Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-Up:


Digital Punk
Chain Reaction
Thera
Josh & Wesz
Tartaros
Solutio & The I's
The Geminizers
Phuture Noize
Juized
Submotion
San Miquel
MC Shizzler


Tickets

Tickets voor ST8MENT presents The Magic Show op zaterdag 5 oktober 2013 kosten slechts 15 euro (ex. Fee) en zijn vanaf verkrijgbaar vanaf woensdag 4 september, 10:00uur via http://www.st8ment.nl/tickets/ en de website van de Effenaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 09:40 
 
Hardtraxxer

Vet! Maar waarom heeft st8ment altijd kut datums... Ondanks eens wss mindere line-up toch naar XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig had ik nog niks gepland staan deze dag :P
Wat ik wel vreemd vind is dat ze het steeds zo laat aankondigen, ik hoop dat ze genoeg kaarten verkocht krijgen.


Hopen op zoiets:

22:00 - 23:30 Juized vs Submotion
23:30 - 01:00 Mind.Illusion vs San Miquel
01:00 - 02:30 Tartaros (vs. Zero Sanity?)
02:30 - 04:00 Geminizers

Hosted by MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lelijkste flyer die ik ooit gezien heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Lelijkste flyer die ik ooit gezien heb

Haha dit slaat wel echt alles ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-Up:

Digital Punk
Chain Reaction
Thera
Josh & Wesz
Tartaros
Solutio & The I's
The Geminizers
Phuture Noize
Juized
Submotion
San Miquel
MC Shizzler

:worship:

Edit: nieuwe poster toegevoegd aan beginpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:58 
 
Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Nemesyz schreef:
Lelijkste flyer die ik ooit gezien heb

Haha dit slaat wel echt alles ja.

Vind deze vele malen lelijker :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 11:18 
 
Hardtraxxer

Citaat:
23:30 - 01:00 Mind.Illusion vs San Miquel

Kijk nog eens naar de flyer....waar zie je Mind.Illusion staan dan? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Citaat:
23:30 - 01:00 Mind.Illusion vs San Miquel

Kijk nog eens naar de flyer....waar zie je Mind.Illusion staan dan? :whistle:


Die reactie was voordat de line-up bekend werd gemaakt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:26 
 
Hardtraxxer

Oh haha stom dat had ik niet gezien. Never mind. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha heeel dik! Zeker kaarten halen :thumbup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:09 
 
Hardtraxxer

Oké dit word een zekerheidje, tyfus wat een line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees nu pas dat het doorwisselend b2b is ipv normaal b2b, vet! :)

Kaartje is binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen! Denk niet dat het druk word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wss wel aanwezig.... leuke line-up en dichtbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

happa kaarten gewonnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gaan er nog HT peepskes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik :P

Timtable:


22:00 – 23:00 San Miquel
22:15 – 23:30 Chain Reaction
23:00 – 00:00 Juized
23:30 – 00:30 Submotion
00:00 – 01:00 Josh & Wesz
00:30 – 01:30 Phuture Noize
01:00 – 02:00 Tartaros
01:30 – 02:30 Digital Punk
02:00 – 03:00 The Geminizers
02:30 – 03:30 Solutio & The I's
03:00 – 04:00 Thera
03:30 – 04:00 TMS afsluiting

22:00 – 04:00 MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had gehoopt om kaarten te winnen, omdat ik de 1e was die reageerde. Helaas niet.. Even kijken of ik mensen mee kan krijgen en dan maar een kaartje kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket gewonnen, maar 'helaas' zit ik dan in de Ardennen. Iemand die 'm wil hebben? Wie het snelst is krijgt 'm :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ticket gewonnen, maar 'helaas' zit ik dan in de Ardennen. Iemand die 'm wil hebben? Wie het snelst is krijgt 'm :D


Heb er zelf al een en ken verder niemand die er een nodig heeft sorry :P

Zin in!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ticket gewonnen, maar 'helaas' zit ik dan in de Ardennen. Iemand die 'm wil hebben? Wie het snelst is krijgt 'm :D

Ja graag :p !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 11:53 
 
Hardtraxxer

Was een heerlijk feestje!
geen zin in uitgebreid verslag daarom wat +/-

++ TMS afsluiting, een grote gezellige boel!
+ Moridin - Unleashed :loving: :worship: :drool:
+ Veel goede setjes alleen bij Submotion vond ik het wat tegenvallen.
+ De sfeer en het geluid waren goed
+ Vooraan behoorlijk wat ruimte en al helemaal tegen het einde van de avond.

- Behoorlijk wat mensen die VDK waren die irritant gingen doen.
- Na eerst je fietsensleutel kwijt te zijn, daarna nog je cadeautje voor de jarige, daarna nog je oude schoenen vergeten aan te trekken uiteindelijk mijn gehoorbescherming vergeten :$ >.<

Ook had Shizzler gezegd dat Clockartz de nieuwe members zijn van het label.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten