Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 12:18 
 

Wat? Sunset Festival 2012 (2de editie)
Waar? Voetbal terrein Lilse Bergen + Strand Lilse Bergen / België

Bigger festivalsite including the Beach of De Lilse Bergen!

10 hostings with over 70 artists, including:

AFROJACK / Quintino / Headhunterz / Shermanology / Coone / Funkerman / Gers Pardoel / Zatox / Bart B More / Kastor & Dice / D-Block & S-Te-Fan / Kraantje Pappie / Wildstylez / Nobody Beats The Drum / Mark With a K / Gregori Klosman / Harvard Bass / The Oddword / The PartySquad / Psyko Punkz and many many more!

This year, we will expand the festival capacity and setup by adding the beautiful beach of De Lilse Bergen to the festival zone which will make the festival more than twice the size as last year !

Tickets available at Free Record Shop (BE + NL), Toff Music and online at www.sunsetfestival.be

Kortom: 5 stages, mainstage aan het strand en 10 hostingpartners. De hardstyle is standaard maar het feesje zelf was lekker vorig jaar :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was lekker enkel en alleen omdat B-front er was en ik goed gedronken had! :beer: Voor de rest ben ik wel weer aanwezig, maar ik verwacht er niet te veel van... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 13:22 
 

Deenite schreef:
Vorig jaar was lekker enkel en alleen omdat B-front er was en ik goed gedronken had! :beer: Voor de rest ben ik wel weer aanwezig, maar ik verwacht er niet te veel van... :yawn:

Ik kom je daar wel tegen dan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig zaterdag na mijn werk!

Pas om een uurtje of 18.00 binnen dus, naar de line up ga ik niet kijken, en ga gewoon met 0 verwachtingen. Zal wel gezellig worden met de bekende uit de buurt. :D

Nog mensen die gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga niet meer. Besloten om even dit geld in mijn zakje te houden. :thumbup: Niet omdat ik moet sparen ofzo, maar de laatste tijd ga ik te vaak naar feesten die teveel kosten voor wat ze zijn. Vandaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 17:11 
 

Ik ga wel, heb ook effe getwijfeld over de prijs. Maar niet zo vaak bij de hardstyle te vinden. Ga oa. Murdock, Shermanlogy, Coone & Ruthless en Afrojack mee door nemen :D Daarnaast zien we wel...
Het terrein is echt wel vet, ben er gisteren langs gereden. 2 bruggen over de weg, een mainstage en een tent op het strand... Je wordt gezellig door het bos naar het strand geleid.
Gaat wel een tof sfeertje hebben denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:27 
 
Hardtraxxer

Deenite schreef:
Ik ga niet meer. Besloten om even dit geld in mijn zakje te houden. :thumbup: Niet omdat ik moet sparen ofzo, maar de laatste tijd ga ik te vaak naar feesten die teveel kosten voor wat ze zijn. Vandaar! :)

jij had toch die technoboy contest gewonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 00:21 
 
Hardtraxxer

Deenite schreef:
Ik ga niet meer. Besloten om even dit geld in mijn zakje te houden. :thumbup: Niet omdat ik moet sparen ofzo, maar de laatste tijd ga ik te vaak naar feesten die teveel kosten voor wat ze zijn. Vandaar! :)


Geloof me.. je zal wel wat missen voor die €25 hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 10:50 
 

Murdock was er niet eens :') waar zit ik met mn gedachten...
Wel lekker feest, maar koud :o!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten