Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soundwaves - Tronica's birthday bash

Club Comeback
Belfeld

10 januari 2014
Deurverkoop €17,50 Onbeperkt bier,fris & wijn

Line up :

22:00 - 23:00 - Emphasis
23:00 - 00:00 - Digesta
23:45 - 01:00 - Tronica
00:45 - 01:45 - The Shade
01:45 - 02:45 - Maximumraver
02:45 - einde - Bass Intruder

https://partyflock.nl/party/261507:Soundwaves
https://www.facebook.com/events/1377332672508021/?fref=ts

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 10:07 
 
Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
Onbeperkt bier,fris & wijn


Word een leuke avond dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
hdhessel schreef:
Onbeperkt bier,fris & wijn


Word een leuke avond dit :loving:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom 18+ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Waarom 18+ :cry:


omdat de alcohol naar 18+ gaat misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
SL8492 schreef:
Waarom 18+ :cry:


omdat de alcohol naar 18+ gaat misschien?

Owja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar een vriendendienstje zit er toch wel in voor Sandertje, Hessel? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Maar een vriendendienstje zit er toch wel in voor Sandertje, Hessel? :D

maar dan moet ik veel vriendendienstjes doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals bij mij :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 02:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
El Mare schreef:
Maar een vriendendienstje zit er toch wel in voor Sandertje, Hessel? :D

maar dan moet ik veel vriendendienstjes doen


Ik vind dit een beetje jammer en flauw naar Sandertje toe hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable toegevoegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:38 
 

Maximumraver schreef:
hdhessel schreef:
Onbeperkt bier,fris & wijn


Word een leuke avond dit :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Trouwens Hessel, een vriendendienstje, wat el mare zal zei, zou wel heel nice zijn! Anders gaat het misschien alweer fout xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

de leeftijd is veranderd naar 16+ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
de leeftijd is veranderd naar 16+ ;)

:thumbsup:
Even kijken of ik er bij ben. Moet eerst nog tot half 10 werken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:42 
 

Sander, voor alles is er een oplossing.
Tom, ga je ook? desnoods ga ik een grotere auto regelen en ga ik een aantal keer heen en weer in ruil voor gratis entree...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Sander, voor alles is er een oplossing.
Tom, ga je ook? desnoods ga ik een grotere auto regelen en ga ik een aantal keer heen en weer in ruil voor gratis entree...

Nope, moet echt effe geld besparen voor vakantie helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
Sander, voor alles is er een oplossing.
Tom, ga je ook? desnoods ga ik een grotere auto regelen en ga ik een aantal keer heen en weer in ruil voor gratis entree...

Nope, moet echt effe geld besparen voor vakantie helaas :(

Nou daar zal die 17,50 geen groot verschil in gaan maken denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+ vervoerskosten, en ik kan het gewoon even niet missen nu, zullen wel meer mensen ooit gehad hebben bij een feestje ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten