Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Koninginnenacht en Koninginnedag twee gezellig feestjes in het altijd mooie Groningen!

Maandag (Koninginnenacht)
18:00 - 22:00
Entree gratis
16+

Line-up:
Active-B
Adaro
Art-e-FactZ
Chronic Error
Demian
Diabolic
Influentialz
Kalas
Medusa
Spirit
Tartaros
Twin Towers
MC: Triggah

Dinsdag (Koninginnedag)
13:00 - 0:00
Entree gratis
16+

Line-up:
Active-B
Bass
Bukxss
Chain Reaction
Cybertek
D'Cepticon
D-Attack
Deetox
Kratoz
Ran-D
Reverzer
Scam
Silver Nikan
Silvio Aquila
The Addict
The Inside Man
Xerenetox
MC: Drip
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is toch maandag en dinsdag ipv.. vrijdag en zaterdag?

Queensnight aanwezig, queensday ligt aan de status :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Art-e-FactZ
Influentialz
Kalas
Twin Towers

die namen van tegenwoordig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koninginnedag altijd in Groningen, dus kom waarschijnlijk wel even kijken. De nacht moet ik nog even gaan kijken wat ik ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk Koninginnedag aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Het is toch maandag en dinsdag ipv.. vrijdag en zaterdag?

Queensnight aanwezig, queensday ligt aan de status :D

Whoops, aangepast! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koninginnedag sowieso aanwezig. Koninginnenacht is nog even afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere pre party op beat the bridge! Op de nacht aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:49 
 
Hardtraxxer

Grendiner schreef:
Citaat:
Art-e-FactZ
Influentialz
Kalas
Twin Towers

die namen van tegenwoordig. xd

xd

Leuk alternatief voor een hardstyle feest op koningendag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel in groningen met koning(inne)dag, maar weet niet of ik hier bij ben. Weinig aansprekende namen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker waard om even een kijkje te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over een paar dagen is het eindelijk zo ver: Shock Outdoor Q-Night & Q-Day!!
Voor het eerst in de geschiedenis van Groningen zal Hardstyle vertegenwoordigd worden op Koninginnenacht- en dag.
De Ossenmarkt zal 19 uur lang verdeeld over 2 dagen het podium zijn van dit beukfestijn!
Zorg dat je deze historische gebeurtenis niet mist!

Timetable Q-Night
18:00-19:00 Twin Towers vs Kratoz
19:00-20:00 Tartaros
20:00-21:30 Adaro
21:30-22:30 Influentialz vs Diabolic
22:30-23:30 Art-E-Factz vs Active-B
23:30-00:30 Demian vs Medusa
00:30-02:00 Chronic Error vs Kalas
MC: Triggah

Timetable Q-Day
13:00-14:00 Silver Nikan vs D-Attack
14:00-15:00 Reverzer vs Spirit
15:00-16:00 Bass vs Scam
16:00-17:30 Ran D
17:30-18:00 Phonzo
18:00-19:00 PAUZE-UUR (verplicht in de hele stad)
19:00-19:30 Silvio Aquila
19:30-20:45 Chain Reaction
20:45-21:45 Deetox
21:45-22:30 D’Cepticon vs Bukxss
22:30-23:15 Cybertek vs The Inside Man
23:15-00:00 The Addict vs Xerenetox

Happy Hour
Beide dagen beginnen met een happy hour waarmee je voor slechts 1 munt 2 biertjes krijgt! Dus op 29 april van 18:00 tot 19:00 en 30 april van 13:00 tot 14:00.

Tickets
Ondanks dat beide dagen de toegang gratis is, kan je toch tickets kopen. Hiermee koop voor slechts €10,- (ex fee) 6 munten en daarnaast ben je verzekerd van toegang tot het terrein, want vol = vol!
Let op: Voor beide dagen zijn aparte tickets te koop welke tot zondag 28 april 23:00 te verkrijgen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Chain Reaction en Deetox ben ik aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was gezellig!! Jammer dat het geluid van de Technostage af en toe dwars door de HS heen klonk. En had soms gevoel dat er met het geluid gespeeld werd, ene keer stond hij duidelijk harder als bijv. een kwartier later.

Al met al met het gezelschap en het zonnetje van gister prima vermaakt!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten