Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tijd & Locatie
20-06-2014
16:00-01:00

21-06-2014
12:00-01:00

De Lilse Bergen
2275 Gierle (Lille)

Genres
Hardstyle, raw hardstyle, hardcore, jump/tekstyle, andere langzame muziek

Prijs
Regular Friday € 25,00 (excl. fee)
Regular Saturday € 37,50 (excl. fee)
Combi Ticket € 48,00 (excl. fee)
Sunfields Camping Ticket € 25,00 (excl. fee)
(Camping open from Friday 12.00 till Sunday 14.00)

Weekend Ticket € 75,00 (excl. fee)
(Combi + Camping)

Happy 2 Gether € 148,50 (excl. fee)
(2 * Weekend Ticket)

Weekend 4 Friends € 297,50 (excl. fee)
(4 * Weekend Ticket)

VIP Friday € 35,00 (excl. fee)
VIP Saturday € 57,50 (excl. fee)
VIP Combi € 75,00 (excl. fee)
(VIP Entrance, access to the VIP decks, separated VIP toilets, VIP bar.)

Small Boozebag € 20,00
(14 tokens + 2 free)

Big Boozebag € 50,00
(35 tokens + 5 free)


Minimumleeftijd
16

Kluisjes
Ja

Line up:
Vrijdag
Bassfield hosted by Homebase
Coone
Frontliner
Mark With A K Live
Ran-D
Evil Activities
Code Black
Audiotricz
In-Phase
Bassfighterz
Unsenses
Erazer

MC Chucky


Bunkerzone - hosted by Those Days
Paul Elstak
Dark-E
Greg C
The Viper
Luna
Stanton
Pavo
François
Pat B
Kid Rascal
Def Toys

MC DL

Zaterdag
Bassfield hosted by Homebase
Noisecontrollers
Wildstylez
Da Tweekaz
Psyko Punkz
TnT (Technoboy and Tuneboy)
Audiofreq
Neophyte
Hard Driver
Stephanie
Josh & Wesz
Outlander
Neilio
Noisecult
Sylence

MC Chucky


Bunkerzone hosted by Keep It Raw
Endymion
Alpha²
E-Force
Moridin
Phuture Noize
The Vision
Outbreak
Artic
Goliath
Stereotuners
Neroz
Sub Zero Project

MC DL


Teknology Dome hosted by In Tek We Trust XXL
Mark With A K
Lords Of Tek
Dr Rude
Davoodi
Bestien
Demoniak
Playboyz
Dr Phunk
Akyra
Lowriderz
Qrank
Saltzer
Dany BPM
Remento

MC Toxicalz


Line-up van alle stages op vrijdag
Line-up van alle stages op zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Acht de kans klein maar zijn er nog mensen die hier naar toe gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of er een livestream zal zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:01 
 
Hardtraxxer

Wss morgen aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grijze jeansbroek met DQ1 shirt en zwarte airmax. Tik me maar ff aan als je me ziet. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 11:13 
 

Aanwezig, vooral in de bunker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten