Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:33 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Line-Up:

Neilio
Palmoz
Freak
Yours Truly
Jason Payne vs React


We zijn er al een tijdje mee bezig: De zomerstop is bijna voorbij en we zijn dan ook ontzettend trots dat we jullie eindelijk bekend kunnen maken dat we 12 oktober 2013 weer vol gas elke maand een nieuwe SUBREMACY gaan doen!

Om na een paar maanden stilte nu gelijk weer keihard te beuken hebben wij niemand minder dan NEILIO (Dirty Workz) gevraagd het podium van de Winston Kingdom te bestijgen!

Deze held is in korte tijd een grote naam in de Hardstyle geworden, met optredens op DefQon.1, The Qontinent en binnenkort XQlusive en District 7 (Australie)!

Ook hebben wij voor de snelle beslissers een leuke verrassing in petto, daarover snel meer!

Tot de 12e, we maken er weer een knalfeest van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 00:28 
 
Hardtraxx Elite

Ooh kut, zie helaas dat ik op die dag al een ander feestje in de planning heb staan.. helaas.
Anders had ik graag willen komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Ooh kut, zie helaas dat ik op die dag al een ander feestje in de planning heb staan.. helaas.
Anders had ik graag willen komen!


Jammer man, next time! :clap:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten