zijn helemaal open. De hs classics en dutch style hebben nog wel losse doeken als overkapping.

Wat hij zegt klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Norther66 schreef:
Op basis van vorige jaren. De hs en hc zijn echt in indoor. De uptempo is een half open tent. De raw en hc classics zijn helemaal open. De hs classics en dutch style hebben nog wel losse doeken als overkapping.

Wat hij zegt klopt.


Is een wijs man
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2024 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke setjes, lekker weer. Beetje druk. Prima dagje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2024 12:15 
 
Hardtraxxer

Hier ook een leuke dag gehad. Maar wat was parkeren een drama zeg. Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan met uitrijden avonds. (Wij stonden vast in de modder en zijn losgetrokken door een tractortje die er rondreed).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2024 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Birdieb1992 schreef:
Hier ook een leuke dag gehad. Maar wat was parkeren een drama zeg. Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan met uitrijden avonds. (Wij stonden vast in de modder en zijn losgetrokken door een tractortje die er rondreed).

Hah! Dankzij de tip van Norther66 hier geen last van gehad.
Wij hebben geparkeerd op station Best (gratis) en zijn met de pendelbus afgezet voor de ingang.
We gingen om 22:50 van het terrein en waren 23:20 alweer op station Best en reden zo zonder enige verkeershinder naar de snelweg.

Wat de dag betreft:
Veel verschillende setjes meegemaakt, alle stages wel minimaal een uurtje gepakt. Niet perse een set die er bovenuit stak maar ook niet veel rommel gehoord.

Even nog een kort chronologisch verslag met positieve en negatieve punten :
We kwamen precies 12 uur aan, het was niet perse super druk maar de doorstroming was traag. Uiteindelijk 12:40 op het terrein. Oa de tassen controle ging tergend langzaam.

Het geluid bij de raw was het eerste waar we langs liepen. Dat stond goed. Hoopvol dat het geluid overal zo goed zou zijn liepen we door naar de Uptempo, waar we het eerste gedeelte van de dag zouden staan. Maar daar was het alleen in de tent goed geluid. Echter stonden wij buiten de tent omdat het simpelweg veel te druk was. Rond 13:30 stonden er meer mensen buiten de tent dan dat er in de tent konden. Veel te kleine plek dus achteraf gezien.

Gelukkig was het weer ons goed gezind (paar spetters gehad rond 6 uur) dus ondanks de drukte en het matige geluid was het best goed vertoeven.

Daarna afgewisseld met Classics ( the pitcher), hardstyle (outsiders & b-front) en raw(adjuzt en the purge) wat mij bij al die setjes opviel was dat het aantal mensen dat los ging wel laag was. Maakte niet uit of je voor of achteraan stond maar echt los gaan ging het nog niet.

In de avond afgewisseld met Rejecta, Manifest Destiny, Dimitri K, Jason Payne en Gezellige Uptempo.

In de avond uurtjes merkte ik dat de mensen wel wat losser werden en meer dansten

Uiteindelijk voldaan en met verzuurde benen 22:45 de klusjes opgezocht.

1 minpunt dat mij is bij gebleven : De drukte en daarbij horende lopende massa die continue door je heen lopen ongeacht je plek.
1 positieve punt wat ik nog niet eerder mee heb gemaakt maar wel heel dankbaar voor was is het feit dat we met de overgebleven muntjes blikjes frisdrank konden halen die ongeopend mee werden gegeven. Ideaal voor de terugweg.

Al met al een prima dag gehad.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten