Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Kubbus & Napalm Explosion Events Presents
Stereophobia - Nothing Is What It Seems

Like us at fb :
https://www.facebook.com/NapalmExplosionEvents

Location :
Partycentrum Kubbus
Dorpstraat 42
5851 AK
Afferden

Age :
18+

Genres ;
Hardstyle - RAW - Hardcore

Fotograaf
https://www.facebook.comBryanBelgamedia/

Damage :

VVK : €9,- exc fee
DVK : €15,-

VVk PAYLOGIC & ALLE PRIMERA WINKELS :
https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=97245&point_of_sale_id=8360

Facebook event page :
https://www.facebook.com/events/1430736860507593/

Partyflock event page
https://partyflock.nl/party/274553:Stereophobia

Line-Up / Official Timetable :

21:00-22:00 > Necroformers
22:00-23:00 > Mortal Madness Vs Encryz
23:00-00:00 > Tronica Vs Maximumraver
00:00-01:00 > The Shade Vs D'Ception
01:00-03:00 > Sabotage System Vs Guilded
03:00-04:00 > Degos & Re-Done Vs Prefix & Density (Special 2Hour Batlle) :bomb:

21:00-04:00 > Hosted by : MC No-ID

Bron :
Facebook & Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom wel even een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij huis en Degos & Re-Done vs Prefix & Density moet wel vet worden. Denk wel aanwezig als ik vervoer geregeld krijg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 13:29 
 
Hardtraxx Elite

kaartjes gekocht zal wel vetjes worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Kom wel even een kijkje nemen :)

Niet meer aanwezig, zondag al heel vroeg de stad in voor Sparta - VVV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 14:51 
 
Hardtraxx Newbie

nog een paar dagen en het is eindelijk zo ver
Tickets zijn verkrijgbaar op paylogic of primera voor 9,- exc fee
tickets zullen aan de deur 15,- euro bedragen dus wees slim
koop je tickets in de voorverkoop !!!

https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=8360
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:52 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Fuzzylogic schreef:
Kom wel even een kijkje nemen :)

Niet meer aanwezig, zondag al heel vroeg de stad in voor Sparta - VVV.


Tief toch met je VVV balle tent daar :P

#GeenLimburgInEredivisie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever dan die kutclub van jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Niet meer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gekke 2 hour special battle die maar 1 uur duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dat maakt het zo speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:22 
 
Hardtraxx Addict

Was supergezellig :clap:!

Tracklist van mij en Tronica :)

01. Noisecontrollers vs Brainkicker - Always Black
02. E-Fect - Voleró
03. Headhunterz - Now Is The Time (Audiofreq's HARD With STYLE Remix)
04. Cally & Juice vs DJ Y.O.Z. - Star (Alphaverb Remix)
05. Adaro - The Haunter Of The Dark
06. Blackburn & K96 - Take This
07. Frontliner - Warphole
08. Maximumraver - TBA
09. Titan - The One Who Knocks
10. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
11. Delete - Dismissed
12. Carnifex & TLM - Forever Hard
13. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
14. Phuture Noize - Twist It
15. B-Front & Frontliner - Magic
16. Project Exile - Rings Of Fire
17. E-Force - Seven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Dat maakt het zo speciaal.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:25 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Niet meer aanwezig.


Je was er anders wel hoor haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:26 
 
Hardtraxx Elite

En ze draaiden bijna 2 uur, op een kwartiertje na.

Wel kut geluid daar, maar wel gezellig en de nummers die er goed doorkwamen waren ook wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Was supergezellig :clap:!

Tracklist van mij en Tronica :)

01. Noisecontrollers vs Brainkicker - Always Black
02. E-Fect - Voleró
03. Headhunterz - Now Is The Time (Audiofreq's HARD With STYLE Remix)
04. Cally & Juice vs DJ Y.O.Z. - Star (Alphaverb Remix)
05. Adaro - The Haunter Of The Dark
06. Blackburn & K96 - Take This
07. Frontliner - Warphole
08. Maximumraver - TBA
09. Titan - The One Who Knocks
10. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
11. Delete - Dismissed
12. Carnifex & TLM - Forever Hard
13. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
14. Phuture Noize - Twist It
15. B-Front & Frontliner - Magic
16. Project Exile - Rings Of Fire
17. E-Force - Seven


Fijne tracklist hoor! Oudere en nieuwere tracks = perfect combinatie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
SL8492 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Niet meer aanwezig.


Je was er anders wel hoor haha

Klopt op het allerlaatste moment nog iets kunnen regelen :P

Maar was opzich wel een leuk feestje :) Geluid was idd echt dramatisch tot 12 uur, daarna was kon het vooraan er wel mee door, maar in het midden te veel bass. Set van Tronica & Maximumraver was erg gaaf (Test 2.0 Remix :worship: ) En de Battle was ook heel vet met het vetste Tuuduu en Still Drunk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Thanks Flevo ^ SL :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 18:11 
 
Hardtraxxer

LIMBURG. Laat maar XD. Veeuls te ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 18:13 
 

Crashee schreef:
LIMBURG. Laat maar XD. Veeuls te ver weg.


Ach gewoon gaan! Laat even weten hoe het was :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 18:50 
 
Hardtraxxer

Behoorlijk foutje in de timetable, tussen 3 en 4 en dan zeggen dat het 2 hour battle is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gelukkig is dit feest ook nog niet geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten