Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een eerste overvolle snoeiharde editie staan de mannen van Artificial Records op 1 juni weer klaar voor een tweede aanval op de gevestigde orde: SUBREMACY PART II: THE REVOLUTION wordt nóg beter, nóg harder en nóg intenser.

Start met ons de revolutie.

Afbeelding

|| TIMETABLE: ||

PALMOZ: 00:00 - 01:00
YOURS TRULY: 01:00 - 02:15
REACT: 02:15 - 03:45
JASON PAYNE: 03:45 - 04:45

Waar: Winston Kingdom, Amsterdam
Wanneer: 1 juni 2013
Prijs: 8 euro vvk, 10 euro aan de deur
Tickets: http://www.subremacy.nl
Facebook: https://www.facebook.com/events/559733934050013/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezelf aan het promoten, of die C/D-klasse feest?

Citaat:
Artificial Records


Welke watte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Jezelf aan het promoten, of die C/D-klasse feest?

Citaat:
Artificial Records


Welke watte?


He? Ik organiseer het feest en draai er? Is daar iets mis mee? Als er iets verkeerd is hoor ik het graag. Verder is het inderdaad een klein feest, maar dat betekent zeker niet dat de kwaliteit, muziek of sfeer daardoor slechter zou moeten zijn denk ik zo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:18 
 
Hardtraxxer

Ik heb alleen nog noooooit van al deze namen gehoord. Daar gaan weinig een 10tje voor neerleggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nope, 10'tje niet waard, zou liever 10'tje willen krijgen voor die namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Ik heb alleen nog noooooit van al deze namen gehoord. Daar gaan weinig een 10tje voor neerleggen


Ik begrijp je punt :) Ik hoop echter van wel! De vorige editie was gelukkig uitverkocht en een heerlijk feestje, ik hoop op een nog beter feestje dit keer :D Verder werken we keihard aan onze tracks en minstens net zo hard om onze muziek gehoord te krijgen, dus ik hoop dat deze, inderdaad onbekende namen snel bekender zullen klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Nope, 10'tje niet waard, zou liever 10'tje willen krijgen voor die namen!

Sorry, ik dacht dat je eerste reactie een serieuze was :) Heb even gekeken en je bent dus een troll xd
Veel succes verder! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:26 
 
Hardtraxxer

Mijn opmerking is niet lullig bedoeld, maar in deze tijd zijn er veel kleine feestjes en de meeste kosten 5 a 10 euro.
Bij veel van deze feestjes is er toch 1 bekende dj die getekend is bij een van de grotere labels.
Het is daardoor minder aantrekkelijk om hierheen te gaan aangezien de line-up heel onbekend is.
Deze tijd draait het niet om talent of skills maar om je naam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Mijn opmerking is niet lullig bedoeld, maar in deze tijd zijn er veel kleine feestjes en de meeste kosten 5 a 10 euro.
Bij veel van deze feestjes is er toch 1 bekende dj die getekend is bij een van de grotere labels.
Het is daardoor minder aantrekkelijk om hierheen te gaan aangezien de line-up heel onbekend is.
Deze tijd draait het niet om talent of skills maar om je naam ;)


Yes ben ik het helemaal met je eens, ik vatte je feedback dan ook positief op :D we zijn zelf natuurlijk ook grote feestgangers, en snappen ook wel dat een grote naam veel makkelijker mensen trekt ;) Dat zouden we ook graag willen, maar een feest voorbereiden kost tijd en geld. Wij zijn liefhebbers in hart en nieren die het allemaal zelf bekostigen, dus dat heeft even tijd nodig :) Inmiddels zijn we al iets verder en voor de volgende editie hebben we een grote naam in de planning staan :)

Dank je wel in ieder geval! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jason Payne schreef:
rakkietakkie schreef:
Nope, 10'tje niet waard, zou liever 10'tje willen krijgen voor die namen!

Sorry, ik dacht dat je eerste reactie een serieuze was :) Heb even gekeken en je bent dus een troll xd
Veel succes verder! :D


Nee, geen Troll, meen het echt serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:52 
 
Hardtraxxer

Jason Payne schreef:
Ilmar schreef:
Mijn opmerking is niet lullig bedoeld, maar in deze tijd zijn er veel kleine feestjes en de meeste kosten 5 a 10 euro.
Bij veel van deze feestjes is er toch 1 bekende dj die getekend is bij een van de grotere labels.
Het is daardoor minder aantrekkelijk om hierheen te gaan aangezien de line-up heel onbekend is.
Deze tijd draait het niet om talent of skills maar om je naam ;)


Yes ben ik het helemaal met je eens, ik vatte je feedback dan ook positief op :D we zijn zelf natuurlijk ook grote feestgangers, en snappen ook wel dat een grote naam veel makkelijker mensen trekt ;) Dat zouden we ook graag willen, maar een feest voorbereiden kost tijd en geld. Wij zijn liefhebbers in hart en nieren die het allemaal zelf bekostigen, dus dat heeft even tijd nodig :) Inmiddels zijn we al iets verder en voor de volgende editie hebben we een grote naam in de planning staan :)

Dank je wel in ieder geval! :)


Ik organiseer zelf ook af en toe wat.
Zoek me maar even op facebook elkaar helpen kan altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:

Ik organiseer zelf ook af en toe wat.
Zoek me maar even op facebook elkaar helpen kan altijd ;)


Cool! :D Doe ik!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten