Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 21:25 
 
Hardtraxxer

Supersized Kingsday festival 2014

Afbeelding

Aquabest is thuisbasis van Nederlands grootste harde stijlen Koningsdag evenement!

In 2014 vieren we voor het eerst de verjaardag van onze Koning en vanzelfsprekend laat Supersized deze eerste Kingsday niet onopgemerkt voorbij gaan; bereid jezelf maar voor op het grootste & gezelligste harde stijlen Kingsday evenement van Nederland!

De afgelopen jaren nam Supersized het Oderkerkpark in Etten-Leur al met veel succes over tijdens Koninginnedag . Toch paste het Oderkerkpark niet helemaal bij de kwaliteit waar Supersized voor staat en wat jullie als publiek verdienen. De locatie schiet erg tekort door de strenge geluidsnormen en heeft tevens een beperkte capaciteit. Aangezien iedereen juist op deze dag wil knallen en dus genoeg ruimte verdient om keihard los te kunnen gaan, is er gezocht naar een locatie die op beide vlakken ruimschoots voldoet.

Supersized is dan ook meer dan trots om te melden dat haar festival dit jaar op 26 april plaats zal vinden op het recreatieterrein Aquabest te Best nabij Eindhoven. Deze locatie voldoet namelijk wel aan eerder genoemde punten en geeft met de grote grasweide, het strand en het water de perfecte setting voor een evenement als deze. Ook beschikt de locatie over goede logistieke mogelijkheden en is goed bereikbaar met zowel de auto als met het openbaar vervoer. Eindhoven staat al jaren bekend als DE stad van het Zuiden tijdens het Oranjefeest; Dus Brabantse gezelligheid gegarandeerd! Met zowel een Hardstyle-, Hardcore- als een Freestyle area is er aan iedere liefhebber van de Hardere stijlen gedacht en wordt Supersized Kingsday Festival 2014 met 3 area’s grootser dan ooit.

Kom alvast in de Oranje-stemming met de trailer!
http://www.youtube.com/watch?v=vbhbGLK6GPY&feature=youtu.be

Line-up
Hardstyle area
Psyko Punkz
B-Front
Ran-D
Code Black
Bass Modulators
Hard Driver
Sound Rush
Atmozfears
Frequencerz
MC DV8

Hardcore area
Partyraiser
Tha Playah
Amada
Mad Dog
Bodyshock
Future
Wasted Mind
Kasparov
Dyprax
MC Jeff

Freestyle area
Darkraver
Vince
Ruthless
Pat B
Yves
Freeze
Panic
MC Alee

Tickets zijn vanaf zaterdag 1 februari 2014 om 12:00 uur verkrijgbaar via http://kingsday.tickets.supersized.nl. Zorg dat je er op tijd bij bent en trommel al je oranje-vrienden op mee te gaan, zodat jullie de eerste Koningsdag in stijl kunnen vieren! Het motto is niet voor niets: „IK ZAL FEESTEN!”

Meer informatie over Supersized Kingsday Festival 2014 vind je op http://www.supersized.nl/kingsday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig om m'n maatje Future te supporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 02:59 
 
Hardtraxx Newbie

stefan_helmond schreef:
Wellicht aanwezig om m'n maatje Future te supporten.


thnx man ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig! Robert baasje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Robert supporten, hij heeft het zeker verdiend, lekker bezig maat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zekersteweten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 13:23 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Staat als optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb net een kaartje gekocht. Ben benieuwd of het druk wordt.

Aan de line-up zal het niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk zeker dat het wel druk gaat worden, hoor van erg veel bekenden dat ze gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 15:37 
 
Hardtraxxer

Aanwezig vanaf het begin waarschijnlijk. Lekker op loop/fietsafstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:16 
 
Hardtraxxer

Voor 90% uitverkocht ondertussen. Toch maar een kaartje gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb een kaartje over, pm me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mwoah, dan kies ik liever voor Strijp S...
Koninginne/Koningsdag blijft toch meer techno vind ik... vooral in Eindhoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 21:21 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartjes al even binnen, maar heb er zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:36 
 
Hardtraxxer

Timetable voor de liefhebbers;

Hardstyle
12:00 - 13:30: Sound Rush
13:30 - 14:30: Atmozfears
14:30 - 16:00: Code Black (Australië)
16:00 - 17:30: Psyko Punkz
17:30 - 18:30: Hard Driver
18:30 - 19:30: Bass Modulators
19:30 - 20:30: Ran-D
20:30 - 22:00: B-Front
22:00 - 23:00: Frequencerz
MC: DV8

2Hardcore
12:00 - 13:30: Future
13:30 - 14:30: Kasparov
14:30 - 15:30: Bodyshock
15:30 - 17:00: Tha Playah
17:00 - 18:30: Amada
18:30 - 20:00: Mad Dog (Italië)
20:00 - 21:00: Wasted Mind (Spanje)
21:00 - 22:00: Dyprax
22:00 - 23:00: Partyraiser
MC: Jeff

3Freestyle
12:00 - 13:30: Pat B
13:30 - 15:00: Ruthless
15:00 - 16:30: Yves (België)
16:30 - 18:00: Freeze
18:00 - 19:30: Panic
19:30 - 21:30: Darkraver
21:30 - 23:00: Vince
MC: Alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfecte timetable! Laatste 3,5 uur :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben nog op zoek naar één kaartje.

PM svp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 10:15 
 
Hardtraxxer

Het weer is goed! De zin is goed! Laat het feestje maar beginnen :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand nog 2 kaartjes over toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een super gezellig feest was dit zeg! Rechts vooraan echt ontzettend vermaakt. B-Front set van de avond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt! B-Front zoals altijd wel weer de held van de dag.

Volgend jaar wel iets meer barren (vooral bij freestyle), misschien wat lasers, een extra toiletgroep en iets gevarieerder eten en het is helemaal top :thumbup:

Ohw, en misschien de hardstyle ook open-air? Hoewel dat altijd wel een gok is in april...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 22:58 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje gehad. het publiek ging best aardig los viel me op voor zo'n soort feest. Ook werd er best leuk gedraaid. Opbouw was bij iedereen ver te zoeken en veel dubbele platen gehoord, maar toch was het niet slecht. Alleen Code Black was drama, pluspunten voor Psyko Punkz, Bass Modulators en set vd dag uiteraard B-front. Arise en Fusion of sound :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich wel een leuk feestje gehad, jammer van de dagjesmensen maar is wel redelijk logisch vanwege koningsdag. Future, Dyprax en Partyraiser setjes van de dag :)­
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten