Hele avond house-muziek etc. Half 2 tot 3 Degos & Re-Done, erg afwisselende set.
Lekker gemixt ook, vette teases & overgangen steeds.
Wel leuk om nummers als D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz (Max Enforcer remix) en Pounding Senses remix te horen.
Veel oude (vergeten) platen gehoord, maar ook gewoon nieuwe nummers als Contact, Connected, Answers(Adaro remix), You Know, Demon In Me etc. Afsluiter met Welcome, de tering wat een dik nummer is dat toch!
Het was vrij rustig, dus er was lekker ruimte om uit je plaat te gaan.
D&R gingen zelf lekker tekeer, mooi om te zien altijd.
Van 3 tot 4 draaide de huis-dj weer, dit keer wel hardstyle.
Maar dit was echt van dramatisch niveau. Op het laatste nog wel enigszins normale nummers als Bolivia en Worth Fighting For..
Toen vroeg een maat van mij of die niet wat harders had. Zegt ie 'ja heb ik wel'.
En ja hoor.. Nobody Said It Was Easy
Vind zelf dat ze op zulke avonden wel een andere dj neer mogen zetten voor en na de hoofd-act.
Al met al wel een gezellige avond gehad, met een leuke set van D&R.