Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Event: Shock - Koningsnacht & Koningsdag
Datum: 25 april & 26 april 2014
Locatie: Damsterplein, Groningen
Prijs: Gratis!!
Vvk: €10 voor 6 consumptiemunten twv €15 + verzekerde toegang.

Vorig jaar heeft Shock voor het eerst een Hardstyle event op Koninginnedag en
nacht weten te organiseren in Groningen. Dat heeft voor heel wat tumult gezorgd
want er werd gevreesd voor ernstige overlast. Toch is bewezen dat dit in goede
banen geleid kon worden door de organisatie, want de sfeer was fantastisch en
de recensies in de krant waren zeer positief! Reden te meer om het dit
jaar niet dunnetjes maar DIK over te doen!!

Wat kunnen jullie verwachten? In ieder geval geen klein podium zoals vorig jaar want dit jaar zal er een volwaardige stage worden gebouwd die vorig jaar in het niets zal doen verdwijnen!
Daarnaast een grote nieuwe locatie midden in de stad waar nog nooit eerder een dance event heeft plaats gevonden, namelijk het Damsterplein.
En wat jullie uiteraard ook kunnen verwachten is een knallende line-up!

Line-up Koningsnacht:
Wildstylez
Crypsis
DJ Luna
Audiofreq
Deetox
Dj Diabolic
TwinTowers
Spirit
MC: Triggah

Line-up Koningsdag:
Zany
Solutio
Jack of Sound
DJ Pavo
Silvio Aquila
Crip
Van God Los Dj Team
Influentialz vs Vintage Boy
Deejay Kalas
Chronic Error
Twin Towers

De details houden we nog heel even geheim maar we kunnen wel verzekeren dat dit een editie zal worden als nooit te voren!

Shock - Koningsnacht: http://www.facebook.com/events/727630710580929/
Shock - Koningsdag: http://www.facebook.com/events/1390170801246952/


- Agenda Criterium Productions -
12-04-14 Indicator / Sportcentrum Kardinge
25-04-14 Shock - Koningsnacht / Damsterplein
26-04-14 Shock - Koningsdag / Damsterplein
12-07-14 Indicator Outdoor / Kardingerplas
23-08-14 Kings of Core Outdoor Festival / Strandheem, Opende
15-11-14 Indicator / MartiniPlaza
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Trailer:
http://youtu.be/8YMXySWgsoQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk zaterdag aanwezig :)

edit: die pauze van 18:00 tot 19:00 slaat nergens op Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja hier ook zaterdag aanwezig denk ik. Misschien vrijdag avond ook maar moet dan tijdens crypsis weg vanwege laatste trein. Denk niet dat ik daar zoveel zin in heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:29 
 
Hardtraxx Addict

Werken tot 4 uur dus erna lekker de stad in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig op zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien wel even een kijkje wagen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah pauze uur hahahahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerst maar eens kijken wat m'n vriendengroep doet. Desnoods gewoon in m'n eentje hierheen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Eerst maar eens kijken wat m'n vriendengroep doet. Desnoods gewoon in m'n eentje hierheen... :P


Dit! ben die dag sowieso al in Groningen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
JeftaElachouri schreef:
Eerst maar eens kijken wat m'n vriendengroep doet. Desnoods gewoon in m'n eentje hierheen... :P


Dit! ben die dag sowieso al in Groningen xd

Ik heb je nummer. Dus wellicht app ik je dan wel even. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hahah pauze uur hahahahah :lol:


Moest er ook hardop om lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen ook aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Hahah pauze uur hahahahah :lol:


Zal wel een suprise act worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pipa schreef:
Hahah pauze uur hahahahah :lol:

Zal wel een suprise act worden

Nope in heel Groningen hadden ze zo'n uur...
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten