Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah niet super veel gemist dus! Ja het naar binnen gaan is nog wel een verbeter puntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Ah niet super veel gemist dus! Ja het naar binnen gaan is nog wel een verbeter puntje.


Dat niet alleen, het geluid stond wat mij betreft te zacht, met oordoppen in hoorde ik namelijk alles HEEEEL zacht, vond ik vrij irritant, want wil me gehoor toch beschermen. Heb ze de hele avond maar dus uitgelaten :(

En ze hadden de lasers vaker aan mogen zetten, heb ze 2x een paar seconden aangezien geloof ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
teupie schreef:
Ah niet super veel gemist dus! Ja het naar binnen gaan is nog wel een verbeter puntje.


Dat niet alleen, het geluid stond wat mij betreft te zacht, met oordoppen in hoorde ik namelijk alles HEEEEL zacht, vond ik vrij irritant, want wil me gehoor toch beschermen. Heb ze de hele avond maar dus uitgelaten :(

En ze hadden de lasers vaker aan mogen zetten, heb ze 2x een paar seconden aangezien geloof ik :/


Vond het zelf toch echt wel hard staan, geen oordoppen(heb ook nooit last van piep of iets dergelijks), kon toch heeel lastig met mijn omgeving praten!

Qua lasers heb je inderdaad een punt, heb via via vernomen dat ze deze editie met toch wel wat lasers zouden werken. :/

Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten