Was een heerlijk feestje!
geen zin in uitgebreid verslag daarom wat +/-
++ TMS afsluiting, een grote gezellige boel!
+ Moridin - Unleashed
+ Veel goede setjes alleen bij Submotion vond ik het wat tegenvallen.
+ De sfeer en het geluid waren goed
+ Vooraan behoorlijk wat ruimte en al helemaal tegen het einde van de avond.
- Behoorlijk wat mensen die VDK waren die irritant gingen doen.
- Na eerst je fietsensleutel kwijt te zijn, daarna nog je cadeautje voor de jarige, daarna nog je oude schoenen vergeten aan te trekken uiteindelijk mijn gehoorbescherming vergeten
Ook had Shizzler gezegd dat Clockartz de nieuwe members zijn van het label.