Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cardboard Bobby :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 22:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Show was vet en mooie visuals. Echter om nou voor een set van 30 minuten helemaal naar de bios te komen was wel een tegenvaller :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2020 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was leuk om toch iets van een hardstyle setje te kunnen pakken, en om weer wat bekende en blije koppies te zien.
Op zich waren de meeste visuals best tof. Soms zat ik 'm serieus een mini beetje te spacen haha.
De Q&A was ook erg leuk. Paar toffe dingen gehoord van Bob, enkele goede vragen gehoord en we hebben ook echt gelachen met de zaal.

Toch zitten hier, mochten ze dit vaker willen gaan doen, wel echt veel verbeterpunten aan.

Muzikaal gezien was het gewoon veel te kort en viel het me wel een beetje tegen. De sfeer kwam er net in en toen was 't ineens voorbij.
Daarnaast viel me op dat het geluid zachter stond naar mijn idee dan tijdens een gemiddelde film in de Kinepolis. Ook vond ik dat er niet genoeg gedaan was met de mogelijkheid om dit ziek voor te bereiden, toffen mashups in toonladder er in, zieke overgangen, dat soort dingen. Het leek nu gewoon een spotify lijstje, stop/play overgangen en elke keer een morsdood moment.

De visuals waren over het algemeeen best vet, maar Bob was er niet bepaald mooi in geplakt en zijn beeld schokte nogal (lag ofzo, glasvezel kopen). Dit voegde in mijn optiek ook niks toe. En in 3D kan het nog veel vetter zijn dan zo in 2D. En dan is het het misschien ook waard om er voor naar de bios te gaan.

Ik was blij dat ik dichtbij woonde, voor mij was dit het wel waard, maar kan me goed voorstellen dat er mensen liever geen +/- uur heen en terug voor hadden gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaand.
Al heeft B- Front in de q&a wel aangegeven dat dit 3 maanden geleden was opgenomen en gewoon via stream uitgezonden zou worden. Niet via bioscopen, dat is pas nadat Kinepolis interesse toonde

Aanvullende daarop.
Ik zat een beetje achterin de zaal en er zat zoveel delay op de speakers dat het eigenlijk klonk alsof je op een event achter op de tribune zat. Bioscopen zijn hier gewoon niet geschikt voor.

Verder miste ik gewoon de dynamiek. Als er in de zaal ook iets was van lasers of zo was er denk ik veel meer betrokkenheid. Ook het aantal FPS was storend. Juist bij dit soort dingen wil je een vloeiend beeld.

Maar zoals die griet van B2S zei staat dit nog heel erg in de kinderschoenen. Als de omgeving wat meer aangekleed word en het geluid optimaal is, is dit een goed alternatief om een aantal zalen te gebruiken voor een event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet eindproduct. Maar niets gaat boven een echte set (van B-Front). Eens met bovenstaande opmerkingen. Toch positief gestemd dat ik hier heen ben gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 11:17 
 
Hardtraxxer

We hebben nu koffie met B-Front en film kijken met B-Front gehad maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nou echt een leuke oplossing is voor het gemist aan feesten de komende 1,5 jaar (normaal scenario). De bios leek me nog best aardig met goed geluid maar dat lijkt geen sprake van ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 12:58 
 
Hardtraxxer

Hoelang duurde de 'film' uiteindelijk? Morgenavond in Enschede maar eens bekijken, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Hoelang duurde de 'film' uiteindelijk? Morgenavond in Enschede maar eens bekijken, ben benieuwd!

Nog geen uur, denk dat het net de 40 minuten aanraakt.

simon10pont schreef:
Heel vet eindproduct. Maar niets gaat boven een echte set (van B-Front). Eens met bovenstaande opmerkingen. Toch positief gestemd dat ik hier heen ben gegaan.



Eens, vond het wel een leuke ervaring maar de delay verpesten het een beetje voor mij.

Wat ik wel erg mooi vond om te zien is dat mijn vrouw emotioneel van de muziek van B-Front werd.
Ze is geen hardstyle fanatic maar begint dat langzaam wel te worden en vond dit echt prachtige muziek.
De reden dat ze emotioneel werd had er mee te maken dat ze ook snakt naar het festival seizoen om muziek als dit live mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 18:59 
 
Artiest

Thanks guys! Vond het zelf een vette ervaring! En met betrekking op alles wat hierboven is getypt!
De show was niet gepland om in de bioscoop te presenteren!

Anders had ik idd misschien wat meer aandacht besteed op bepaalde overgangen etc. Had wel wat edits gemaakt maar nogmaals ik ben blij dat ik dit op deze manier heb mogen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
We hebben nu koffie met B-Front en film kijken met B-Front gehad maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nou echt een leuke oplossing is voor het gemist aan feesten de komende 1,5 jaar (normaal scenario). De bios leek me nog best aardig met goed geluid maar dat lijkt geen sprake van ?


Dit is zeker niet de oplossing, ga gewoon naar bijv. Phoenix100. Staat een zit feest maar één maal binnen en deuren dicht gaat het los ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 06:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:

Dit is zeker niet de oplossing, ga gewoon naar bijv. Phoenix100. Staat een zit feest maar één maal binnen en deuren dicht gaat het los ;)


Die Koffieclub vond ik zeer geslaagd voor wat je er voor betaalde, en lekker in de buitenlucht. En dit was ook niet echt met het doel om een feest te vervangen maar gewoon wat leuks voor de fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 10:51 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
Thanks guys! Vond het zelf een vette ervaring! En met betrekking op alles wat hierboven is getypt!
De show was niet gepland om in de bioscoop te presenteren!

Anders had ik idd misschien wat meer aandacht besteed op bepaalde overgangen etc. Had wel wat edits gemaakt maar nogmaals ik ben blij dat ik dit op deze manier heb mogen doen!

Hoewel ik je toelichting begrijp, vind ik het toch wel jammer. Uit de communicatie op de website van Kinepolis klonk het alsof je een muziekstuk speciaal had gecomponeerd voor deze show, de verdere communicatie vanuit B2S was wat mij betreft te vaag om goed te begrijpen wat dit concept nou precies ging zijn. Ik had dus ook een hele andere interpretatie van wat we konden verwachten.

Ik had eigenlijk gehoopt/verwacht/whatever dat dit meer een muziekstuk was geworden alsof het voor een film was gemaakt, met vette visuals. Denk een beetje aan de muziek van Hans Zimmer, maar dan helemaal in B-Front stijl op een bioscoopscherm. Dat je helemaal wordt meegezogen in een muzikaal verhaal met ondersteunende visuals. Geen idee of dat realistisch is, maar dat lijkt me echt fucking vet en unieks/creatiefs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:


Ik had eigenlijk gehoopt/verwacht/whatever dat dit meer een muziekstuk was geworden alsof het voor een film was gemaakt, met vette visuals. Denk een beetje aan de muziek van Hans Zimmer, maar dan helemaal in B-Front stijl op een bioscoopscherm. Dat je helemaal wordt meegezogen in een muzikaal verhaal met ondersteunende visuals. Geen idee of dat realistisch is, maar dat lijkt me echt fucking vet en unieks/creatiefs :D


Waar kan ik tekenen voor zoiets? Story telling album erbij (zoiets wat Daft Punk ooit heeft gedaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 11:25 
 
Hardtraxxer

Vond het ook wel een tegenvaller eigenlijk. De reclame voor de 'film' begint knalt uit de boxen zoals je gewend bent in een bioscoop maar wanneer de film begint is het qua geluid net of je thuis voor de tv zit te kijken. Wanneer je op donderdag deze feedback al hoort, dan kun je op de zaterdagavond toch op z'n minst het geluid van de film wat harder zetten?

Visuals zelf waren wel echt heel vet gedaan! Maar al met al vond ik bijna 12,- voor 40 minuutjes wel erg veel. B-Front heeft zo vaak op Hardbass/B2S evenementen gestaan, had dan daar nog een compilatie van +/- 45 min van gemaakt en deze na Singularity uitgezonden. Dan had je nog een volwaardige avond gehad. Nu ging de hele zaal toch een beetje teleurgesteld naar huis had ik het idee.

Wanneer je een bioscoopzaal met een beetje licht en misschien twee lasers aankleed, kun je er wel echt iets heel gaafs van maken. Zit wel echt potentie in een idee als deze, helemaal zolang normale feesten nog niet mogelijk zijn.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten