Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat er maar 1 pendelbus? Denk dat ik dan die 10km (extra) fiets ipv tot aan het station te fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratis kaarten via Appic gewonnen, dan toch maar een kijkje nemen hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 18:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Gaat er maar 1 pendelbus? Denk dat ik dan die 10km (extra) fiets ipv tot aan het station te fietsen.

Klopt inderdaad, rijdt maar 1 bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga strakjes rijden met het autootje, heb dr weer zin in! Vooral een 1,5 uur set van B-Front is alweer een tijdje geleden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete surpriseact hoor ik net hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Delete surpriseact hoor ik net hier.


Hadden ze beter op de line-up kunnen zetten was het misschien nog drukker geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Scotty018 schreef:
Delete surpriseact hoor ik net hier.


Hadden ze beter op de line-up kunnen zetten was het misschien nog drukker geweest


Tis druk genoeg hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Delete surpriseact hoor ik net hier.

D-Sturb :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 04:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Scotty018 schreef:
Delete surpriseact hoor ik net hier.

D-Sturb :nono:

Lame....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 13:09 
 
Hardtraxx Addict

Leuk feestje gehad, niet meer niet minder. De sfeer was echt absurd slecht. Het leek wel of onze groep alleen los ging want zodra ik de zaal in keek stond echt iedereen stil. Geluid was ook maar matig. Het stond hele dag door vrij zacht en de bass kwam ook niet goed door. Ook Till Sunrise 3 keer gehoord, zelfs door E-Force die na D-Sturb stond en hem ook draaide. Setjes van B-Front en Rebelion maakte veel goed gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar besloten om te gaan en me prima vermaakt, voor die paar uurtjes dat ik er was. Met 0 verwachtingen er heen gegaan met paar vrienden, aangezien ik me vorig jaar best wel gestoord heb aan het publiek daar. Je werd al raar aan gekeken als je een plaat kende en er liepen veel leipe mensen rond die niet weten hoe ze zich moeten gedragen op zo’n feest. Dat viel deze editie heel erg mee en vond de sfeer er ook nog wel aardig in zitten, vooral bij de set van D-Sturb. Voor de rest niks te klagen over de organisatie. Wc’s prima, barpersoneel was vriendelijk en werkte goed door. Geluid schommelde helaas een beetje. Al met al een leuke avond gehad voor een gratis feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel erg genoten van B-Front en Clockartz. Vet dat ze Noisecontrollers & Wildstylez - A Different Story en The Machine - Amongst The Storm draaiden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2019 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Via Appic kaartjes gewonnen, dus last minute besloten toch even Clockartz en B-Front mee te pakken. Beiden hebben echt een top set neergezet dus blij dat ik ben geweest. Al die tijd rechts voor gestaan waar het geluid prima door kwam en met een aantal mensen die ook goed los gingen, dus heb niet echt last gehad van de negatieve punten die hier benoemd worden. Als je achter de zaal in keek leek het daar echter wel altijd stil te staan. Denk toch wel vaak een gevolg wanneer er gratis kaarten via Appic worden weggegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Noisecontrollers & Wildstylez - A Different Story


:cry: :cry: :cry:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten