Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:28 
 
Organisator

Afbeelding

zaterdag 12 juli 2014
22:00 - 05:00
Club Rodenburg

Beesd
Genres
hardstyle, raw hardstyle
Prijzen
Voorverkoop: € 2 ,-
Deurverkoop: € 5 ,-
tot 23:00: gratis
Minimumleeftijd
16

Line-up
Artifact
Dark Pact
Deetox
Feroxx
Jack of Sound
Sasha F Finland
Thyron
MC: Rudis
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:30 
 
Hardtraxx Elite

En dat voor 2 euro! Heerlijk!
Club Rodenburg is echt baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:34 
 
Hardtraxx Elite

2 euro voor die namen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Wat kut dat dit tegelijk met Last World is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prijzen van Club Rodenburg :worship:
En dan ook nog steeds dikke namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Last World hem niet wordt, ben ik hier aanwezig :D
Edit: waarom maar tot 5 uur :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dichtbij, goedkoop, leuke line-up. Als ik niks heb dat weekend, wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg :worship: . Heerlijke prijzen altijd en de locatie zelf ook top. Tegen die tijd even aankijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wij van Pitch Black Events hebben er weer zin in!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 18:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Toffe locatie en dikke namen voor de prijs :thumbsup: Iemand enig idee wanneer de timetable bekend wordt gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:23 
 
Organisator

Feroxx 2200-2300 Artifact 2300-0000 Thyron 0000-0100 Jack of Sound 0100-0200 Dark Pact 0200-0300 Deetox 0300-0400 Sasha F 0400-0500
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer een erg geslaagd feestje, zoals altijd in Rodenburg. Was wel net wat te rustig, maar dat mocht de pret niet drukken. Stuk voor stuk vette setjes, en dat voor die paar euro. Op naar Bass Protocol :worship:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten