Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, Vik, uit eens invloed op het feit dat er een stel retards on stage staan daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Lol, daar ga ik niet over he. xd Ik vind t een prima gevarieerde line up. :)

Oke, oke. I'll cut you some slack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 22:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maximum Force een klassieker??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:42 
 

heb 2 tickets voor de liefhebber (als het goed is)
7,50 per ticket, dus heb je normaal voor 15 - 1tje... nu 2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
heb 2 tickets voor de liefhebber (als het goed is)
7,50 per ticket, dus heb je normaal voor 15 - 1tje... nu 2!


Ik wil ze wel overkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:32 
 

Prima... Kan zelf niet ivm bowlen/eten/dropping van vrienden uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, Tom zei dat hij het ook al aan jou gevragen had, maar het maakt niet uit aan wie van ons twee je ze verkoopt, ze zijn toch voor dezelfde twee personen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes gewonnen, dus even een kijkje nemen!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten