Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 14:46 
 
Hardtraxxer

Feest: Snowbass Festival 2022 - Wir sind wieder da
Datum: 19-03-2022
Tijd: 13:00-23:00
Locatie: Balkenhaven nabij Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.snowbass.nl
Prijs: v.a. €35,- ex fee
FB event: https://www.facebook.com/events/1012933895970822

Jaja leute! Wir haben er bijna 2 jaar op moeten wachten maar we hebben goede hoop dat we op zaterdag 19 maart weer keihard kunnen saufen und springen op Snowbass Festival.
We keren zuruck auf der Balkenhaven nabij Amsterdam fur eine tolles party.

Uiteraard kun je weer het bekende hardstyle apres-ski recept verwachten verdeeld over fünf areas: Freestyle slope, Zwarte Piste (Hardstyle), Aprés-ski umbrella bar, Buckelpiste (Hardstyle classics) und het Ouwe Klappers Café.

FREESTYLE SLOPE
Dr Rude | Mental Theo | Otto Wunderbar | Outsiders | Partyfriex | Ricardo Moreno | Ruthless | Schorre Chef & MC Vals | The Darkraver | The Prophet

ZWARTE PISTE
Deetox | Devin Wild | Dopex | Frequencerz | Retrospect | Sound Rush | Sub Zero Project | Wildstylez | MC Omen

BUCKELPISTE
Dana | Isaac | Luna | Pavo | Psyko Punkz | The Pitcher | Zany | MC Ruffian

APRES-SKI UMBRELLA BAR
Diverse aprés-ski dj's

OUWE KLAPPERS CAFÉ
Backfire | Hugh Hefner Classics Showcase | The Raver | Speakerfreakz | Vox

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Wel een last min optie dit.
Vind het vrij snel om eerlijk te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 18:38 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Vind het vrij snel om eerlijk te zijn


that`s what she said .. :corn: .


is over 2 maanden tijd zat ... beter iets dan niet zoals de afgelopen periodes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 15:48 
 
Hardtraxxer

Komt denk ik te vroeg, maar hopelijk heb ik het mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 18:52 
 
Hardtraxxer

Trekdroppie schreef:
Komt denk ik te vroeg, maar hopelijk heb ik het mis.


Ik hoop dat jullie het mis hebben. Maar komende nieuwsberichten geven hoop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Backfire schreef:
Trekdroppie schreef:
Komt denk ik te vroeg, maar hopelijk heb ik het mis.


Ik hoop dat jullie het mis hebben. Maar komende nieuwsberichten geven hoop :)

Juist niet
Nog geen festivals / evenementen zonder vaste zitplaats toegestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Backfire schreef:
Trekdroppie schreef:
Komt denk ik te vroeg, maar hopelijk heb ik het mis.


Ik hoop dat jullie het mis hebben. Maar komende nieuwsberichten geven hoop :)

Juist niet
Nog geen festivals / evenementen zonder vaste zitplaats toegestaan


Wie weet hoe het er over 1,5 maand uit ziet, versoepelingen komen nu iig sneller dan ik verwacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als het doorkan gaan wel leuk feestje om heen te gaan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk die apres-ski recepten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 17:58 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Verschrikkelijk die apres-ski recepten


Haha lekker saufen man!

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezien de laatste berichten toch maar kaarten hiervoor gehaald, prima lineup voor een mogelijk eerste feestje weer als dit door kan gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 08:17 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
Gezien de laatste berichten toch maar kaarten hiervoor gehaald, prima lineup voor een mogelijk eerste feestje weer als dit door kan gaan!

Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 21:45 
 
Hardtraxxer

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 13:12 
 
Hardtraxxer



Helemaal naar de tieves auf Snowbass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat dit toch mooi mijn eerste festival worden sinds Mysteryland 2019, echt enorm veel zin in! Ga me laten verrassen, ben normaal niet zo van de verkleedpartijtjes maar dat maakt me voor deze keer allemaal geen zak uit.

Hopen dat sowieso Wildstylez, Devin Wild en Sub Zero Project 1.5 uur staan. Die kunnen nog wel eens heel interessante setjes neer gaan zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 13:57 
 
Hardtraxxer



Letzte 250 tickets te kauf! Jawull
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 03:00 
 
Hardtraxx Newbie

Die anthem van dit jaar vind ik weinig voorstellen, die van 2020 was wel mooi, lekker deuntje echt zo'n plaatje dat niet uit je kop gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 10:04 
 
Hardtraxx Addict

Skipper schreef:
Die anthem van dit jaar vind ik weinig voorstellen, die van 2020 was wel mooi, lekker deuntje echt zo'n plaatje dat niet uit je kop gaat.

Vind het nog wel wat hebben maar inderdaad niet heel speciaal.
Vraag me ook steeds meer af of anthems nog wel een meerwaarde hebben nu zo veel feesten het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 00:16 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Skipper schreef:
Die anthem van dit jaar vind ik weinig voorstellen, die van 2020 was wel mooi, lekker deuntje echt zo'n plaatje dat niet uit je kop gaat.

Vind het nog wel wat hebben maar inderdaad niet heel speciaal.
Vraag me ook steeds meer af of anthems nog wel een meerwaarde hebben nu zo veel feesten het doen.


Precies, kijk die grote feesten Defqon, Qlimax, Decibel, Intents ja daar vind ik het wel vet, maar niet elk feest hoeft van mij een anthem te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 16:25 
 
Hardtraxxer

Skipper schreef:
Die anthem van dit jaar vind ik weinig voorstellen, die van 2020 was wel mooi, lekker deuntje echt zo'n plaatje dat niet uit je kop gaat.


Die heeft gewoon meer als een miljoen streams haha. Je kan niet altijd een 10 gooien.

En het is sowieso muziek met een knipoog haha

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima timetable! Vooral bij de hardstyle te vinden met een uitstapje naar The Pitcher en misschien afsluiten bij Outsiders. Pluspunten voor 1.5 uur Wildstylez :thumbsup:

Psyko Punkz ook toegevoegd aan de hardstyle stage waarvoor Code Black is toegevoegd aan de classics. Had misschien liever Psyko Punkz op de classics gezien en langere setjes bij de hardstyle stage, maar je kan niet alles hebben natuurlijk.

Erg veel zin in, net de timetable begint de hype toch wel een beetje te komen!

Edit: Negatieve test binnen en Primeshock toegevoegd aan de lineup. Wat wil je nog neer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje mixed feelings over deze, een leuke dag gehad en een paar goede setjes gehoord maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

Om positief te beginnen: De set van Wildstylez was echt ongekend goed! Nieuwe platen perfect afgewisseld met wat classics, alleen jammer dat het te druk was en daarom dus niet optimaal kunnen genieten. Ook erg genoten van Primeshock, leuk om ze een keer later op de dag te zien met het volume goed open. Verder waren Devin Wild en SZP ook prima! Vanaf Wildstylez was het geluid bij de hardstyle stage sowieso goed hard en zuiver. Verder vond ik de opzet van het terrein ook leuk gedaan met de decoratie en randactiviteiten. Ook het aanbod aan eten en drinken was verrassend divers en lekker.

Munten waren hier €3.50 per stuk, het meeste eten was tussen de 1.5 en 2 munten en de mixjes gingen voor 3 munten over de toonbank. Er is hier al genoeg over gezegd in andere topics maar het wordt zo wel een heel duur grapje. Ook had er van mij van tevoren wel een floorplan gereleased mogen worden, bij ons eerste rondje de classics stage helemaal gemist. Die was goed verstopt achter 1 klein deurtje op een redelijk onlogische plek.

De set van Sound Rush was misschien een van de meest onsamenhangende sets die ik in tijden gehoord heb. Het ging van raw naar euforisch en weer terug, om er dan even een apres ski plaatje in te gooien om vervolgens af te sluiten met gpf midden op de dag. Het deed mij een beetje denken aan en Brennan Heart setje, gewoon alles door elkaar draaien zonder idee er achter of enige opbouw. Erg jammer dit, ik kan de releases van de heren wel waarderen maar dit is nu de 2e keer achter elkaar dat een set zo tegenvalt.

En dan het grootste minpunt, en ook de reden dat ik niet meer terugkom: het apres ski publiek. Ik had me er een beetje op ingesteld maar ik wist niet dat het zo erg zou zijn. Nog nooit zo veel (irritant) dronken mensen meegemaakt op een hardstyle feest: Mensen die je aan de kant beuken als ze er langs willen, veel te uitbundig dansen en iedereen om hun heen de hele tijd aanstoten en dan uiteraard gelijk boos worden als iemand er wat van zegt. Niet de sfeer en het soort publiek waar ik naar op zoek ben op een feest, dus ik heb mijn lesje in ieder geval geleerd :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten