Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Beste Hardstyle en Hardcore liefhebbers hier op Hardtraxx!
Ik ben al een tijdje als gast te vinden op Hardtraxx, maar heb dan nu eindelijk een account aangemaakt.
Dit omdat ik samen met mijn broers sinds vandaag een eigen label ben gestart, Artificial Records, en we vanaf 20 april een eigen maandelijks feest in Amsterdam organiseren, SUBREMACY

De line-up bestaat uit onbekende DJ's maar dat mag de pret hopelijk niet drukken. Wij hebben in ieder geval zin in een avondje keihard beuken!

Check voor meer informatie:
http://www.subremacy.nl

En ik hoop jullie als mede liefhebbers van the Harder styles vanaf nu meer te spreken!

Groetjes,

Sanjay Mahabir
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten