Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: State Of Bass
Datum: 05-10-2018
Tijd: 23:30 - 06:00
Locatie: De Patronaat
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.ticketmaster.nl/event/22444 ... _patronaat
Prijs: €22,60 (incl. servicekosten)

Line-up:
DJ Thera
Titan
Jason Payne
Rejecta
Riot Shift
Overwatch Showcase
Bionicle
MC I See
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de dj contest gewonnen :D Zijn hier nog Hardtraxxers aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm ik twijfel nog om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:29 
 
Hardtraxxer

Eindelijk iets in de buurt, is het zo’n lineup :cry:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon gaan Lennard.
Deanster schreef:
Eindelijk iets in de buurt, is het zo’n lineup :cry:.

Waar hou je van dan? Ik ga er in ieder geval de nodige oude klappers bij pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 08:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Superveel zin in! Echt n top locatie! Blij dat hier weer hardstyle wordt georganiseerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik heb de dj contest gewonnen :D Zijn hier nog Hardtraxxers aanwezig?


Congrats :thumbsup:

Helaas niet aanwezig! Ik vind het iets te veel geld voor deze line-up waar ik eigenlijk alleen Rejecta (op dit moment) vet vind :x :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check hier mijn warm up mix!

hardstyle/state-of-bass-warm-up-mix-by-bionicle-t65014.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja handig zo'n feestje 1 week van te voren pas bekend te maken (bedoel niet dit topic, maar heb helemaal niks op partyflock of facebook hier over gezien de afgelopen weken), kan nu dus geen vrij meer regelen :/

Jammer want deze thuiswedstrijd had ik eigenlijk niet willen missen :(

Dus hier een bericht voor de organisatie: Fix je marketing beter voor de volgende keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 17:17 
 
Hardtraxxer

fflkkr schreef:
Ja handig zo'n feestje 1 week van te voren pas bekend te maken (bedoel niet dit topic, maar heb helemaal niks op partyflock of facebook hier over gezien de afgelopen weken), kan nu dus geen vrij meer regelen :/

Jammer want deze thuiswedstrijd had ik eigenlijk niet willen missen :(

Dus hier een bericht voor de organisatie: Fix je marketing beter voor de volgende keer

Er is de afgelopen maand geen dag voorbij gegaan waarop ik géén reclame kreeg voor dit feest op Facebook. En ik woon geeneens in Haarlem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is inderdaad al wel een geruime tijd bekend, als je hun Facebook pagina checkt dan zie je ook dat er wel met enige regelmaat gepost wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 23:32 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Is inderdaad al wel een geruime tijd bekend, als je hun Facebook pagina checkt dan zie je ook dat er wel met enige regelmaat gepost wordt.


Hun Facebook-pagina (neem aan dat je https://www.facebook.com/State-of-Bass-1025289284262832/?eid=ARBXbgCuvn5GXxO8jXDWBlMQVeFOq_Ph3z7qIg7Xtc79QW8zhT7dQEWnZwDNQnuat9wcO4-fBq_Jf5R9 bedoeld) heeft maar 130 likes, dus updates op die pagina plaatsen lijkt me een beetje nutteloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kun je de organisatie toch niet kwalijk nemen? :P Er hebben ook op een festival (weet niet welke) van die hele grote hekposters gehangen bijvoorbeeld. De organisatie kan promoten met de middelen die ze hebben en als zij 130 FB likes hebben en daardoor misschien minder mensen bereiken kun je ze dat niet kwalijk nemen. Helemaal niet omdat er dus ook middels grote banners op een festival gepromoot is, en daar komt bij dat dit feest ook gewoon voorbij heb zien komen en dat terwijl ik aan de andere kant van het land woon, dus zelfs hier valt het op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
fflkkr schreef:
Ja handig zo'n feestje 1 week van te voren pas bekend te maken (bedoel niet dit topic, maar heb helemaal niks op partyflock of facebook hier over gezien de afgelopen weken), kan nu dus geen vrij meer regelen :/

Jammer want deze thuiswedstrijd had ik eigenlijk niet willen missen :(

Dus hier een bericht voor de organisatie: Fix je marketing beter voor de volgende keer

Er is de afgelopen maand geen dag voorbij gegaan waarop ik géén reclame kreeg voor dit feest op Facebook. En ik woon geeneens in Haarlem.


Ja blijkt dus dat ze hun marketing totaal niet op orde hebben. Het is deze tijd zo makkelijk om op locatie te adverteren, vind het raar dat ze dat niet gedaan hebben. Of niet goed dan.

Normaliter word ik wel doodgegooid met elk feest wat in Amsterdam en omstreken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dat kun je de organisatie toch niet kwalijk nemen? :P Er hebben ook op een festival (weet niet welke) van die hele grote hekposters gehangen bijvoorbeeld. De organisatie kan promoten met de middelen die ze hebben en als zij 130 FB likes hebben en daardoor misschien minder mensen bereiken kun je ze dat niet kwalijk nemen. Helemaal niet omdat er dus ook middels grote banners op een festival gepromoot is, en daar komt bij dat dit feest ook gewoon voorbij heb zien komen en dat terwijl ik aan de andere kant van het land woon, dus zelfs hier valt het op.


Al heb je 0 likes op je pagina, adverteren kan altijd. En ik neem het de organisatie ook niet per se kwalijk, maar lijkt me vanuit hun ogen ook hartstikke zonde. Er is zelden hardstyle in Haarlem en omgeving (op grote feesten in Ziggodome/AFAS na), terwijl er hier meer dan genoeg liefhebbers wonen. Die wil je dan toch juist allemaal bereiken lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :woot:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes / veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker wel een kwalijke zaak vanuit de organisatie. Woon in haarlem en grote vriendenkring die redelijk tot goed in de hardstyle zit. 0 bericht over gehoord.

verwacht ook eerlijk gezegd echt niet dat dit volle zalen gaat trekken. No offense naar de dj's, maar hardstyle en haarlem is niet de meest goede combo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette avond gehad! Was al vrij snel redelijk gevuld tijdens m’n set ondanks dat ik de openingsset had en ging ook goed los. ‘t Was toch wel aardig druk, op zijn drukst had het ook niet veel drukker hoeven zijn qua ruimte en zo!

M’n tracklist:

01. Underworld - Born Slippy (Wildstylez Live Edit)
02. B-Front - Neophobia
03. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
04. 2Faced - Resonate
05. Exit Mind - Loudness Tool
06. Geck-o & Adjuzt - Assquake To The Floor (Bionicle Mashup)
07. Zany - Psychedelic Trip
08. Headhunterz - The Power Of The Mind (Modern Science Mix)
09. Raine - Dominating (Bionicle Edit)
10. Geck-O & Wavolizer - Dat Tape
11. Luminite - Change Your Plan
12. Invector - Gangster Shit
13. Warface - Art Of War
14. The Beholder & Zany - To Protect And Serve
15. Sasha F - Artificial Reality
16. E-Force - Crucifix
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n set opnieuw opgenomen!

hardstyle/bionicle-state-of-bass-05-10-18-re-run-t65105.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 14:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Zeker wel een kwalijke zaak vanuit de organisatie. Woon in haarlem en grote vriendenkring die redelijk tot goed in de hardstyle zit. 0 bericht over gehoord.

verwacht ook eerlijk gezegd echt niet dat dit volle zalen gaat trekken. No offense naar de dj's, maar hardstyle en haarlem is niet de meest goede combo.

Vreemde post! Er zijn wekenlang posters geplakt in Haarlem eo en daarbij zijn er jarenlang toffe hardstyle feesten in Patronaat geweest. Dat is alleen pakweg de afgelopen 2 jaar niet gebeurt en met State of Bass wordt dat nu weer nieuw leven ingeblazen, wat ik persoonlijk echt supertof vind, want wát een gruwelijk vette locatie :love:

Aftermovie staat nu online!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
pim__ schreef:
Zeker wel een kwalijke zaak vanuit de organisatie. Woon in haarlem en grote vriendenkring die redelijk tot goed in de hardstyle zit. 0 bericht over gehoord.

verwacht ook eerlijk gezegd echt niet dat dit volle zalen gaat trekken. No offense naar de dj's, maar hardstyle en haarlem is niet de meest goede combo.

Vreemde post! Er zijn wekenlang posters geplakt in Haarlem eo en daarbij zijn er jarenlang toffe hardstyle feesten in Patronaat geweest. Dat is alleen pakweg de afgelopen 2 jaar niet gebeurt en met State of Bass wordt dat nu weer nieuw leven ingeblazen, wat ik persoonlijk echt supertof vind, want wát een gruwelijk vette locatie :love:

Aftermovie staat nu online!



Ik hoop het! Ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
pim__ schreef:
Zeker wel een kwalijke zaak vanuit de organisatie. Woon in haarlem en grote vriendenkring die redelijk tot goed in de hardstyle zit. 0 bericht over gehoord.

verwacht ook eerlijk gezegd echt niet dat dit volle zalen gaat trekken. No offense naar de dj's, maar hardstyle en haarlem is niet de meest goede combo.

Vreemde post! Er zijn wekenlang posters geplakt in Haarlem eo en daarbij zijn er jarenlang toffe hardstyle feesten in Patronaat geweest. Dat is alleen pakweg de afgelopen 2 jaar niet gebeurt en met State of Bass wordt dat nu weer nieuw leven ingeblazen, wat ik persoonlijk echt supertof vind, want wát een gruwelijk vette locatie :love:

Aftermovie staat nu online!



Nouja misschien dan net niet bij ons in de groep. Locatie is wel dikke prima inderdaad.

Wat betreft die vroegere feesten, die waren inderdaad altijd wel leuk. Lekker intiem sfeertje
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten