Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 11:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nou, de kaartverkoop loopt top juist! Maar 1 voorwaarde van mij bij dit event was dat ik wel hier en daar wat mensen wil kunnen uitnodigen die als 'liefhebbers' bestempeld kunnen worden... Zoals bv. de winactie via HCL en Adaro z'n socials. Echter doe ik dat natuurlijk pas last-minute om de kaartverkoop niet in de weg te staan...:innocent:

Daarnaast heb ik wel degelijk via mijn socials gepromoot, alleen heb ik het bewust enkel via stories gedaan omdat ik nagenoeg geen events aankondig via mijn feed.

Anyway, Kwami; stuur me even via insta o.i.d. je volledige naam. Dan zet ik je op de gastenlijst!

@Remi Destroy gaat sowieso weer voorbij komen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 12:12 
 
Hardtraxxer

Jones schreef:
Nou, de kaartverkoop loopt top juist! Maar 1 voorwaarde van mij bij dit event was dat ik wel hier en daar wat mensen wil kunnen uitnodigen die als 'liefhebbers' bestempeld kunnen worden... Zoals bv. de winactie via HCL en Adaro z'n socials. Echter doe ik dat natuurlijk pas last-minute om de kaartverkoop niet in de weg te staan...:innocent:

Daarnaast heb ik wel degelijk via mijn socials gepromoot, alleen heb ik het bewust enkel via stories gedaan omdat ik nagenoeg geen events aankondig via mijn feed.

Anyway, Kwami; stuur me even via insta o.i.d. je volledige naam. Dan zet ik je op de gastenlijst!

@Remi Destroy gaat sowieso weer voorbij komen! :loving:


Logisch verhaal! Fijn om te horen dat het goed loopt.

Heb je een berichtje gestuurd, Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij te ver :P maar ik zie je zaterdag in etten-leur
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oefffff, dat geluid hier xd :(
Is Jones vol in t rood aan draaien ofzo? Kraakt aan alle kanten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2023 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet om vervelend te doen, maar als je in de kleine zaal van t patronaat de dj booth voor de stage moet zetten kan je mij niet vertellen dat dat kaartverkoop echt top gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2023 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe kan je dat nu weten als je er zelf niet bent geweest? >.<

Ik vond de drukte eigenlijk helemaal prima. Druk maar heel de nacht prima dansbaar. Uitverkocht was t niet maar denk dat de organisatie best tevreden kan zijn over de opkomst.

Zelf een hele toffe avond gehad.
Was wel even schrikken in het eerste half uur van Jones toen het geluid echt aan alle kanten kraakte. Gelukkig stelde ze het in zijn 2e halfuur bij en was t de rest van de avond gewoon zuiver.

Set van Jones was top. Een prima mix van vergeten platen en hitjes. Persoonlijk had ik nog wel wat meer obscure b-kantjes verwacht en op gehoopt maar je kan niet alles hebben. Had 5 uur lang een flinke drive in zn set zitten waardoor de sfeer in de zaal er de hele nacht goed in bleef zitten. Ook Adaro draaide volgens hetzelfde recept. 75% verwachte platen en 25% meer onbekend. Weet iemand hoe die plaat heet met de Lyrics "living life in the fast lane"? (Wat ik me kan herinner niet die Delete versie) Volgens mij was het wel een mashup van 2 platen maar godkannonen wat een onwijs brute plaat was dat...

Tegenvaller van de avond was trouwens absoluut Low Frequency. Weet niet of t aan zenuwen lag maar hij zat er enkele keren behoorlijk amateuristisch naast. Als openings-dj zet je jezelf zo niet echt op de kaart.... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2023 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Hoe kan je dat nu weten als je er zelf niet bent geweest? >.<


Ben je dom of doe je dom? Het staat letterlijk in de reactie erboven. 'als je de dj booth in de zaal zet en niet op het podium....'

Maar sorry dat ik iets zeg over dit mega besloten prive feest, waarvan niemand weet hoe veel mensen er zijn en er geen enkel beeldmateriaal online staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2023 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Hoe kan je dat nu weten als je er zelf niet bent geweest? >.<

Ik vond de drukte eigenlijk helemaal prima. Druk maar heel de nacht prima dansbaar. Uitverkocht was t niet maar denk dat de organisatie best tevreden kan zijn over de opkomst.

Zelf een hele toffe avond gehad.
Was wel even schrikken in het eerste half uur van Jones toen het geluid echt aan alle kanten kraakte. Gelukkig stelde ze het in zijn 2e halfuur bij en was t de rest van de avond gewoon zuiver.

Set van Jones was top. Een prima mix van vergeten platen en hitjes. Persoonlijk had ik nog wel wat meer obscure b-kantjes verwacht en op gehoopt maar je kan niet alles hebben. Had 5 uur lang een flinke drive in zn set zitten waardoor de sfeer in de zaal er de hele nacht goed in bleef zitten. Ook Adaro draaide volgens hetzelfde recept. 75% verwachte platen en 25% meer onbekend. Weet iemand hoe die plaat heet met de Lyrics "living life in the fast lane"? (Wat ik me kan herinner niet die Delete versie) Volgens mij was het wel een mashup van 2 platen maar godkannonen wat een onwijs brute plaat was dat...

Tegenvaller van de avond was trouwens absoluut Low Frequency. Weet niet of t aan zenuwen lag maar hij zat er enkele keren behoorlijk amateuristisch naast. Als openings-dj zet je jezelf zo niet echt op de kaart.... >.<


Ran-D - X
?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2023 09:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Niet om vervelend te doen, maar als je in de kleine zaal van t patronaat de dj booth voor de stage moet zetten kan je mij niet vertellen dat dat kaartverkoop echt top gaat.

Nou, die keuze was al gemaakt voordat de kaartverkoop überhaupt van start was gegaan. Ik wou graag bewust beetje dat BoilerRoom effect creëren op die avond... Zaal incl. balkon bied plek aan 350 man, met de booth voor de stage werd dat ong. 310. En we hadden 287 bezoekers. Dus prima inschatting gedaan lijkt me zo! :innocent:
Ik was er eerlijk gezegd ook niet vanuit gegaan dat ik op een vrijdagavond stijf zou uitverkopen...;)

Geluid in het begin was idd kwestie van afstellen. Ik draaide uiteraard niet in het rood, dus geen idee waar het hem in zat. Begreep dat vanaf 23.30 alles weer kraakhelder (no pun intended) was!

Anyway, voor herhaling vatbaar wat mij betreft. Echter wel een ietwat meer centrale venue en wat mij betreft op een zaterdag overdag, dan maak ik er een 7-uurs solo van namelijk...:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2023 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooi ff tracklistje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2023 10:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jones schreef:
dan maak ik er een 7-uurs solo van namelijk...:whistle:


Das gvd lang. Ik vond 5 uur al lang haha. Gelukkig zitten er tussen de classics genoeg lange platen om tussendoor ff te pissen :P

Maar mooi concept maat! Zag er ook goed uit op filmpjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Jones schreef:
dan maak ik er een 7-uurs solo van namelijk...:whistle:


Das gvd lang. Ik vond 5 uur al lang haha. Gelukkig zitten er tussen de classics genoeg lange platen om tussendoor ff te pissen :P

Maar mooi concept maat! Zag er ook goed uit op filmpjes :thumbsup:


Thuis een keer tijdens D-Block & S-Te-Fan - The Nature of the Mind (Qlimax 2009 Anthem) gaan schijten en ruim op tijd terug om de volgende track in te mixen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten