Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Shock -Winter Edition

zaterdag 15 februari 2014
14:00 - 00:00
Ebbingekwartierterrein
Groningen

Genre
hardstyle

Minimumleeftijd
18

Line-up:
Deepack
Dj Adaro
Chain Reaction
E-Force
Phuture Noize
DeetoxNL
Dj Diabolic
DJ Spirit
Malúa
TwinTowersDJ
Triggah
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:32 
 
Hardtraxxer

wss aanwezig :thumbup:

Leuke line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien ook wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Als er een organisatie is die geen ballen durft te tonen met hun lineups is het wel de organisator van deze feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Als er een organisatie is die geen ballen durft te tonen met hun lineups is het wel de organisator van deze feesten.

Malua :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De kaartverkoop gaat op de eerste kerstdag van start met een kerstactie. 25 december om klokslag 12:00 staan de poorten open en gaan de eerste 100 tickets over de toonbank voor slechts €10,-! Kaarten zijn verkrijgbaar via shockhardstyle.nl, de Facebook page en Partyflock.
Fase 1: €10,- / 100st
Fase 2: €13,- / 150st
Fase 3: €15,- / 200st
Regular: €19,-
Group: €150,- (10 tickets)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:11 
 
Hardtraxxer

Vind je mij niet ballenwaardig op een lineup marijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 00:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 03:10 
 

Ontzettend veel zin in dit feestje en wel om één reden: eindelijk voor het eerst mijn persoonlijke helden van Phuture Noize in actie zien :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog meer HT'ers aanwezig? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 13:13 
 

kakabeeyo schreef:
Nog meer HT'ers aanwezig? :D


Ik met de vriendengroep :) Zoek naar een knul van ong 1.85m lang met waarschijnlijk een zwart t-shirt met opgestroopte lange mouwen, bruin haar en een beste neus want dikke kans dat ik het dan ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 14:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wel een leuk feestje vanaf 7 uur ongeveer. Hiervoor was de sfeer 'kut'

minpunten:
- hakkende mensen :')
- geld vragen voor wc's
- water was duur
- geluid stond zacht waardoor de kicks totaal niet doorkwamen

pluspunten:
- goede sfeer vanaf adaro
- leuke setjes gehoord
- goed losgaan gehalte.

Al met al een leuk feestje, ik heb me in ieder geval vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wel een leuk feestje vanaf 7 uur ongeveer. Hiervoor was de sfeer 'kut'

minpunten:
- hakkende mensen :')
- geld vragen voor wc's
- water was duur
- geluid stond zacht waardoor de kicks totaal niet doorkwamen

pluspunten:
- goede sfeer vanaf adaro
- leuke setjes gehoord
- goed losgaan gehalte.

Al met al een leuk feestje, ik heb me in ieder geval vermaakt :)


Geluid vond ik heel afwisselend :P hadden ze het weer even hard staan deden ze daarna het volume weer naar beneden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 19:45 
 
Hardtraxxer

- E-Force draaide 7 de zelfde nummers als Adaro :thumbdown:

Verder wel leuk feestje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 20:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

peejay56 schreef:
- E-Force draaide 7 de zelfde nummers als Adaro :thumbdown:

Verder wel leuk feestje gehad.


Hij heeft iets van 3/4 platen gedraaid van hemzelf, de rest was allemaal dubbel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 02:34 
 

Heb het erg naar mn zin gehad! De hele avond vooraan gestaan met een giga groep van minstens 30 man, iedereen ging helemaal los. Sfeer was echt geweldig!! Geluid was inderdaad wat grillig maar ik heb me er persoonlijk niet aan geërgerd..
Nog nooit zo'n leuk feest voor 20 euro meegemaakt!

Enige minpunt was dat E-Force inderdaad veel te veel nummers draaide die al geweest waren. Op een gegeven moment wel 3 achter mekaar ook geloof ik, vond ik wel even kut. Maar de set van Deetox maakte veel goed :woot:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten