Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2023 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kreeg een strip die je in 9 stukjes kon breken. 1 strip was 4,5 munt. Onder invloed van bepaalde middelen was het niet voor iedereen even makkelijk om uit te rekenen hoeveel stukjes je moest geven als iets bijvoorbeeld 3,5 munt kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2023 15:26 
 
Hardtraxxer

Was top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2023 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Je kreeg een strip die je in 9 stukjes kon breken. 1 strip was 4,5 munt. Onder invloed van bepaalde middelen was het niet voor iedereen even makkelijk om uit te rekenen hoeveel stukjes je moest geven als iets bijvoorbeeld 3,5 munt kost.

Waar zou dan het probleem liggen? :lol:

Die strips gebruiken ze bij b2s al jaren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2023 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje zoals gewoonlijk. Voornamelijk op de raw classics vertoeft met uitstapjes naar The Purge, Mad Dog, en Panic.

Uitschieters uiteraard Degos & Re-Done + Thera & Geck-o met anderhalf uur setjes op de raw classics. Mitch tikte mij ook nog even aan toen ik langs kwam lopen. :thumbsup:

Dikke pluspunten voor de kipsaté met noedels. :loving: Met 3 munten was het wat duurder dan een friet maar nadat ik er ééntje voor 18u had gegeten heb ik geen honger meer gehad en ook gewoon lekker. Had op het einde nog 7 munten over dus opnieuw voor een kipsaté met noedels gegaan en vrienden op een drankje getrakteerd. :beer:

Dikke minpunten voor de 25-minuten durende trektocht van parking naar ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2023 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
en vrienden op een drankje getrakteerd. :beer:

Ben er ook eens een keer niet bij. Goadverdommehh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2023 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim schreef:
en vrienden op een drankje getrakteerd. :beer:

Ben er ook eens een keer niet bij. Goadverdommehh


Omdat jij er niet bij was lag het drinktempo lager waardoor ik nog munten over had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2023 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met wat vertraging, maar toch nog even een kort verslagje:

Sven-O schreef:
Lekker op de fiets hier heen, hopelijk tussen 12:00 en 13:00 aanwezig als we het op koningsnacht niet te gek maken.

Nou, je raadt het al; op woensdag tussen 15:00 en 03:00 dusdanig veel bier gedronken dat ik de eerste 2 uur met knallende koppijn op aquabest stond. Overigens was iedereen verder relatief fit, dus met de groep ontbeten met wat drankjes en rond 12 naar aquabest gefietst. Na 25 minuutjes fietsen met al een lekker zonnetje en vlotte entree + locker + munten precies om 13:00 binnen bij Voidax. Pas de tweede keer dat ik hem live heb zie draaien en vond het persoonlijk een lekkere binnenkomer (++ voor Myst - I Can See Now). Vervolgens blijven hangen bij de raw voor The Purge en daarna door naar Devin Wild. Beide setjes met de groep wel genoten en gezellig gehad, alleen moesten er bij The Purge volgens mij veel mensen nog een beetje in de stemming komen en was de tent bij Devin Wild vrij leeg. DV8 maakte genoeg sfeer en Devin Wild's DnB edits en 'experimentelere' plaatjes doen het bij mij erg goed.

Vervolgens de fout gemaakt om over de brug naar Warface te lopen maar daar was het echt al heel erg druk, dus maar direct naar Mad Dog gegaan toen we eenmaal van de brug af konden. Ik had na een paar biertjes toch al wel moeite om daar op te lopen, laat staan onder invloed van andere dingen. Dat ding wiebelde af en toe heel erg :lol:. Mad Dog bouwde lekker op in tempo en draaide volgens mij niet heel veel eigen werk. Daarna een beetje gegeten en geouwehoerd bij Mish, Act of Rage en een stukje Brennan Heart. Niet veel van de muziek meegekregen, op het Decibel anthem na wat ik wel prima vond klinken.

Ten slotte nog anderhalf uur Thera & Geck-O wat echt genieten was en waar alle laatste energie er bij ons uit ging. Ga niet heel veel naar classics stages dus vind het ook niet erg om de wat vaker gedraaide platen te horen, was weer dik in orde. Veel Delete ook voor m'n gevoel. Hierna nog tot 22:50 de set van Adjuzt vs Element vs Luminite en dat was wel echt precies het geluid wat ik vet vind tegenwoordig :bomb:. Om 23:00 bij exit Maxima naar buiten gelopen, fiets gepakt en 5 minuten met de meute meegewandeld voordat we het fietspad op konden en om 23:45(?) alweer thuis.

Al met al een feestje boven m'n verwachting. Beetje timetable keuzes gemaakt om piep en zaagkicks te vermijden en eigenlijk alleen maar leuke muziek gehoord. Organisatorisch vond ik het allemaal dik in orde qua binnenkomen, eten, looproutes. Toiletten durf ik niks over te zeggen aangezien ik gek genoeg maar 3 keer heb moeten plassen op de hele dag en dat bij mij vrij vlot ging, terwijl er op RSU video's stonden van mensen die aan het wildpoepen waren :sick:. Het enige wat ik wel miste (zeker met dit weer) was een (kleine) outdoor euforische stage. Snap dat het niet mega populair is maar vorig jaar was het exact hetzelfde verhaal met Adrenalize die moest openen in een lege tent omdat iedereen liever naast de tent in de zon wilde staan of gewoon in de zon, maakt niet uit waar. Daarom dit jaar ook Primeshock & Galactixx geskipt en eigenlijk geen euforische platen gehoord, dus dat wordt inhalen op een ander feest. Desondanks, volgend jaar wel weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Om 23:00 bij exit Maxima naar buiten gelopen, fiets gepakt en 5 minuten met de meute meegewandeld voordat we het fietspad op konden en om 22:45(?) alweer thuis.

Dat spul moet ik ook hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Sven-O schreef:
Om 23:00 bij exit Maxima naar buiten gelopen, fiets gepakt en 5 minuten met de meute meegewandeld voordat we het fietspad op konden en om 22:45(?) alweer thuis.

Dat spul moet ik ook hebben

Remi kom er maar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen zorgen. Voor elk probleem is er een oplossing. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Svbtwee schreef:
Je kreeg een strip die je in 9 stukjes kon breken. 1 strip was 4,5 munt. Onder invloed van bepaalde middelen was het niet voor iedereen even makkelijk om uit te rekenen hoeveel stukjes je moest geven als iets bijvoorbeeld 3,5 munt kost.

Waar zou dan het probleem liggen? :lol:

Die strips gebruiken ze bij b2s al jaren...


Ik had dit probleem ook bij Decibel. Wel een beetje first world problem, maar goed, we zijn Nederlanders dus lekker klagen. Plaatje van partyflock ter uitleg:

Afbeelding

Bij b2s krijg je tegenwoordig van die strips van 4,5 munt. Dat is dan ook gelijk het minimum dat je kan aanschaffen (à €16 afgelopen Decibel) wat best kut is. Op de foto onderaan liggen een paar van die strips. Bij die fluoriserend oranje (2 munten) en donkergrijze (1,5 munt) is nog wel best duidelijk te zien hoeveel munten het zijn vanwege de opdruk van 1 logo per munt en een streepje tussen hele munten. Bij die lichtblauwe onderaan hebben ze een logo gedrukt over het gehele stripje, waardoor al nauwelijks te zien is hoeveel munten het zijn. Bij b2s was dat dus ook het geval.

Voor mij als BOB was het al lastig om onderscheid te maken, maar voor Thibault die al sinds de busreis vanuit Montpellier wakker wordt gehouden door kunstmatige hulpmiddelen en 2 Redbull en 3 Flügel wil bestellen al helemaal. Dat leverde dus regelmatig wat vertraging op bij de bar, wanneer zo'n verdwaald figuur de volledige inhoud van zijn broekzakken op de bar moest uitspreiden om 8,5 munt bij elkaar te puzzelen.

De beste munten zijn die van Q-Base en Defqon, rechts op de foto. Makkelijk te breken, verkocht per hele munten en nog eens diagonaal te breken voor een halve munt, wat voor iedereen duidelijk is.

Dit was mijn spreekbeurt over festivalmunten, zijn er nog vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:53 
 
Hardtraxx Elite

Vond dit feest niet veel aan.

Vooral veel over het terrein gestruind, bij de raw classics was er wel een fijne sfeer maar voor de rest vond ik het overal gewoon erg druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima naar mijn zin gehad! Om 12:00 gelijk binnen en zo door kunnen lopen, kluisje en munten waren ook zo geregeld. Er er wel weer iets te grondig gefouilleerd, ik had een vrouwelijke beveiliger en er werd tot diep in de liezen gevoeld waarbij de edele delen ook even goed meegenomen werden.

De rest kwam met de auto of partybus, dus de eerste 3 uurtjes alleen rondgelopen. Viel me nog best mee eerlijkgezegd! Eerst even een rondje gedaan en alle stages bekeken, zoals gezegd was de decoratie aardig karig en vond ik de hardtsyle stage zelfs op het randje van lelijk. Voidax even meegepakt en hij draaide weer een lekker gevarieerd setje. Openen met Promised Land terwijl het zonnetje lekker doorkomt, vrolijke gezichten en een zee van oranje. Was een mooi begin van de dag! Daarna doorgelopen naar Primeshock & Galactixx waar het nog erg rustig was, ook vond ik het geluid in de hardstyle tent de hele dag erg tegenvallen vergeleken met de andere stages. Verder wel een prima setje! Nog een stukje Devin Wild meegepakt maar na een kwartiertje weggegaan, door het matige geluid kwamen zijn platen totaal niet lekker door.

Vervolgens voor het eerst een poging gedaan om een stukje uptempo mee te pakken, half uurtje bij Unproven gestaan met gemengde gevoelens. Het geluid bij de uptempo stage stond goed hard, maar het was zo enorm druk dat je nauwelijks kon bewegen. Dit was ook de enige stage waar ik een paar keer aan de kant geduwd werd als er mensen langs moesten. Muzikaal gezien snap ik het nogsteeds niet helemaal, ik werd na een half uur (voor mijn gevoel) dezelfde kicks al gek, laat staan als je daar 11 uur lang staat.

Vervolgens doorgelopen voor het laatste stukje Degos en Re-Done. Hing een goed sfeertje in de raw classics tent en het geluid was ook prima. Sub Sonik draaide vervolgens voor mij de set van de dag: MF Psycho, Headbanger, Infinity, Ready for This, I Am the One, Drums of War en uiteraard de Heathens & Sandstorm bootlegs. Allemal hitjes maar zo heerlijk om dit eindelijk weer eens een keer live te horen. Dit zijn platen die bij mij weer het gevoel oproepen van de eerste paar jaar dat ik naar feesten ging. Heb het al vaker gezegd, maar ik wacht met smart op de dag dat er een heel ''modern classics'' feest/stage ingericht wordt met platen van ongeveer 2013-2018. Jay Reeve op Rebirth en deze set hebben echt bewezen dat dit voor mij de periode is waar ik toch echt het meeste mee heb.

Na de set van Sub Sonik viel alles eigenlijk een beetje tegen. Al helemaal toen Adaro met zaagkicks aan kwam zetten.. Deel van de groep stond bij Hard Driver dus daar nog even blijven plakken, maar het geluid in de tent was nogsteeds niet best waardoor dit hem ook niet helemaal was. Vervolgens nog een stukje Brennan Heart meegepakt en besloten langzaam richting huis te gaan, 2.5 uur met het OV op koningsdag is namelijk geen pretje.

Al met en heb ik me prima vermaakt, het was wel weer enorm druk op de paden en bij sommige stages en zoals overal betaal je idiote prijzen voor je muntjes. Maar met een Super Kinsgdeal ticket a €32,50 mag ik voor een festival van dit formaat eigenlijk niet te veel klagen. Supersized blijft eigenlijk alleen maar een zekerheid met koningsdag omdat alle andere goede opties in de buurt (Beat The Bridge & Hardfest) weggevallen zijn. Hopen dat er volgend jaar in het oosten wat meer te beleven valt qua hardstyle.

Edit: Ik had niet zoveel problemen met deze munten, er staat netjes een streepje op per halve munt toch? Zelfs in minder nuchtere staat ging het me nog prima af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vond dit feest niet veel aan.

Vooral veel over het terrein gestruind, bij de raw classics was er wel een fijne sfeer maar voor de rest vond ik het overal gewoon erg druk.

Dat vroegen we niet Nick...... We hadden het over munten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de munten: met Koningsdag naar Free Your Mind geweest, waar een klein bekertje 2,20 euro was en een normaal formaat beker drinken en klein flesje water 2,95 euro was. Geen munten maar alles pinnen. Beviel echt dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Over de munten: met Koningsdag naar Free Your Mind geweest, waar een klein bekertje 2,20 euro was en een normaal formaat beker drinken en klein flesje water 2,95 euro was. Geen munten maar alles pinnen. Beviel echt dikke prima.

Waarom krijgt zo’n organisatie het wel voor elkaar om voor een schappelijke prijs bier te schenken? Bij rebirth konden ze niet anders dan een biertje te verhogen naar 3,70.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Remi schreef:
Over de munten: met Koningsdag naar Free Your Mind geweest, waar een klein bekertje 2,20 euro was en een normaal formaat beker drinken en klein flesje water 2,95 euro was. Geen munten maar alles pinnen. Beviel echt dikke prima.

Waarom krijgt zo’n organisatie het wel voor elkaar om voor een schappelijke prijs bier te schenken? Bij rebirth konden ze niet anders dan een biertje te verhogen naar 3,70.


Laten we niet doen of Free Your Mind het beter voormekaar heeft dan B2S.
Hoorde dat er bij FYM vanaf het begin van de avond geen water meer was. Ook waren de pendelbussen dramatisch geregeld, te weinig kluisjes en investeren zij ook 0 in stage design, is er ook één stage maar je betaat wel dezelfde entreeprijs als voor Supersized.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad! Gestart met een champagne ontbijtje en optijd richting Aquabest gegaan. Gelukkig optijd vertrokken, want de rit van de busparking naar de ingang duurde erg lang, zeker 30 minuten moeten lopen. De rij bij de ingang en het trage fouilleren hielp ook niet echt mee. Uiteindelijk rond 13:30 binnen :)

Plus en minpunten:
+++ Setjes van The Purge, Regain, Thera & Geck-o en Adjuzt, Element & Luminite :thumbsup:
+++ Kipsaté
++ Geluid bij de RAW
+ Depso's
- Drukte over het algemeen, overal was het (te) druk
-- Te weinig wc's en zitplekken
--- Drukte uitgang en de barre, eindeloze tocht naar de bus/parking

Grim schreef:
Mitch tikte mij ook nog even aan toen ik langs kwam lopen. :thumbsup:


Jaja, herkende je nog wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
want de rit van de busparking naar de ingang duurde erg lang, zeker 30 minuten moeten lopen

heh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Mitch schreef:
want de rit van de busparking naar de ingang duurde erg lang, zeker 30 minuten moeten lopen

heh


Rit met de benenwagen amigo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:27 
 
Hardtraxxer

Vond het ook niet zoveel aan. Wel lekker tegen een boom aangekakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
THArdstyler schreef:
Mitch schreef:
want de rit van de busparking naar de ingang duurde erg lang, zeker 30 minuten moeten lopen

heh


Rit met de benenwagen amigo

45min lopen van terrein naar de bussen, dan nog een uur het HELE industrieterrein afgelopen om de bus te zoeken om er aan het eind van deze ronde achter te komen dat de bus naar noord was gereden en eraan kwam. Fun fun fun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk niet echt last gehad van drukte op het terrein. Al ben ik maar heel weinig bij de raw en uptempo stages geweest.

Bij de pendelbussen ook niet langer dan vijf minuten hoeven wachten. En netjes voor de deur afgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 12:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geweldige editie van SSZD Kingsday gehad :love: Heel fijn ook dat de raw classics in een tent was gezien de temperatuur in de avond

Was super om een 90 min Theracords special set te doen samen met Geck-o, hier is nog onze tracklist

01. Catatonic Overload - Goddamn
02. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
03. Dj Thera vs Geck-o - Troll Face
04. Delete - The World Is Yours
05. Phrantic - In The Mix
06. Dj Thera - The Paranormal
07. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
08. Geck-o - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
09. Geck-o - BRING THAT BEAT BACK!!! (Reverse Bass Mix)
10. Dj Thera - Mmhmm
11. Geck-o - How Low Can You Go
12. Deetox - Still Here (Delete Remix)
13. Phrantic & Blackburn - In Your What
14. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
15. Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Edit)
16. Dj Thera - The Battle
17. Catatonic Overload - Paralyzed
18. Delete & Deetox - Alone
19. The Machine ft. Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
20. Dj Thera - Twilight Zone 2014
21. Geck-o - 2-1
22. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
23. Geck-o - Soul Train (Hardtechno Edit)
24. Matt Restless - And It Goes
25. Geck-o - Smasher (Delete VIP Remix)
26. B-Front & Dj Thera - R.E.M. Coma (Thera Live Mix)
27. Dj Thera vs Geck-o - Give It All
28. Delete - State Of Emergency
29. Geck-o - Tasmanian Devil
30. Dj Thera - Crazier
31. Geck-o - Assquake VIP
32. Dj Thera & Phrantic - Ammunition / Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet
33. Dj Thera vs Geck-o - Mindblowing Music (Geck-o's Sloopkogel Remix)
34. Delete - Just Do It
35. Irene Moors & De Smurfen - No Limit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Altijd fijn zulke videosetjes :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten