
Beste Hardstyle en Hardcore liefhebbers hier op Hardtraxx!
Ik ben al een tijdje als gast te vinden op Hardtraxx, maar heb dan nu eindelijk een account aangemaakt.
Dit omdat ik samen met mijn broers sinds vandaag een eigen label ben gestart,
Artificial Records, en we vanaf
20 april een eigen maandelijks feest in Amsterdam organiseren,
SUBREMACYDe line-up bestaat uit onbekende DJ's maar dat mag de pret hopelijk niet drukken. Wij hebben in ieder geval zin in een avondje keihard beuken!
Check voor meer informatie:
http://www.subremacy.nlEn ik hoop jullie als mede liefhebbers van the Harder styles vanaf nu meer te spreken!
Groetjes,
Sanjay Mahabir