Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Sunset Festival · The Hard Edition
Datum: 04-09-2021
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: De Lilse Bergen - Strandweg 6, Lille BE
Leeftijd: 16+
Ticketsale: Uitverkocht
Prijs: € 29,50

Line-up:

Mainstage, gehost door Homebase
Coone
Hard Driver
Jebroer
JNXD
MANDY
Mark with a K
Miss Puss
Outsiders
Pat B
Rebelion
Sefa
Shaggy Soldiers
Sound Rush
Warface
MC: Chucky
MC: DL

The Shelter, Raw Future
Bloodlust
Cryex
D-Attack
Degos & Re-Done
Deluzion
Killshot
Level One
Physika
RVAGE
Voidax


The Palms, gehost door Pat B & Friends
Clayton Cash
Crazy We R
Danger Hardcore Team
Bass, Da Rick favoriet, Jerky
Dark-E
Dustin Hertz
K-Style
Loic D
Miss Puss
Pat B
Playboyz
Lazy
Ronald-V
The Rebel
Live: Yellow Fever
MC: FLO

The Bumper, gehost door Footworxx
Anhatema
Chok Dee
EddyHardcore
Estasia
Illegal Brother
Lunakorpz
Sandy Warez
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Prima line up voor eerste feestje sinds meer dan 1,5 jaar.

Er is trouwens ook een extra raw stage met o.a. Voidax en Degos & Re-Done. Kan ik eindelijk Voidax een keer live zien! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Er is trouwens ook een extra raw stage met o.a. Voidax en Degos & Re-Done. Kan ik eindelijk Voidax een keer live zien!


Had het nog niet gezien. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta je daar als Degos & Re-Done op een Raw Future stage xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2021 17:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2021 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand toevallig nog 2 kaarten over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2021 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom er net achter dat mijn ID verlopen is en ik pas volgende week terecht kan om een nieuwe aan te vragen... Hoe groot is de kans dat ik hiermee gewoon binnen kom met denken jullie? Voor corona had ik me hier echt nooit druk om gemaakt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder ID kom je niet binnen. Ze zijn verplicht die te vergelijken met je corona-app. Maar als alleen de vervaldatum verlopen is zal het wel loslopen gok ik zo. Lijkt me heel sterk dat die gastjes van het tempoteam daarop letten, het is de douane niet ^^

Op deze uitspraak zijn echter geen rechten te verlenen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Scotty is me al voor.

Lijkt me grote kans dat je binnen komt. Dat ze Iedereen op datum van geldigheid checken lijkt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook vergeten dat ik tegenwoordig ingeschreven sta in Eindhoven en daar kan ik morgen gewoon binnenlopen :lol: Zal allemaal sowieso wel goed komen dan, aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2021 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!!

Niet verwacht dit jaar nog een festival mee te kunnen pakken dus extreem veel zin in. Benieuwd naar de set van Voidax en Degos & Re-done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2021 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godkanonnen wat heb ik genoten vandaag! Het perfecte festivalweer en een sfeer onder het publiek die je maar zelden meemaakt. Wat heb ik toch onwijs veel pretbekken gezien. Nu weet ik weer waarom ik dit 1,5 jaar zo keihard gemist heb.

Festival zelf was ook dikke prima! Aankleding was magertjes maar het geluid stond echt heerlijk afgesteld. Qua drukte was t , na even zoeken voor een goede plek, ook prima te doen. Enige minpunt was misschien de barren. Daar stonden nou niet bepaald de helderste lichten te serveren. Maargoed, niet aan geërgerd. Vooral bezig gehouden met compleet als een malloot losgaan. Heerlijk om weer eens alles volledig eruit te knallen in een rawtent :yay:

Waarschijnlijk meteen het laatste festival van het jaar geweest maar gelukkig nog vooruitzicht op Reverze. Daar de boel maar eens dunnetjes overdoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een sfeertje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 20:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Echt een ongekend vette ervaring weer, nooit verwacht dit jaar nog zonder restricties voor meer dan 750 man te mogen draaien :loving:

Dikke F trouwens naar mijn USB die besloot te spacen midden in mijn set :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha ik legde nog uit aan een vriendin dat je een loopje probeerde maar dat het mis ging. Was tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 08:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik schiet soms ook nog wel eens wakker van een verse Emergency Loop midden in mijn set. Tering wat kut :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 11:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo zeg dat wel, eerste keer in 5 jaar draaien dat dit me overkwam. Vermoed dat de USB overhit raakte.
Los van dat heeft Livid echt goed bijgesprongen en ging het daarna alleen nog maar harder los met het publiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelf veel gekut gehad met USBs, daarom een voorkeur voor SDs (stabieler en sneller en ook minder problemen met andere DJs die 'm er pardoes uit trekken). Helaas kom je in het huis-tuin-en-keuken segment vrijwel alleen die AIO controllers tegen die geen SD kaartjes ondersteunen, dus moet je alsnog een USB met dezelfde library achter de hand houden.

Zag je video op de socials. Lekker vezig Levi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He Tarrel, je hoeft niet letterlijk bij iedere comment te vertellen over je eigen ervaringen of mening. Het hoeft niet al-fucking-tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat bepaal ik zelf wel. Dat is mijn online gimmick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 22:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hier echt onwijs genoten, sets van de dag waren van Voidax en Rebelion :loving: Zelfs genoten van Cryex ( :kiss2: ). Haha zonder dollen, op een paar dingen na vond ik het best gaaf nog live. Is in ieder geval een wereld van verschil tussen live en thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 16:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zelfs genoten van Cryex ( :kiss2: ). Haha zonder dollen, op een paar dingen na vond ik het best gaaf nog live. Is in ieder geval een wereld van verschil tussen live en thuis.

Whaha, beviel de toon van de kicks dit keer wel? Zonder dollen, leuk dat je kwam kijken. Moet zeggen dat ik zelf mijn muziek ook wel het beste in een live setting vind klinken hoor :beer:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten