Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vervanger van volgens mij Frequence. Wel fijn dat deze ook Outdoor gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:49 
 
Hardtraxxer

Leuk nieuws dit :D Denk wel dat ik hier naar toe ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker een optie! Wel laat in het jaar, dus wat riskant met het weer..
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten