Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 18:13 
 
Hardtraxx Newbie

Hardstyle Sessions Strikes back!

Op vrijdag 30 augustus zal de finale van onze DJ-Producer contest plaatsvinden in Club Platinum, Arnhem: Strike Outcome!
Hier zullen de winnaars van de voorrondes (6 DJ's en 2 Producers) ieder elk een set van een half uur draaien. Deze set zal beoordeelt worden door de Hardstyle Sessions crew, Twice en DeetoxNL. Na deze contest finale zullen we doorgaan naar de rest van onze geboekte acts. De line-up zullen we later bekend maken!

DJ-Producer contest finale:
22:00 - 02:00
Acts:
02:00 - 06:00

(Wil je ook meedoen aan de DJ-producer contest, dit kan! Check: http://www.facebook.com/events/148228465368898/ for more information!)

We hope to cu all at our next event:Strike Outcome!
http://www.facebook.com/events/542725769122384/?fref=ts

Hardstyle Sessions
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga wel even een poging wagen hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

moddervet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes allemaal vrijdag. Mijn eerste optreden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

01. Atmozfears - Destroy
02. Slim Shore & B-Front - Chemical
03. Donkey Rollers - Relentlessly
04. The Beholder & Digital Punk - Machine Master
05. The Machine - Self Esteem Fund ( Geck-O Remix )
06. Blackburn - Without Warning
07. Catatonic Overload - Death Before Disco
08. Klos - The Sasha F Mash
09. Chris One - Sin City
10. Firetrap - Theracords Favourites Mashup

Was baas :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

Jeetjemineetje, wat een geweld daar zeg (in de goede zin)
publiek was super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke lijst, Fire ^^ Self Esteem Fund .. :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed gedraaid Firetrap ^^

Mijn lijstje:
01. Busho vs. Joe-E - This Is Not Techno
02. Pavo - Tekno Musik
03. Nutty T - 7 Days
04. Delete - 88 Mph
05. Geck-o & Combobreaker - Da Hoort Nie
06. Thoqy - Bass Up!
07. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape (Short Cut)
08. Wavolizer - The Chief (Short Cut)
09. Zany & MC DV8 vs. Prefix - Wilde Gullie Q-Dance Slopen? (Tomac Mash-Up)
10. Delete - Pulse (Short Cut)
11. Degos & Re-Done - Ja We Weten, Lomper Synthgeweld Kennie! (Tomac Mash-Up)
12. Festuca & Alternate - History Is A Lie
13. Wavolizer vs. Falcon Funk - Debt Of Leophant's Blood (Tomac Mash-Up)

Hier een pre-run. Tijdens oefenen opgenomen. Zitten wel wat fouten in, maar tijdens het feest ook meerdere gemaakt, dusja :$ Verder ook idioot veel aan het kloten met effecten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

Van hetzelfde, leuk je gesproken te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:

04. Delete - 88 Mph
05. Geck-o & Combobreaker - Da Hoort Nie

WOEEEWWW! Wat heerlijk om die weer is te horen :D Was een erg aangenaam setje man. Misschien iets te snel voor het begin van de avond, maar wel erg gevarieerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het zo voorbereid. En eerste keer draaien, dus improviseren zag ik niet echt zitten ^^
Maar jij (jullie) gefeliciteerd, lekker losgegaan op jullie set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Had het zo voorbereid. En eerste keer draaien, dus improviseren zag ik niet echt zitten ^^
Maar jij (jullie) gefeliciteerd, lekker losgegaan op jullie set.

Thanks! Ik vond de competitie heel goed draaien, was daarom ook extra blij dat we gewonnen hadden :D De mensen van hier weten ten minste wat een goede set is :thumbsup: Stuk voor stuk goede trackkeuzes en leuk mixwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De organisator van dit feest is vannacht omgekomen bij een eenzijdig ongeluk.... :( RIP joey stap

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... oude.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite

Vreselijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff, erg man :( :(
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten