Wat een vergelijking inderdaadwrote:Decibel 2015 was de temperatuur waarschijnlijk ook gewoon een graad of 15+ maar regen/hagel/natte sneeuw en temperatuur van ±5grade is echt heel zuur.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hopelijk is de raw weer buiten en hoogstwaarschijnlijk valt het weer toch wel redelijk mee 
Dan gaan die anabolen zonder shirt, bioscooppubliek en dagjesvolk lekker binnen staan bij elke bui. Dan heb ik weer lekker de ruimte net zoals vorig jaar
Dan gaan die anabolen zonder shirt, bioscooppubliek en dagjesvolk lekker binnen staan bij elke bui. Dan heb ik weer lekker de ruimte net zoals vorig jaar
Ze zijn weer een grote buitenstage aant bouwen. Ik hoop niet dat dit de RAW is en dat het extreem kutweer wordt.
Hoop dat ze wel geleerd hebben van vorig jaar
Wel zin in
Hoop dat ze wel geleerd hebben van vorig jaar
Wel zin in
Vorig jaar hadden ze voor Koningsdag ook enorm kut weer gemeld. Oke het was niet warm, en er waren wel wat buitjes, maar de hagel en natte sneeuw die ze die dag gemeld hadden bleef toen gelukkig uit. Hopelijk dit jaar ook dan.
Hou jij wel je shirt aan tegenwoordig?wrote:Hopelijk is de raw weer buiten en hoogstwaarschijnlijk valt het weer toch wel redelijk mee
De raw is outdoor, de Zany en uptempo ook (mits ze op dezelfde plek zijn als vorig jaar.) Freestyle heeft een soort half open tent, beetje zoals classics vorig jaar was (alleen iets groter). Classics stage is nog niet opgebouwd (iig op die locatie van vorig jaar nog niet) dus daar kan ik niks over zeggen.
Wel binnen/deels overdekt iig; Hardstyle, freestyle, hardcore, Hard News talent.
Wel binnen/deels overdekt iig; Hardstyle, freestyle, hardcore, Hard News talent.
Last edited by Seneeq on , edited 1 time in total.
wrote:Buiten
RAW
DJ Francois Classics
Up Tempo
Foolish Freestyle
Binnen
Hardstyle Classics
Hardstyle
Hardcore
Hard News Future Talent
Zany en friends ( heeft alleen een tent roof, dus niet geheel overdekt ook.. )
Linksvoor bij de kluisjes dan Henk. Neem jij bier mee?
Was gisteren bij Aquabest, op de plek waar normaal de freestyle altijd is staat nu een tent. Of dit moet natuurlijk een andere area zijn dit jaarwrote:wrote:Buiten
RAW
DJ Francois Classics
Up Tempo
Foolish Freestyle
Binnen
Hardstyle Classics
Hardstyle
Hardcore
Hard News Future Talent
Zany en friends ( heeft alleen een tent roof, dus niet geheel overdekt ook.. )

-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Er is daar toch een heuvel? Dat wordt enkels breken in die tent dan 
Blaas MCDV8 maar af dan.wrote:Er is daar toch een heuvel? Dat wordt enkels breken in die tent dan
Je haalt nu geen wit voetje bij 'm in ieder geval.wrote:Blaas MCDV8 maar af dan.wrote:Er is daar toch een heuvel? Dat wordt enkels breken in die tent dan
Wel een blauw voetje?wrote:Je haalt nu geen wit voetje bij 'm in ieder geval.wrote:Blaas MCDV8 maar af dan.wrote:Er is daar toch een heuvel? Dat wordt enkels breken in die tent dan
respectloos dit, je gaat toch ook geen vliegtuigcrash belachelijk maken
Nosferatu ft. Alee, LXCPR & Diesel - LOS! (SSZD Kingsday Anthem 2017)
dikke prima
Die van Zany is ruk, echt ruk
Die van Zany is ruk, echt ruk
Ik weet sinds 2 weken niet meer of jij dit nou meent, of dat je nu sarcastisch bentwrote:respectloos dit, je gaat toch ook geen vliegtuigcrash belachelijk maken
Hardstyle DJ's fittie topic niet gelezen Thijs.wrote:Ik weet sinds 2 weken niet meer of jij dit nou meent, of dat je nu sarcastisch bent
Hahahawrote:Ik weet sinds 2 weken niet meer of jij dit nou meent, of dat je nu sarcastisch bentwrote:respectloos dit, je gaat toch ook geen vliegtuigcrash belachelijk maken
Wat melvin zegt idd
Niet alle kluisjes, want bij 1 ingang is dat onder een parkeergarage.wrote:De kluisjes heb ik gehoord