Ilmar schreef:
Mijn opmerking is niet lullig bedoeld, maar in deze tijd zijn er veel kleine feestjes en de meeste kosten 5 a 10 euro.
Bij veel van deze feestjes is er toch 1 bekende dj die getekend is bij een van de grotere labels.
Het is daardoor minder aantrekkelijk om hierheen te gaan aangezien de line-up heel onbekend is.
Deze tijd draait het niet om talent of skills maar om je naam

Yes ben ik het helemaal met je eens, ik vatte je feedback dan ook positief op

we zijn zelf natuurlijk ook grote feestgangers, en snappen ook wel dat een grote naam veel makkelijker mensen trekt

Dat zouden we ook graag willen, maar een feest voorbereiden kost tijd en geld. Wij zijn liefhebbers in hart en nieren die het allemaal zelf bekostigen, dus dat heeft even tijd nodig

Inmiddels zijn we al iets verder en voor de volgende editie hebben we een grote naam in de planning staan
Dank je wel in ieder geval!
