Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2025 20:59 

Hardtraxx Veteran

jullie worden gewoon als onbetaalde freelancers in gezet om festivals te promoten !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2025 08:55 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
jullie worden gewoon als onbetaalde freelancers in gezet om festivals te promoten !

Maar een contest winnen is het wel waard natuurlijk. Kan best een kickstart zijn.

Tis gewoon heel dubbel, maar je lopen opnaaien om hoe winnaars gekozen worden heeft toch niet zo gek veel zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 17:34 

Hardtraxx Veteran

https://clashfinder.com/s/supersizedkingsday2025/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 18:28 

Hardtraxxer

In 2022 voor het laatste hier geweest.

Benieuwd of de hardstyle classics stage nu beter gaat bevallen.
Daar zal ik de hele dag staan in de zon met een aantal kleine uitstapjes naar de Hardcore Classics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 20:49 

Hardtraxx Veteran

Ik was er ook voor het laatst in 2022. Dit jaar weer eens bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 17:07 

Hardtraxx Elite

TBA+ schreef:
Benieuwd of de hardstyle classics stage nu beter gaat bevallen.
Daar zal ik de hele dag staan in de zon met een aantal kleine uitstapjes naar de Hardcore Classics!

Ik ook, en op het einde nog wat bij de raw. Tot morgen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 11:14 

Hardtraxx Veteran

Was het wat? Maandag 11:14 en nog 0 berichten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 11:16 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Zijn net met de derde after bezig, Rickzel is bezig met typen volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 11:48 

Hardtraxx Veteran

Ja ik schoffel zo de jongens m'n woonkamer uit, probeerden even een beginnetje te maken met de exacte release data te zoeken van alle Saifam releases ooit, maar er is niet genoeg pep in de wereld om dat voor elkaar te krijgen. Dus moeten Jeffrey helaas teleurstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 12:13 

Hardtraxxer

Eerste keer Supersized is prima bevallen. Bus kwam rond 12:00 aan, toch wel een stuk lopen vanaf de dropplaats.
Het binnenkomen duurde erg lang, haast een uur in de rij gestaan en daardoor Geck-o bijna volledig moeten missen...
De gehele dag bij de classics gestaan met 2 uitstapjes naar de raw voor The Purge & Element/Unload/DD.
Wat een heerlijk zonnetje de gehele dag. Setje van de dag toch wel Deetox, al ben ik vergeten wat er precies gedraaid is maar er werd genoeg Delete bijgehaald, niet onverwachts natuurlijk.
Minpuntje nog was de snelheid aan de bar, het wordt er ook niet gemakkelijk op gemaakt met 3 verschillende bekermaten.
Voor een goede plek qua sfeer+geluid+ruimte moest je toch wel ff beter zoeken dan op een normaal hardstyle feest.
Al met al voor herhaling vatbaar, als de rest van onze groep geen andere plannen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 13:55 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
ErikZ schreef:

Zijn net met de derde after bezig, Rickzel is bezig met typen volgens mij.

Maat kun je ff bier en peuken brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 16:19 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic komt zo nog even chillen met z'n paul van loon masker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 20:45 

Hardtraxx Veteran

Net thuis, eerst paar dagen bijslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 21:50 

Hardtraxx Veteran

Prima vermaakt zaterdag. Veel bij de Hardstyle classics geweest. Leuke sets van oa Geck-o, Alphaverb en Crypsis en ook Alpha Twins hadden een paar leuke platen in het begin (Breathe, Sandstorm, From The Rain, NC - Feel So Good) maar ik heb die krullenbol uit dat duo echt nog nooit nuchter zien draaien, had ook 10 sec lang de laag uitstaan in de mid van Feel So Good :lol: Verder nog DJ Jantje geweest, altijd weer een dik feest. Stukje Melo-3 en Brabantse Gezelligheid op de Hardstyle Main ook meegepakt, laatstgenoemde vond ik wat onsamenhangend maar daardoor ergens ook wel vermakelijk.

Verder vond ik de splitsing met Hardstyle en Hardcore over het terrein wel prettig qua indeling, al had ik het idee dat de Hardcore kant een heel stuk drukker was. De Hardstyle kant was wel prima volgens mij, al was het bij de classics later op de avond soms ook aan de drukke kant.

Verder weer een sloot aan bier binnen gewerkt met mooie tafereeltjes. Wie weet volgend jaar weer :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 22:46 

Hardtraxx Veteran

Mooi dagje gehad! Lekker weer en best wat vermakelijke setjes. Vond de sfeer vaak wel wat tam, maar dat mocht de pret verder niet drukken.
The Purge had wat mij betreft de set van de dag, met o.a. BLACK MOON, Roll Up, Pulse Remix en Explosions als hoogtepuntjes :drool: . Ook voor het eerst in tijden weer eens een setje van Josh & Wesz bijgewoond, wat ook top was. Niet bepaald verrassend qua platenkeuze, maar de hitjes, het pils, het zonnetje, en het sfeertje aldaar maakten het wel enorm vet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2025 16:24 

Hardtraxxer

Was voor mij weer eerste festival. En wat een weertje hadden we erbij. Op en top genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2025 11:33 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
The Purge had wat mij betreft de set van de dag, met o.a. BLACK MOON, Roll Up, Pulse Remix en Explosions als hoogtepuntjes :drool:

Ja, dit was echt een verrassend goede set van The Purge! Samen met de afsluiter van Chapter V, The Smiler en Coldax de set van de dag!

Verder een leuke dag gehad, overal wel een beetje gaan kijken bij de rest van onze bus. Ongekend hoe druk het ook bij de Uptempo was, daar heb ik het een kwartier volgehouden xd

Voor de rest allemaal goed geregeld, alleen blijft het elk jaar flink tobben met binnenkomen en op het einde weer terug naar de bus gaan. Dit jaar toch meer dan 1.5u over gedaan, maar ik verwacht niet dat dat ooit veranderd.

Volgend jaar waarschijnlijk weer aanwezig! :cool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten