Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Summer Shock
Takens Uitgaanscentrum
Balkbrug
Entree: 7 Euro (tot 23:30 gratis!)
16 +

Line-up:
Degos & Re-Done 02.30 - 03.30

22:00 - 04:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 12:04 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig met thehardstyleholland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 13:13 
 
Hardtraxx Elite

Hele avond house-muziek etc. Half 2 tot 3 Degos & Re-Done, erg afwisselende set.
Lekker gemixt ook, vette teases & overgangen steeds.
Wel leuk om nummers als D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz (Max Enforcer remix) en Pounding Senses remix te horen.
Veel oude (vergeten) platen gehoord, maar ook gewoon nieuwe nummers als Contact, Connected, Answers(Adaro remix), You Know, Demon In Me etc. Afsluiter met Welcome, de tering wat een dik nummer is dat toch!
Het was vrij rustig, dus er was lekker ruimte om uit je plaat te gaan.
D&R gingen zelf lekker tekeer, mooi om te zien altijd.
Van 3 tot 4 draaide de huis-dj weer, dit keer wel hardstyle.
Maar dit was echt van dramatisch niveau. Op het laatste nog wel enigszins normale nummers als Bolivia en Worth Fighting For..
Toen vroeg een maat van mij of die niet wat harders had. Zegt ie 'ja heb ik wel'.
En ja hoor.. Nobody Said It Was Easy :surrender: :surrender: :surrender:

Vind zelf dat ze op zulke avonden wel een andere dj neer mogen zetten voor en na de hoofd-act.
Al met al wel een gezellige avond gehad, met een leuke set van D&R.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitstekend vermaakt tijdens de 1,5 uur durende set van Degos & Re-Done! Mijn verslag hier online : https://partyflock.nl/report/12912:Summer_Shock
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Van 3 tot 4 draaide de huis-dj weer, dit keer wel hardstyle.
Maar dit was echt van dramatisch niveau. Op het laatste nog wel enigszins normale nummers als Bolivia en Worth Fighting For..
Toen vroeg een maat van mij of die niet wat harders had. Zegt ie 'ja heb ik wel'.
En ja hoor.. Nobody Said It Was Easy :surrender: :surrender: :surrender:

Vind zelf dat ze op zulke avonden wel een andere dj neer mogen zetten voor en na de hoofd-act.
Al met al wel een gezellige avond gehad, met een leuke set van D&R.


Het was even gas terug geven bij die huis-dj ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 14:36 
 
Hardtraxx Elite

flevoboys schreef:
Uitstekend vermaakt tijdens de 1,5 uur durende set van Degos & Re-Done! Mijn verslag hier online : https://partyflock.nl/report/12912:Summer_Shock

Aan je verslag te lezen weet ik meteen wie jullie waren.
Gozer met een Theracords t-shirt en een bril
En de ander had een korte broek en een wit t-shirt aan
Als ik dat geweten had, had ik jullie wel even aangesproken haha!
Kon wel merken dat jullie ook één van de enige liefhebbers/kenners waren tussen al dat volk daar :P

Citaat:
Tijdens The Haunter Of The Dark had ik al een vermoeden dat mensen zouden gaan falen vlak na de break. Normaal gesproken zou je dan meteen losgaan, maar bij deze plaat duurt dat nog een paar seconden. Grappig om te zien hoe heel wat mensen de boot ingingen

Elke keer weer hetzelfde dit inderdaad :lol:

De volgende keer zal ik één van jullie wel even aanspreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
flevoboys schreef:
Uitstekend vermaakt tijdens de 1,5 uur durende set van Degos & Re-Done! Mijn verslag hier online : https://partyflock.nl/report/12912:Summer_Shock

Aan je verslag te lezen weet ik meteen wie jullie waren.
Gozer met een Theracords t-shirt en een bril
En de ander had een korte broek en een wit t-shirt aan
Als ik dat geweten had, had ik jullie wel even aangesproken haha!
Kon wel merken dat jullie ook één van de enige liefhebbers/kenners waren tussen al dat volk daar :P

Citaat:
Tijdens The Haunter Of The Dark had ik al een vermoeden dat mensen zouden gaan falen vlak na de break. Normaal gesproken zou je dan meteen losgaan, maar bij deze plaat duurt dat nog een paar seconden. Grappig om te zien hoe heel wat mensen de boot ingingen

Elke keer weer hetzelfde dit inderdaad :lol:

De volgende keer zal ik één van jullie wel even aanspreken :P


Haha volgende keer beter! De liefhebbers pikte je er zo tussen uit :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten